דירוג BDICODE לחברות שיווק נדל"ן: אלדר ראשונה, זוכה מפתיעה במקום השני

ארי מגורים שהתמחתה בשנים האחרונות בעיקר בשיווק מיזמי מחיר למשתכן דורגה שניה בשנה הראשונה להשתתפותה בדירוג, ואמבסדור דורגה שלישית. בין הקריטריונים: רמת רווחיות, צמיחה, רמת ניהול וגם תרומה לקהילה

שיתוף הכתבה
רוני כהן מנכ"ל חברת אלדר שיווק (יח"צ) ואוהד אסרף מנכ"ל ובעלי ארי מגורים (אדיר אסרף)רוני כהן מנכ"ל חברת אלדר שיווק (יח"צ) ואוהד אסרף מנכ"ל ובעלי ארי מגורים (אדיר אסרף)

חברת המידע העסקי CofaceBdi  פרסמה אתמול (ד') את הדירוג שלה לחברות שיווק פרוייקטים למגורים, בהתאם להיקפי הפעילות שנותחו על ידה. זאת במסגרת דירוגי במסגרת דירוגי BDICODE. במקום הראשון ובאופן לא מפתיע, דורגה חברת אלדר שיווק בבעלות עמיר שאלתיאל ובניהולו של רוני כהן. אלדר, שדורגה ראשונה גם אשתקד, הוקמה בשנת 1999 ועד כה שיווקה למעלה מ-29,000 דירות חדשות בהיקף של כ־41 מיליארד שקל. החברה אחראית על שיווקם של מעל 100 פרויקטים בפריסה ארצית.

במקום השני לעומת זאת המתין שם מפתיע ולא מאד מוכר - חברת ארי מגורים לשיווק נדל"ן, בבעלותו של אוהד אסרף. החברה הוקמה לפני כעשור ועל פי הנתונים היבשים שיווקה עד כה מעל ל-15,000 יחידות דיור חדשות. יחד עם זאת, רוב רובן של הדירות שווקו במסגרת מבצעי המכר הממשלתיים, ובראשן מחיר למשתכן . זוהי השנה הראשונה שבה חברת ארי מגורים משתתפת בדירוג. אל המקום השלישי חברת אמבסדור, בבעלות שמוליק לוי.  אמבסדור פעילה כבר מ-1980 ושיווקה למעלה מעשרות אלפי יח"ד מגורים בישראל. אל המקום הרביעי הגיעה חברת אם.אס גרופ, ואל המקום החמישי חברת ג'י אס גרופ.

על פי המתואר באתר החברה, הקריטריונים לדירוגי BDI מתחלקים לשני סוגים – כמותיים ואיכותיים. על הקריטריונים הכמותיים נמנים רווחיות, שיעורי הצמיחה לאורך זמן, חדשנות במוצרים חדשים, טכנולוגיות חדשות, תחומי פעילות ושווקים חדשים, דירוג הסיכון של החברה ומוסר התשלומים שלה והיקף התרומה לקהילה. בין הקריטריונים האיכותיים: רמת הניהול של החברה, כיצד היא ומנהליה מוערכים על ידי שאר המנהלים במשק, סביבת העבודה והרצון לעבוד בחברה.

מנכ"ל אלדר שיווק, רוני כהן אמר בתגובה לדירוג החברה במקום הראשון: "אנו שמחים על ההערכה והדירוג במקום הראשון גם בשנה האחרונה. היא מגיעה בתקופה מאתגרת בשוק הנדל"ן למגורים המחייבת יצירתיות ומקצועית, סבלנות יכולת להסתגל ולעשות שינויים תוך כדי תנועה.

"כיום יותר מתמיד היזמים לוקחים סיכונים רבים בין היתר בשל העלייה במחירי חומרי הגלם ועלויות המימון שמטפסות. זוהי אחריות גדולה שלנו כחברת שיווק להיות יצירתיים ולשווק את הדירות בקצב וברמת הרווחיות הנחוצה. בהזדמנות זאת אני רוצה להודות ללקוחותינו היזמים ולעובדי אלדר שיווק שבזכותם זכינו במקום הראשון".

אוהד אסרף, מנכ"ל ובעלי ארי מגורים אמר בתגובה לדירוג: "אני שמח וגאה על דירוג החברה בצמרת חברות שיווק הנדל"ן בישראל לצד חברות ותיקות ומקצועיות כמו אלדר שיווק ואמבסדור. ענף שיווק הנדל"ן הוא תחום שהולך, מתפתח ומתמקצע ומחייב אותנו כל הזמן לשפר את מגוון ואיכות השירותים שאנו מציעים ליזמים הגדולים בישראל.  ענף הנדל"ן נכנס בחודשים האחרונים לתקופה של אי וודאות כתוצאה מעליית הריבית במשק, וזאת תקופה שבה היזמים רוצים לצידם מומחי שיווק מהשורה הראשונה".

 


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:עמיר שאלתיאלאלדררוני כהןאמבסדורינון סבגארי מגוריםאוהד אסרףBDICODE
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...