איש העסקים לורנט לוי רכש את מתחם קצין העיר בירושלים עבור כ־180 מיליון שקלים

כך עולה מתוצאות מכרז רמ"י שנסגר בשבוע שעבר. ייעוד הקרקע לשטח מסחרי מיוחד, ועל היזם להקצות כ-500 מ"ר לשטחי ציבור. לוי הוא אחד מאנשי הנדל"ן הפעילים בירושלים ומחזיק במאות נכסים בעיר. מחיר מטרה: קרקע ל-78 דירות בכפר קאסם נמכרה בכ-27 מלש"ח וקרקע ל-62 יח"ד בקריית אתא נמכרה בכ-41 מלש"ח

שיתוף הכתבה
ירושלים (שאטרסטוק)ירושלים (שאטרסטוק)

חברת ל. לוי נדל"ן בבעלותו של איש העסקים לורנט לוי זכתה בשבוע שעבר במכרז רשות מקרקעי ישראל (רמ"י) עבור מתחם קצין העיר בירושלים. עבור הנכס ברחוב הלל צפויה החברה לשלם כ-180 מיליון שקלים, ללא הוצאות פיתוח נוספות. המתחם הוא  בגודל של כ־2.4 דונם, וייעוד הקרקע הוא "אזור מסחרי מיוחד". הצעת החברה היא מעט נמוכה יותר משומתה של רמ"י למתחם שעמדה על 208 מיליון שקלים.

במסגרת הקמת המבנים יופרשו 462 מ"ר עבור מרכז לשירותי חברה תרבות ופנאי, לשימושים כגון: חדרי פעילות לגופים יוצרים ואומנים, כיתות לפעילות, משרדים ואולם רב-תכליתי. לוי, איש עסקים ממוצא צרפתי שעשה את הונו בעסקי האופטיקה, פועל בירושלים מזה כעשור ומחזיק במאות נכסים בעיר.

140 דירות מחיר מטרה שווקו בהצלחה בכפר קאסם ובקרית אתא

במכרז במסגרת תוכנית מחיר מטרה, שווק בהצלחה מתחם בכפר קאסם להקמת 78 יח"ד. במתחם זכו תעמיר לבנייה ומשאבות בטון אלמסרי עם הצעה בגובה 4 מיליון שקלים והוצאות פיתוח בגובה של כ־22.5 מיליון שקלים. שטח המתחם הינו כ־8 דונם ושומתו מוערכת ב־13.1 מיליון שקלים.

שיווק מוצלח נוסף נרשם בשכונת כלניות שבקרית אתא. במכרז פומבי רגיל  להקמת 62 יח"ד במתחם בודד זכה תאופיק זידאן עם הצעה בגובה של כ־25.3 מיליון שקלים והוצאות פיתוח בגובה של כ־15.4 מיליון שקלים. שטח המתחם הוא כ־7 דונם ושומתו מוערכת בכ־18.3 מיליון שקלים.

במכרז נוסף ששווק בהצלחה בתל שבע, זכתה ר.ח.מ.ה נכסים בשני מתחמים המיועדים למסחר ו/או משרדים עם הצעה בסכום כולל של כ־3.3 מיליון שקלים ושטח כולל של כ־6.5 דונם. הוצאות הפיתוח על שני המתחמים עומדות על כ־3.3 מיליון שקלים.

שני מכרזים נוספים לא זכו כלל להצעות. מכרז מחיר מטרה בטורעאן להקמת 108 יח"ד בשני מתחמים ומכרז פומבי רגיל בשכונת מזרחית ב בדימונה להקמת 250 יח"ד מוגן.


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:רשות מקרקעי ישראלמחיר מטרהירושליםלורנט לוי
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...