החל מיום ראשון: הגרלה שלישית במסגרת דירה בהנחה של 3,300 דירות

בשתי ההגרלות הקודמות הוגרלו כ־16 אלף דירות ומספר הנרשמים עמד על למעלה מ־230 אלף. ההגרלה תהיה פתוחה במשך 12 ימים ותיערך ב־11 ישובים ברחבי הארץ.

שיתוף הכתבה
זאב אלקין (יח"צ)זאב אלקין (יח"צ)

משרד הבינוי והשיכון ורשות מקרקעי ישראל הודיעו היום (ד') כי ההרשמה להגרלה השלישית של דירה בהנחה תיפתח ביום ראשון ה-23.10.2022 ותיסגר ביום חמישי ה-3.11.2022. בהגרלה הקרובה יוגרלו כ-3,300 יח"ד ועד לסוף השנה יוגרלו כ-9,000 יח"ד נוספות. ההגרלה תתקיים ב‏־11 ערים וישובים ברחבי הארץ.

באר שבע היא העיר בה יוגרל מספר הדירות הגדול ביותר עם 805, לוד שנייה עם 788 ונוף הגליל נמצאת במקום השלישי עם 609 דירות. מספר הדירות הנמוך ביותר יוגרל בגבע בנימין (29),ירושלים (35) וסח'נין (47).

 כפי שהיה בהגרלה הקודמת, באפשרות הזכאים להירשם לשלוש ערים, ולכלל ההגרלות בערים אלו.  כמו כן, נדגיש כי אין חשיבות למועד ההרשמה להגרלה. הזכאים להירשם להגרלה זו הם חסרי דירה בעלי אישור זכאות בתוקף. ניתן להנפיק תעודת זכאות להרשמה עד יום שלישי ה-25.10.2022

בהגרלה הראשונה של 'דירה בהנחה' שהתקיימה באפריל זכו 10,053 משקי בית, ונרשמו כ-120,000 משקי בית – מספר הנרשמים הגבוה ביותר אי פעם. בהגרלה השנייה נרשמו 112 אלף משקי בית ולמעלה מ־6,200 זכו בדירה בהנחה.

שר הבינוי והשיכון, זאב אלקין: ״שר הבינוי והשיכון, זאב אלקין: ״בשנה האחרונה, במקביל לצעדים להרחבה דרמטית של מספר השיווקים ל100,000 בשנה, הוחזרו תוכניות דיור בהנחה לזוגות הצעירים שיתנו להם אפשרות כבר עכשיו, למרות עליית מחירי הדיור, לקנות דירה בהנחה של מאות אלפי שקלים על חשבון המדינה.  במהלך השנה הזו 30,000 משפחות יזכו לרכוש דירה בהנחה משמעותית על חשבון המדינה".

מנכ"ל משרד הבינוי והשיכון , אביעד פרידמן: ״ביום ראשון הקרוב תיפתח ההרשמה להגרלה השלישית של דירה בהנחה, כ-3,300 משקי בית נוספים יזכו לרכוש דירה בהנחה משמעותית ובהמשך השנה תפתח הגרלה נוספת בה יהיו כ9,000 יח״ד  כך שבשנת 2021 יהיו כ30,000 משקי בית שיזכו בדירה בהנחה, בנוסף ל 45,000 יח״ד שצפויות לצאת להגרלה בשנה הבאה. אלה הם מספרים גבוהים מאוד שמגיעים אחרי שנתיים שבהם כמעט ולא היו הגרלות, המספרים האלו הם תוצאה של עבודה קשה שנעשתה בשנה האחרונה מול כל הגורמים, פגישות עם רשויות בכל הארץ ועוד, מתוך אמונה כי ההגרלות הן נדבך משמעותי בצעדים והמהלכים שמקדם המשרד במטרה לתת  מענה לביקושים, תוך כדי שבירת שיאים בהתחלות הבנייה ובמספר השיווקים שנה שניה ברצף".

מנכ"ל רשות מקרקעי ישראל , ינקי קוינט: "אנו שמחים להמשיך את המהלך השלישי של ׳דירה בהנחה׳ במסגרתו אלפי יח״ד בהנחה יוגרלו לטובת אלו שבאמת זקוקים להנחה כדי להצליח לרכוש בית בישראל - משפחות וצעירים שעדיין אין בבעלותם דירה. לצד זה ממשיכה רשות מקרקעי ישראל , לפעול בנחישות על מנת להרחיב את היצע הדיור ברחבי המדינה השנה כבר שווקו כ -70,000 יח״ד ועד סוף השנה יוגרלו כ- 9,000 יח"ד נוספות במסגרת הגרלות דירה בהנחה".

 על מנת להירשם להגרלות יש להנפיק תעודת זכאות. ניתן להנפיק את האישור באופן מקוון דרך אתר התוכנית. מי שלא יכול להירשם באופן מקוון יכול להירשם מרחוק באמצעות טפסים מקוונים באתרי החברות או דרך מוקדי השירות של אלונים, מילגם ועמידר כאשר עלות הנפקת אישור זכאות עולה 240 שקלים.


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:משרד הבינוי והשיכוןרפי אלמליחינקי קוינטזאב אלקיןרמ"ידירה בהנחההגרלות הדיורדיור בהישג יד
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...