מעל 6,200 ישראלים יזכו היום בדירה בהנחה

112 אלף נרשמו להגרלה, מתוכם כ-50 אלף נרשמו להגרלה של 349 דירות ברמת גן. בראש העין נרשמו 42,100 משקי בית ל-888 דירות. ההגרלה הבאה באוקטובר

שיתוף הכתבה
זאב אלקין (יח"צ)זאב אלקין (יח"צ)

6,269 משקי בית יזכו היום (שני, 8.8) בדירה בהנחה. כך לפי דיווח משרד הבינוי והשיכון . עד כה זכו השנה מעל ל- 17,000 זכאים, ובהמשך השנה יוגרלו אלפי דירות נוספות

משרד הבינוי והשיכון הודיע כי החלה שליחת הודעות הזכייה לזוכים בהגרלות "דירה בהנחה" הבוקר (10:00) החלו במשרד הבינוי והשיכון את הליך שליחת הודעות הזכייה למשקי הבית הזוכים בהגרלות, בשעות הקרובות מעל ל-6,200 זכאים יקבלו הודעות טקסט על הזכייה. כלל הנרשמים להגרלות יקבלו בשעות הקרובות הודעות טקסט, בהן עדכון אם זכו.

כפי שפרסמנו,  112 אלף נרשמו להגרלה: מספר משקי הבית הגבוה ביותר נרשם להגרלות ברמת גן. 47,675 משקי בית נרשמו להגרלה של 349 דירות מוזלות. לרכישת 439 דירות מוזלות בראש העין נרשמו 42,100 משקי בית.  בנוסף  541 בשדרות  הוגרלו ו-398 דירות באשקלון.

בחודש אוקטובר תיפתח ההרשמה להגרלה לסבב השלישי של 'דירה בהנחה', ועד לסוף השנה יזכו אלפי זכאים נוספים. עשרות אלפים זכאים יקבלו עד סוף שנה הבאה הודעות זכייה, כך שכמחצית מ-120 אלף הזכאים שנרשמו בתחילת השנה יוכלו לזכות באפשרות לרכוש דירה בהנחה מהמדינה.

תוצאות ההרשמות להגרלות יעודכנו בימים הקרובים  באזור האישי באתר, לאחר העדכון תישלח הודעה טקסט נוספת המיידעת על כך.

במהלך השבוע האחרון התקיימו במשרד הבינוי והשיכון 115 הגרלות, בהן הוגרלו 6,269 דירות במעל ל 25 יישובים ברחבי הארץ.

 לדברי שר הבינוי והשיכון, זאב אלקין: ״אנחנו ממשיכים להביא פתרונות של דירה בהנחה של מאות אלפי שקלים על חשבון המדינה לאלפי משפחות צעירות נוספות, ועד סוף השנה הבאה עשרות אלפי  משפחות נוספות יקבלו את האפשרות לרכוש דירה בהנחה של מאות אלפי שקלים על חשבון המדינה. אני שמח במיוחד לביקוש הגבוה בדרום הארץ בכלל ובאשקלון ושדרות בפרט, כמעט אלף דירות חדשות שהוגרלו השבוע בהצלחה בשדרות ובאשקלון זו תשובה ניצחת לכל מי שניסה לפגוע בשגרת חיים של התושבים שם".

 מנכ"ל משרד הבינוי והשיכון , אביעד פרידמן, הוסיף: "הבוקר מעל  6,000 משקי בית יקבלו את ההודעה המשמחת, לרכוש דירה בהנחה משמעותית ברחבי הארץ. אני גאה ב'תכנית דירה בהנחה' שמתפרסת על כל רחבי המדינה, מתוך אמונה כי בכל מקום בארץ אפשר וכדאי לזוגות ומשפחות צעירות לגור. אני מסתכל על נתוני ההרשמה ונפעם, באשקלון נרשמו כמעט 26,000 זכאים, בשדרות נרשמו מעל ל- 9,000, הנתונים מראים כי הביקושים גם בערי הדרום גבוהים והציבור מאמין בהן ורוצה לגור בהן. אנחנו נמשיך לעבוד ולייצר פתרונות דיור עבור כלל אזרחי המדינה."

 מנכ״ל רמ״י, ינקי קוינט, מסכם: ״אני  מברך  את  אלפי הזוכים  והזוכות  בהגרלה  השנייה  במסגרת תוכנית דירה  בהנחה  שיזכו בזכות  לדירה  בהנחה משמעותית  בכ25 ישובים ברחבי ישראל. הרשות תמשיך לפעול למציאת ויצירת פתרונות בהקצאת קרקעות בהתאם לכלל צרכי המשק הישראלי.״


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:רשות מקרקעי ישראלמשרד הבינוי והשיכוןזאב אלקיןאביעד פרידמןינקי קוינט
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...