WeWork שכרה 13 קומות ב"בית אמריקה" לפתיחת סניף מס' 10 בת"א

את השטח בסך 6,800 מ"ר שכרה חברת חללי העבודה המשותפים ל-10 שנים עם אופציה להארכה מחברת ראם קנדה. הפתיחה צפויה בדצמבר בהשקעה של 40 מלש"ח

שיתוף הכתבה
מתחם "בית אמריקה" (צילום: ווי וורק) מתחם "בית אמריקה" (צילום: ווי וורק)

חברת WeWork הודיעה היום (ה') על כך שתפתח בדצמבר הקרוב מתחם עבודה ב"בית אמריקה" הממוקם ברחוב שאול המלך 35 בתל אביב. מדובר במתחם העשירי של החברה בתל אביב. שטח המתחם המתוכנן הוא 6,800 מ"ר, המהווים כ-80 אחוז משטח הבניין כולו, ואלו יתפרסו על 13 קומות. החברה תשכור את הנכס למשך עשר שנים עם אופציה להארכה מחברת ראם קנדה. סך ההשקעה בהקמת המתחם צפויה לעמוד על כ־40 מיליון שקלים.

בית אמריקה הוא בניין שנמצא במתחם בתי המשפט בשדרות שאול המלך. הבניין נבנה בשנות ה-80 בתכנון אריה שרון, מבכירי האדריכלים שפעלו בישראל ובנו האדריכל אלדר שרון. במהלך השנים שימש המקום כבניין משרדים מסורתי עם ריכוז גבוה של עורכי דין, ום כיום הוא מושכר ברובו לעורכי דין, רואי חשבון, חברות הייטק וחברות קבלניות. הבניין נמצא בסמיכות לצירי התחבורה הראשיים של  מטרופולין תל אביב ומאופיין בסביבה שוקקת ומעורבת של עסקים, תרבות ומסחר לצד מבני ציבור ובנייני משרדים כגון בית אסיה, מגדל אמות ובית אירופה. 

המתחם החדש, ישרת כ-600 חברי קהילה, כאשר הדגש התכנוני במתחם הוא יצירת קומות פרטיות ייעודיות לחברות בינוניות וגדולות, עם אפשרות למיתוג, חלוקה למשרדים פנימיים, חדרי ישיבות, לאונג'ים פרטיים, תאי טלפון ואלמנטים נוספים.

בקומת הקרקע של הבניין עתיד להיפתח בית קפה ובקומות התחתונות יוצע מוצר חדש בשם "WeWork On Demand" - פתרון המיועד לקהל הרחב ומאפשר גישה למתחם ושימוש חד פעמי על בסיס שעתי או יומי בעמדות עבודה, משרדים פרטיים או חדרי ישיבות על פי דרישה, 'מעכשיו לעכשיו', ללא התחייבות ארוכת טווח – אלא בהזמנה מהירה מרחוק וצ'ק אין זריז.

אליאור ג׳רבי, מנהל מערך השיווק והפיתוח העסקי של WeWork ישראל מסר: "כחלק מאסטרטגיית הצמיחה של החברה, אנו נרגשים לפתוח את הלוקיישן העשירי של WeWork בתל אביב וה-15 בארץ, אשר ממוקם באחד ממוקדי העסקים המבוקשים בישראל. לצד המענה שמספקת WeWork ליזמים צעירים וחברות סטארט-אפ, WeWork שאול המלך יענה על הביקוש והצרכים הגוברים מצד חברות גדולות לחללי עבודה פרטיים בסטדנרט הגלובלי של WeWork, באזורים נגישים ובסמיכות לצירי תחבורה מרכזיים. אנו גאים להרחיב את הקהילה שלנו בארץ ולספק לעסקים בכל הגדלים סביבת עבודה מעוררת השראה".

לאחרונה, הכריזה WeWork ישראל כי בתחילת 2023 תפתח את הלוקיישן ה-14 של החברה ברחוב נחלת בנימין בתל אביב וכי ייעדה את קומת הקרקע במתחם במגדל עזריאלי טאון בתל אביב להשכרה על בסיס יומי ואף שעתי של חדרי ישיבות ועמדות עבודה. נכון להיום, WeWork מפעילה בישראל 13 מתחמים מעוצבים ומאובזרים על פני כ-100 אלף מטרים ב-6 ערים שונות, חיפה הרצליה, תל אביב, רמת גן, ירושלים ובאר שבע. תהליך השיפוץ והבנייה של המתחם 'בבית אמריקה' צפוי להסתיים בשבועות הקרובים ועם השלמתו, יצטרף המתחם ל-14 מתחמים נוספים שמפעילה החברה בישראל.


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:WeWorkתל אביבמתחם עבודהשדרות שאול המלךווי וורק
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...