צפו: שני בניינים נהרסו בשכונת נאות אפקה שבצפון ת"א; 64 יח"ד ייבנו במקום

מדובר בפרויקט תמ"א 38/2 הריסה ובנייה מחדש של חברת מטרופוליס ברחוב אלתרמן, במסגרתו נהרסו 2 בניינים בני 4 קומות ו-32 דירות משנות ה-70, ובמקומם תבנה החברה בניין אחד בן 8 קומות

שיתוף הכתבה
הריסה פרויקט אלתרמן, מטרופוליס (לביא צילומי אוויר)הריסה פרויקט אלתרמן, מטרופוליס (לביא צילומי אוויר)

חברת מטרופוליס הרסה  בשבוע שעבר את הבניינים הישנים ברחוב אלתרמן 6-8 בשכונת נאות אפקה בתל אביב, במסגרת פרויקט ההתחדשות העירונית החדש פרויקט אלתרמן. החברה קיימה אירוע הריסה בהשתתפות הנהלת החברה ודיירי המתחם.

מדובר בפרויקט תמ"א 38/2 הריסה ובנייה מחדש שבמסגרתו נהרסו 2 בניינים בני 4 קומות עם 32 דירות משנות ה-70, ובמקומם תבנה מטרופוליס בניין בן 8 קומות ו-64 דירות חדשות. תמהיל הדירות בפרויקט רחב וכולל דירות 3-5 חדרים, דירות גן ייחודיות בנות 4-5 חדרים עם גינות מפנקות ופנטהאוזים בני 5 חדרים עם מרפסות גג גדולות ונוף פתוח. כל הדירות נמכרות עם חניה. הבניין החדש נמצא בסמיכות לגינת וייץ, הנחשבת לפארק השכונתי.  קידומו החל ב-2010 ומאז עבר שלוש פעמים תכנון מחדש. הפרויקט תוכנן על ידי סטודיו תשובה לאדריכלות,

לדברי אודי בלום מנכ"ל מטרופוליס , "אנו שמחים לצאת לדרך עם הפרויקט לאחר שנים של עבודה ממושכת ונחושה עם רשויות התכנון. התחלנו לקדם את הפרויקט בסוף שנת 2010 ומאז הוא תוכנן מחדש שלוש פעמים, עבר התנגדויות לתכנית המתאר העירונית, שינויי מדיניות עירוניים ותיקונים בתמ"א 38".

במאי השנה הרסה מטרופולי  מבנה בן 3 קומות ברחוב וויצמן ובמקומו בנתה בניין בוטיק יוקרתי בן 9 קומות ו-60 דירות. עוד דיווחה במאי השנה על כוונתה לקדם פינוי בינוי של 600 דירות בקריית אליעזר בחיפה.


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:מטרופוליסאודי בלוםנאות אפקהפרויקט אלתרמן
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...