גב ים גייסה מהמוסדיים 780 מיליון שקל בשתי סדרות אג"ח

עבור סדרת אג"ח אחת התקבל ביקוש בהיקף בשווי 350 מיליון שקל, מתוכם החברה קיבלה התחייבות לרכישה ב-113 מיליון שקל. עבור הסדרה השנייה התקבל ביקוש בשווי מיליארד שקל, מתוכם קיבלה החברה התחייבות לרכישה ב-635 מיליון שקל

שיתוף הכתבה
אבי יעקובוביץ, מנכ"ל גב-ים (אלדד רפאלי)אבי יעקובוביץ, מנכ"ל גב-ים (אלדד רפאלי)

גב-ים השלימה את השלב המוסדי בהנפקת אג״ח ותגייס כ-750 מיליון שקל, לאחר ביקושים בגובה 1.35 מיליארד שקל. אתמול (א') התקיים מכרז לקבלת התחייבויות מוקדמות ממוסדיים מסווגים בקשר להנפקה אפשרית לציבור של אגרות החוב, אשר יונפקו - אם יונפקו - בדרך של הרחבת סדרות אגרות חוב קיימות - סדרה ו' וסדרה י'.

במסגרת המכרזים הגישו המשקיעים המסווגים התחייבויות מוקדמות לרכישת  שתי סדרות אגרות חוב בהיקף כספי כולל של כ- 1.35 מיליארד שקל בדרך של מכרז,

במסגרת המכרז  עבור סדרה ו' התקבלו ביקושים ממהמוסדיים לרכישת 253,721 יחידות בהיקף כספי של כ 350 מיליון שקל, מתוכם קיבלה החברה התחייבויות מוקדמות של משקיעים מסווגים לרכישת 81,855 יחידות בהיקף כספי כולל של כ-113 מיליון שקל. המחיר ליחידה שנקבע במכרז המוסדי של אגרות החוב  בסדרה זו הוא 1,381 שקל, המשקף תשואה של 2.13% צמודה למדד המחירים לצרכן, והוא יהווה את המחיר המינימלי ליחידה במכרז לציבור.

בסדרה י' התקבלו ביקושים ממשקיעים מסווגים לרכישת 1,087,740 יחידות בהיקף כספי של כ-1מיליארד שקל, מתוכם קיבלה החברה התחייבויות מוקדמות של המוסדיים לרכישת 699,395 יחידות, בהיקף כספי כולל של 635 מיליון שקל. המחיר ליחידה שנקבע במכרז המוסדי של אגרות החוב מסדרה זו הוא 907 שקל המשקף תשואה של 2.73% צמודה למדד המחירים לצרכן, והוא יהווה את המחיר המזערי ליחידה במכרז לציבור.

גבי-ם דיווחה בחודש שעבר על עלייה של כ־15% ברווח הנקי לבעלי המניות, המסתכם בכ-797 מיליון שקל מתחילת השנה. בנוסף, ברבעון השלישי רשמה החברה עלייה ריאלית ממוצעת בהסכמי השכירות בנכסיה של כ-8%, ובשיעור זהה מתחילת השנה כולה. 

דירקטוריון החברה אישר את הנפקתן של אגרות החוב  בשתי הסדרות בהיקף כולל של עד 800 מיליון שקל ערך נקוב, כפוף לקבלת האישורים הנדרשים על-פי דין, לרבות אישורי דירוג עדכניים ופרסום דוח הצעת מדף.


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:שוק ההוןאבי יעקבוביץגב-ים קרקעות בע"מגיוס אג"ח
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...