מנכ"ל חברת דמרי גלים איל טישל מונה לסמנכ"ל התחדשות עירונית באזורים

פרסום ראשון: לאחר שנתיים שבהן שימש כמנכ"ל חברת הבת של י.ח. דמרי, מונה איל טישל לתפקיד הבכיר באזורים שבבעלות הרשי פרידמן. כיום כוללת זרוע ההתחדשות של החברה למעלה מ-60 פרויקטים

שיתוף הכתבה
איל טישל (ינאי אלפסי)איל טישל (ינאי אלפסי)

איל טישל, מנכ"ל חברת דמרי גלים , ימונה לסמנכ"ל התחדשות עירונית בחברת אזורים, בבעלות הרשי פרידמן ובניהולו של רון אבידן. המינוי ייכנס לתוקפו ב-18 באוקטובר. כך נודע למרכז הנדל"ן. מדובר בתפקיד חדש בחברה.

טישל הוא  עורך דין, בוגר תואר ראשון במשפטים ובמנהל עסקים ותואר שני במנהל עסקים מאוניברסיטת רייכמן (הבינתחומי הרצליה). בעל נסיון עשיר בתחום הנדל"ן ובתחום ההתחדשות העירונית בפרט. במסגרת תפקידיו הקודמים יזם וקידם מגה-פרויקטים רבים, בהם הגניים התלויים ביהוד ואונו ואלי בקריית אונו, אשר הגיעו לסיום ואיכלוס. בשנתיים האחרונות טישל שימש כמנכ"ל חברת דמרי גלים , חברת בת של י.ח. דמרי, אשר מקדמת פרויקטים של התחדשות עירונית בתל אביב ובערים נוספות. לפני כן היה מנהל אגף התחדשות עירונית באאורה כשש שנים. בתפקידיו איל הקים וניהל צוותי עובדים יעודיים ומיומנים בתחום ההתחדשות העירונית, דבר אשר קנה לו שם בקרב העוסקים בתחום. איל נשוי ואב לשתיים.

במסגרת תפקידו החדש איל יהיה אחראי על זרוע ההתחדשות העירונית של החברה, הכוללת למעלה מ-60 פרויקטי ענק. אזורים נמצאת כיום בשלבי ביצוע של כ-1,500 יח"ד בתחום ההתחדשות העירונית בלבד, כאשר במהלך השנה הקרובה צפויה להיות בשלבי ביצוע של 2,650 יח"ד. אזורים מצויה בשלבי ייזום, תכנון וביצוע של מעל 20,000 יח"ד אשר צפויות להבשיל בשנים הקרובות.

לדברי טישל: "אני שמח וגאה על הזכות שניתנה לי להוביל את תחום ההתחדשות העירונית בחברת אזורים ורוצה להודות לעומדים בראשה, מר הרשי פרידמן ורון אבידן, אשר נתנו בי את האמון לעשות זאת. אני בטוח שהניסיון אשר צברתי בעשור האחרון בתחום הנדל"ן בכלל, ובתחום התחדשות העירונית בפרט, בשילוב מסורת האיכות והאיתנות של אזורים, יאפשרו לחברה להוציא לפועל את עשרות המתחמים שאותם היא מקדמת, בצורה הטובה והמהירה ביותר, תוך שיתוף פעולה מלא עם הדיירים הוותיקים - השותפים שלנו. הצלחתם של פרויקטי התחדשות עירונית תלויה בראש ובראשונה בקשר האישי והרציף עם הדיירים הוותיקים, באמצעות מנהלי פרויקטים ייעודים, מיומנים ומנוסים, ואין לי ספק שבזכות הקשר הזה אזורים תהיה החברה הגדולה והמשמעותית ביותר בתחום ההתחדשות העירונית בשנים הקרובות".   

לדברי אבידן, "אנו מברכים על הצטרפותו של איל טישל למשפחת אזורים. אנו בטוחים כי הניסיון הרב שצבר ויכולותיו בתחום ההתחדשות העירונית יתרמו רבות להמשך התנופה העסקית של אזורים ולהפיכתה לשחקן המוביל את תחום ההתחדשות העירונית בישראל."


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:אזוריםדמרי גליםאיל טישל
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...