מתחם חדש ל-WeWork בנחלת בנימין

המתחם החדש מתפרש על פני חמש קומות ומשתרע על כ-3,700 מ"ר. בשבועות הקרובים יחל במתחם שיפוץ מקיף והוא צפוי להיפתח בתחילת 2023

שיתוף הכתבה

WeWork ישראל מקימה מתחם חדש בבניין משרדים  ברחוב נחלת בנימין 70-72 בתל אביב. זה המתחם התשיעי של החברה בתל אביב, הוא ייפתח בסמוך לשדרות רוטשילד, פארק המסילה ולמסלול הרכבת הקלה העתידית.

תהליך השיפוץ והבנייה של המתחם יחל בימים הקרובים והפתיחה מתוכננת במהלך הרבעון הראשון בשנת 2023. עם השלמתו יצטרף המתחם ל-13 מתחמים נוספים שמפעילה WeWork בישראל, בהם תל אביב, רמת גן, חיפה, הרצליה, ירושלים ובאר שבע. 

המתחם החדש מתפרש על פני חמש קומות ומשתרע על כ-3,700 מ"ר. הבניין נבנה בשנות ה–30 בתכנון האדריכל אשר גליברמן והיה בניין משרדים עם ריכוז גבוה של עורכי דין ונוטריונים. עם השנים, חל שינוי בתמהיל השוכרים בבניין והוא החל למשוך שוכרים מעולמות האומנות והיצירה.בשבועות הקרובים יחל במתחם שיפוץ מקיף והוא צפוי להיפתח בתחילת 2023 למבקרים ולקהל הרחב. 

המתחם החדש ישרת יותר מ-400 חברי קהילה ויציע עמדות עבודה קבועות בגדלים שונים, החל משולחן ייעודי ב-open-space, משרדים פרטיים קבועים ואפשרות לגישה יומית או שעתית לחללים משותפים ולחדרי ישיבות פרטיים.

מאליאור ג׳רבי, מנהל השיווק והפיתוח העסקי של WeWork ישראל נמסר: "אנחנו נרגשים לפתוח לוקיישן חדש אשר ממוקם באחד ממוקדי העסקים המבוקשים בישראל. WeWork נחלת בנימין, הממוקם בליבו הפועם של מרכז תל אביב בכל הקשור לתעסוקה, מסחר ובילוי, ירחיב את מגוון האפשרויות העומדות לרשות חברי הקהילה ויעניק חוויית עבודה יוצאת דופן, בתוך אחד הבניינים ההיסטוריים היפים בעיר. אנו מצפים להרחיב את הקהילה שלנו ולספק לעסקים גדולים וקטנים כאחד סביבת עבודה שתאפשר להם לצמוח ולשגשג״.
 
 


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:WeWorkנחלת בנימיןאליאור ג'רביחללי עבודה משותפים
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...