נתנאל פדידה מונה לסמנכ"ל הנדסה בקבוצת תצפית נדל"ן

בתפקידו האחרון פדידה שימש כמנהל פרויקטים בחברת ההנדסה וניהול הפרויקטים וקסמן גוברין גבע. קבוצת תצפית נדל"ן פועלת בתחום היזמות, אחזקת נדל"ן למגורים, מסחר ולוגיסטיקה.

שיתוף הכתבה
נתנאל פדידה (תצפית נדל"ן)נתנאל פדידה (תצפית נדל"ן)

נתנאל פדידה (35) מונה לסמנכ"ל ההנדסה של קבוצת תצפית נדל"ן – כך הודיעה היום (ג') החברה. במסגרת תפקידו, פדידה יהיה אחראי על ניהול הנדסי של כלל הפרויקטים בחברה בתחומי היזמות, ההתחדשות העירונית, ניהול תב"עות ומכרזי רשות מקרקעי ישראל , וינהל גם את חברות ניהול הפרויקטים החיצוניות שעובדות עם החברה.

בתפקידו האחרון פדידה שימש כמנהל פרויקטים בחברת ההנדסה וניהול הפרויקטים וקסמן גוברין גבע (wxg). בהשכלתו הוא מהנדס אזרחי ובעל תואר שני במנהל עסקים מאוניברסיטת בן גוריון. הוא מחזיק בניסיון בביצוע, ניהול ופיקוח של פרויקטים גדולים ומורכבים. בזמנו הפנוי הוא מתנדב "בוועד להצלת הנגב", ארגון א-פוליטי של תושבים מהנגב המסייע במלחמה בפשיעה הגוברת במגזר הבדואי והן במישור הפלילי המקומי; וגם בוועד המנהל של עמותת "צידה לדרך" לפיתוח מנהיגות חברתית בקרב בני נוער.

זאב ג'וזף, מנכ"ל ובעלים של קבוצת תצפית נדל"ן, מסר כי "אנו שמחים לקבל לשורותינו את נתנאל, שמגיע עם ניסיון הנדסי עשיר שצבר בשנים האחרונות במסגרת פעילותו בענף הנדל"ן. אני סמוך ובטוח שניסיונו והידע שלו יסייעו למימוש המטרות העסקיות של קבוצת תצפית על הצד הטוב ביותר".

קבוצת תצפית נדל"ן עוסקת ביזמות, אחזקת נדל"ן למגורים, מסחר ולוגיסטיקה. לאחרונה דיווחה החברה כי היא מקדמת הקמת מתחם ענק של 70 אלף מ"ר בכניסה ליישוב אלפי מנשה הכולל מסחר, משרדים ומרכז לוגיסטי. בתחום המגורים תצפית מקדמת פרויקטים רבים בתחומי ההתחדשות העירונית ברחבי הארץ. בשנה שעברה רכשה הקבוצה 135 דונם בחלקה הצפונית של העיר טבריה, הכולל רצועת חוף פרטית באורך 165 מ"ר בסכום מוערך של למעלה מ50 מיליון ש"ח.


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:תצפית נדל"ןנתנאל פדידהסמנכ"ל הנדסה
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...