בית וגג וטופ במרחבי השרון השיגו את הרוב הדרוש: יבנו 912 דירות בקדימה-צורן

מדובר בפרויקט התחדשות בשני מתחמים מתוך חמישה שנכללים בתוכנית התחדשות של מרכז היישוב, שמקודמת על ידי הרשות המקומית והרשות הממשלתית להתחדשות עירונית. היקף ההכנסות בו צפוי להגיע ל-1.23 מיליארד שקל

שיתוף הכתבה
מנכ"ל Top במרחבי השרון, גדי מכלוף, ראש המועצה המקומית קדימה צורן, קרן גרין ומנכ"ל בית וגג, רונן עקביה (יח"צ בית וגג)מנכ"ל Top במרחבי השרון, גדי מכלוף, ראש המועצה המקומית קדימה צורן, קרן גרין ומנכ"ל בית וגג, רונן עקביה (יח"צ בית וגג)

בית וגג יזמות ונדל"ן דיווחה היום (ב') לבורסה על השגת הרוב הדרוש, בהיקף של יותר משני שלישים מבעלי הדירות, לקידום פרויקט של התחדשות עירונית בשני מתחמי פינוי בינוי במרכז קדימה צורן שבצפון השרון, שאותו היא תבצע ביחד עם טופ במרחבי השרון. המתחמים עתידים לעבור פינוי והריסה של 246 דירות קיימות, ובנייתן של 912 דירות חדשות בבניינים בני שבע עד תשע קומות במקומן.
 
אחד המתחמים נמצא בין הרחובות בן צבי, רוזנבך וגורדון (מתחם בן צבי),והשני ממוקם ברחוב ההסתדרות. הפרויקטים ישתרעו על שטח של כ-14 דונם, וצפויים לכלול גם שטחי מסחר, שטחים ציבוריים ושטחים ירוקים. להערכת בית וגג , היקף ההכנסות בפרויקט צפוי להגיע ל-1.23 מיליארד שקל. הפרויקט יתוכנן על ידי משרד האדריכלים משה צור.
 
התוכנית להתחדשות של מרכז קדימה צורן מקודמת על ידי הרשות המקומית והרשות הממשלתית להתחדשות עירונית. מתחם בן צבי הוא הגדול מבין חמשת המתחמים הכלולים בתוכנית, ומכיל יותר מ-50% מהדירות הקיימות כיום במתחמים. מהדיווח עולה כי בנוסף למתחמים שהתקשרו עם החברות, בית וגג ו-Top במרחבי השרון פועלות להשלמת ההתקשרויות עם בעלי הזכויות גם בשני מתחמים נוספים שבתוכנית. 
 
יזמי הפרויקט, מנכ"ל בית וגג , רונן עקביה, ומנכ"ל טופ במרחבי השרון, גדי מכלוף, מסרו כי "הפרויקט שאנו מקדמים הוא אחד הגדולים בשרון – רובע חדש שמשלב מגורים, מסחר ומבני ציבור, שיהווה בשורה משמעותית ליישוב ולתושביו".
 
ראש המועצה המקומית קדימה צורן, קרן גרין, מסרה כי "המועצה, בסיוע משרד השיכון, מובילה תב"ע להתחדשות עירונית הכוללת את המבנים הישנים בקדימה. התכנית היא במסלול רשויות, וכעת אנו מצויים בשלב של גיבוש חלופה תכנונית נבחרת ומתווה כלכלי הולם שיאפשר את ביצוע הפרויקט".


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:התחדשות עירוניתבית וגגרונן עקביהפינוי בינוי קרן גריןקדימה צורןTop במרחבי השרוןגדי מכלוף
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...