ריט 1 וס.ע.ן זהב מחדשות את מתחם אמדוקס בהשקעה של רבע מיליארד שקל

חידוש המתחם הוא חלק מפרויקט אינפיניטי פארק רעננה שמקימות החברות, שבנייתו צפויה להסתיים במחצית הראשונה של 2024. המתחם כולו כולל 150 מ"ר, בעיקר של משרדים. הקמפוס שממנו מתפנה אמדוקס יעבור מתיחת פנים, ורובו עדיין לא מושכר

שיתוף הכתבה
הדמיה של מתחם אינפיניטי (3divison)הדמיה של מתחם אינפיניטי (3divison)

ריט 1 וס.ע.ן זהב מחדשות את מתחם אמדוקס בהשקעה של רבע מיליארד שקל. בימים אלה עוזבת אמדוקס את צומת רעננה, לאחר 24 שנה שבהן שכן שם המטה שלה, לטובת קמפוס חדש בצפון העיר. מתחם אמדוקס הישן הוא חלק מפרויקט אינפיניטי פארק רעננה של ריט 1 וס.ע.ן זהב, לצד מגדל אינפיניטי https://www.nadlancenter.co.il/article/4835 שבבעלותן, שבנייתו תסתיים בקרוב.

החלק הראשון שפינתה אמדוקס הוא מתחם הקמפוס, ובו ארבעה בניינים ששימשו את החברה, בני עשר קומות כל אחד, בשטח של כ-10,000 מ"ר. הבניינים יעברו מתיחת פנים כללית עד לרמת השלד, ויחודשו לחלוטין מבפנים ומבחוץ. זאת, על פי תכנון מחדש של משרד האדריכלים יסקי מור סיוון, ועיצוב ותכנון הפנים של משרד אלטר אדריכלים. עוד יחודשו הפיאצה הפנימית הכוללת כ-2,000 מ"ר של שטחי מסחר ופנאי.

במסגרת הבנייה מחדש של המתחם, שצפויה להסתיים במחצית הראשונה של 2024, יותקנו קירות מסך חדשים המותאמים למגדל הנבנה, ובסמוך יותקנו מעליות חדשות, ייבנו מבואות ראשיים חדשים, וכן מבואות חדשות בקומות. בנוסף, יוחלפו חדרי השירותים, יותקנו מערכות אנרגיה, יוחלפו מערכות האנרגיה למתקדמת וירוקה בתקן ליד (התקן האמריקאי לבנייה ירוקה) ועוד. הקמפוס במתכונת החדשה מתוכנן כך שחברות יכולות לשכור בניין שלם. כך למשל כבר עשתה נס טכנולוגיות, ששכרה את אחד הבניינים בקמפוס בשלמותו, אך רוב הקמפוס עדיין לא מושכר.

אינפיניטי פארק רעננה כולל שלושה חלקים מרכזיים: מגדל משרדים בן 32 קומות, בניין הפאלז'ה וארבעת בנייני הקמפוס - ובסך הכל 150 אלף מ"ר שיתחלקו בין חברות ההייטק שכבר שכרו בו שטחים בחוזים ארוכי טווח: zoominfo, נס טכנולוגיות, רד האט, אברא,  ועוד. גם חברת החללים המשותפים הישראלית מיינדספייס תפתח במתחם מרכז חדש.
על פי הדו"חות הכספיים של ריט 1, שפורסמו באחרונה, נאמדת ההשקעה הכללית בהקמת המגדל החדש, שיכלול 60 אלף מ"ר, ב-470 מיליון שקל. 

נציגת הבעלים באינפיניטי פארק רעננה, נטלי מרשל, מציינת כי "אנו עדים היום למגמה גוברת והולכת של פרויקטים מתחדשים לצורך התאמת מסטנדרט בנייה ותיק לסטנדרט חדיש ומעודכן, העונה לדרישות של חברות הייטק בינלאומיות, בעיקר מבחינת חשיבה על רווחת העובדים, קיימות ויצירת מצב שבו העובדים מקבלים מקום שיספק אקוסיסטם שלם. החשיבה בתכנון המחודש באה לידי ביטוי למשל ביצירת חללים משותפים, אזורים מוארים באור טבעי ואזורים המשופעים בצמחייה וטבע. באינפיניטי פארק רעננה נוצרה ליזמים הזדמנות לבצע שינוי קונספט שכזה עקב העזיבה הצפויה של אמדוקס, המפנה שטחים גדולים".


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:ריט 1ס.ע.ן זהבאמדוקס ישראלרעננהמגדל אינפיניטי ברעננהנטלי מרשל
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...