אפי קפיטל רכשה 50% ממניות קבוצת גרניט המתמחה במיזמי תמ"א 38 במרכז ת"א

אפי קפיטל תעמיד אשראי בסכום של כ־30 מיליון שקלים לגרניט לתקופה בת 3 שנים, וזו תשמש מעתה כזרוע ההתחדשות של אפי קפיטל בגוש דן. כיום מקדמת גרניט 8 מיזמי תמ"א בשלבים שונים

שיתוף הכתבה
אפי שקדי, מנכ"ל ויו"ר אפי קפיטל (טל גבעוני)אפי שקדי, מנכ"ל ויו"ר אפי קפיטל (טל גבעוני)

חברת אפי קפיטל נדל"ן דיווחה אתמול (ב') על רכישת 50% ממניות קבוצת גרניט, המתמחה בייזום וקידום פרויקטים של התחדשות עירונית . במסגרת העסקה, תעמיד בשלב הראשוני אפי קפיטל אשראי לגרניט בסכום של כ-30 מיליון שקל, לתקופה של כ-3 שנים לטובת מימון הפרויקטים הקיימים, עם אפשרות להגדלת המימון לפרויקטים נוספים של קבוצת גרניט.

קבוצת גרניט הוקמה בשנת 2016 על ידי יוסי הררי המשמש כמנכ"ל הקבוצה, והמהנדס יריב בכר, המשמש כסמנכ"ל ההנדסה של הקבוצה. השניים יחזיקו יחד לאחר העסקה ב-50% מהחברה המשותפת. לקבוצה יש כיום 8 פרויקטי התחדשות עירונית מסוג תמ"א 38 , כולם בלב העיר תל אביב, בשלבים שונים - משלבי חתימה מתקדמים ועד לציפייה לקבלת היתר. הפרויקטים כוללים בניית כ-168 יחידות דיור חדשות (מהן 72 דירות קבלן) בשטח בנוי כולל של כ־4,415 מ"ר.

על פי ההסכם, קבוצת גרניט תשמש כזרוע ההתחדשות העירונית של אפי קפיטל , כאשר החברה תפעל במסגרת גרניט בכל הנוגע לקידום פרויקטים להתחדשות עירונית בערים תל-אביב, רמת גן וגבעתיים. בדיווח לבורסה הודיעה החברה שההתקשרות נעשתה ב־19 בספטמבר וכי העסקה הושלמה אתמול לאחר שכל הפרטים המתלים בהסכם מולאו.

אפי שקדי בעל השליטה, המנכ"ל ויו"ר אפי קפיטל נדל"ן מציין כי: "ההתחדשות העירונית היא עוגן משמעותי בפיתוח העסקי של החברה. במסגרת היעדים האסטרטגיים שהצבנו לעצמנו להרחבת תחומי הפעילויות הקיימים של אפי קפיטל נדל"ן, החלטנו על מספר צעדים שיאפשרו לנו דריסת רגל משמעותית בתחום ההתחדשות העירונית ובפרט באיזורי הביקוש במרכז הארץ. בנוסף לרכישת 50% מקבוצת גרניט, המתמחה בקידום פרויקטי בוטיק בלב ת"א, אנו מקדמים מספר פרויקטים משמעותיים של פינוי בינוי בערים שונות ברחבי המדינה. העסקה בוצעה לאחר תהליך בדיקת נאותות מקיף ומקצועי המעיד על איכויות הקבוצה. אנו מאמינים שבשנים הקרובות בשיתוף איתנו קבוצת גרניט תהיה אחת החברות המובילות והאיכותיות באזורי הביקוש בתחום ההתחדשות העירונית".

יוסי הררי, בעל מניות ומנכ"ל קבוצת גרניט: "קיבלנו פניות ממספר גופים אשר הביעו רצון להיכנס כשותפים בחברה כאשר לנו היה ברור שאנחנו מחפשים שותף אסטרטגי, בעל חוסן פיננסי משמעותי, עם ניסיון מקצועי ויכולות ביצוע גבוהות ולכן החלטנו לבחור בחברת אפי קפיטל נדל"ן. מעבר לחיבור הבינאישי המוצלח, באפי קפיטל זיהו את ה-DNA הייחודי שלנו, והשאירו בידינו את המשך ניהול החברה והתוויית הדרך. בעזרת חיזוק ההון של החברה ויכולות הביצוע של אפי קפיטל , אנחנו מתכוונים להרחיב בצורה משמעותית את היקף פעילות ההתחדשות העירונית בלב איזורי הביקוש במרכז הארץ, ובדגש על פרויקטי פינוי-בינוי".

 


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:אפי קפיטלתל אביבתמ"א 38קבוצת גרניט
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...