מינוי חדש בקבוצת יד2: קובי פרנקו ישמש סמנכ"ל ההכנסות

פרנקו שימש לפני כן מנהל מסחרי בחברת האשראי Max, ובעבר היה המשנה למנכ"ל קידום. הוא מחליף את מיכאל אורן, המשנה למנכ"ל יד2, שיוביל מיזם חדש של הקבוצה. המינוי נכנס לתוקף בימים האחרונים

שיתוף הכתבה
קובי פרנקו (טל רביב)קובי פרנקו (טל רביב)

קבוצת יד2 דיווחה אתמול (ב') על מינויו של קובי פרנקו לסמנכ"ל לסמנכ"ל ההכנסות (CRO) בקבוצה. פרנקו מחליף בתפקיד את מיכאל אורן, המכהן כיום כמשנה למנכ"ל, אחראי על עסקי קבוצת יד2 ודירקטור בחברות הבנות. אורן עובר להוביל מיזם חדש שיגדיל ויבסס את עסקי קבוצת יד2. אורן החל את דרכו ביד2 בתפקיד סמנכ"ל מכירות, והשתתף בין היתר בפיתוח העסקי בחברה והובלת הקבוצה לשותפות עם-WeCheck. מינויו של פרנקו נכנס לתוקף בימים האחרונים. 

לפרנקו יש ניסיון של יותר מ-15 שנה בהובלת מערכי מכירות B2B ו-B2C. בחמש השנים האחרונות שימש מנהל מסחרי בחברת האשראי Max, והוביל את פעילות מחלקת הלקוחות העסקיים והאסטרטגיים בחטיבת העסקים. לפני כן שימש משנה למנכ"ל בחברת קידום, שם היה שותף לתהליך רכישת הזכיינות בחברת לימודי האנגלית וול סטריט ברוסיה, ובהמשך נהפך למנכ"ל החברה. את דרכו המקצועית החל פרנקו בפרטנר, ובתפקידו האחרון שם ניהל מחלקה באגף ה-SME.

מנכ"ל יד2, יבין גיל מור, מסר כי "אני מאמין שניסיונו, יכולותיו והאנרגיה של קובי יסייעו לו רבות בתפקיד. בכל תפקידיו לאורך השנים קובי הביא את החטיבות שבהובלתו להישגים וצמיחה. אני מודה למיכאל אורן על תרומתו ומסירותו הרבה וארוכת השנים לארגון. אני והנהלת יד2 מאמינים ביכולתו להוביל אותנו לשיאים גם בתחומי פעילות חדשים לקבוצה, ושמחים לראות אותו מתקדם לתפקיד המשמעותי הבא בקבוצת יד2". 
 


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:יד2יבין גיל מורקובי פרנקומיכאל אורן
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...