עסקת שיא במימון החוץ בנקאי: רובי קפיטל, מיטב ואיילון יעמידו 1.2 מיליארד ש' לפרויקט בפלורנטין

העסקה נחתמה מול "סיטיאל סאלמה מגורים" אשר מקימה את פרויקט "פלורנטין סקוור" בפינת הרחובות הרצל וסלמה בדרום תל אביב, ובו 200 יח"ד ואלפי מ"ר למסחר ותעסוקה. עוד במסגרת הפרויקט ישומר מבנה היסטורי ששימש את מטה "ההגנה"

שיתוף הכתבה
מנכ"ל רובי קפיטל יעקב ניצן (ראובן קפוצ'ינסקי)מנכ"ל רובי קפיטל יעקב ניצן (ראובן קפוצ'ינסקי)

רובי קפיטל הודיעה אתמול (ב') על חתימת אחת העסקאות הגדולות שנראו בישראל למימון פרויקט נדל"ן שלא על ידי בנק. במסגרת העסקה צפויה החברה להוביל שיתוף פעולה עם מיטב ואיילון חברה לביטוח לטובת מימון פרויקט "פלורנטין סקוור" שמקדמת חברת "סיטיאל סאלמה מגורים" בשכונת פלורנטין בדרום תל אביב, בסך של 1.2 מיליארד שקל.

במסגרת פרויקט "פלורנטין סקוור" בתל אביב, יוקמו חמישה בניינים שיכללו 200 דירות, 349 חניות, 4,727 מ"ר משרדים, 2,330 מ"ר מסחר ו-1,200 מ"ר מחסנים. הפרויקט ממוקם בפינת הרחובות הרצל וסלמה. עוד במסגרת הפרויקט יוגדר מבנה לשימור - בניין היסטורי שבו שכן בעבר מטה "ההגנה" ושבהמשך שימש את הנהלת "הוניגמן". הבניין יעבור שימור ותוספת ויכלול שטחי מסחר ותעסוקה בשטח של 4,245 מ"ר בשש קומות. בהתאם להוראות השימור, לא יותרו שימושי מגורים במבנה. הצפי לאכלוס הפרויקט הוא ב-2026.

במסגרת העסקה המורכבת "רובי קפיטל", יחד עם מיטב, תעמיד את המימון לקבוצת הרכישה בפרויקט ובמקביל תעניק גם את הליווי והערבויות הנדרשות לחברה היזמית "סיטיאל סאלמה מגורים" המארגנת והיוזמת של הפרויקט. חברת הביטוח איילון תעמיד את פוליסות חוק המכר לטובת החברה היזמית בפרויקט.

רובי קפיטל שהוקמה בשנת 2015 מנוהלת על ידי השותפים גרשון שפירא, יעקב ניצן ועומר אלפרן. החברה מנהלת כיום מסגרות אשראי בהיקף מצטבר של מעל 6 מיליארד שקלים ומציעה פתרונות מימון לפרויקטים שונים של נדל"ן, בין היתר עבור רכישת מקרקעין, ליווי בניה, השלמות הון ומחזור חוב.

חברת סיטיאל סאלמה מגורים היא בבעלות פליקס לחיאני ובנו יוסף יצחק לחיאני, שעלו לישראל מצרפת. לסיטיאל ניסיון בפרויקטים בת"א, כגון הפרויקט בהרצל 50 שמערב מגורים ומסחר, פרויקט צ'לנוב 5, פרויקט "ספארק" תמ"א 38 ברחוב הדבורה הנביאה 79 ועוד.

יעקב ניצן, מנכ"ל ושותף בקבוצת רובי קפיטל: "פלורנטין סקוור מספקת הזדמנות בלתי חוזרת לכל מי שרוצה לגור, לעבוד ולבלות בתל אביב. תחום הליווי הפיננסי נמצא בתקופה מאתגרת ומחייב דיוק ויצירתיות. עסקה זו מצטרפת לעסקאות נוספות שנחתמו ומנוהלים על ידינו בשבועות האחרונים ובסה"כ חוצה היקף של 2 מיליארד שקלים בחודש האחרון. אנו שמחים להיות פורצי דרך וחדשניים בכל הקשור למימון פרויקט זה ופרויקטים אחרים".


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:איילון חברה לביטוחרובי קפיטלפלורנטיןמיטבפלורנטין סקוור
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...