צמח המרמן ואזורים יקימו 201 דירות במתחם דפנה בתל אביב

החברות נבחרו על ידי בעלי הדירות לבצע פינוי בינוי במתחם בו קיימות 66 דירות; ייבנה מגדל מגורים בן 25 קומות

שיתוף הכתבה
קרדיט (שאטרסטוק)קרדיט (שאטרסטוק)

 

צמח המרמן ואזורים יקימו 201 יחידות דיור במסגרת פינוי בינוי במתחם דפנה בתל אביב. החברות נבחרו ברוב קולות ע"י בעלי הדירות. הדירות ייבנו במגדל מגורים בן 25 קומות שאליו צמוד מבנה מרקמי בן 6 קומות מעל קומת מסחר ומבנה ציבור. בעלי הדירות בפרוייקט ייהנו מבריכת שחיה פתוחה על גג המבנה המרקמי ובנוסף ממתחם ספא מפנק, לובי מפואר פינות עבודה וחדר כושר מודרני הפונה לגינה פרטית ולרחוב דפנה.

על התכנון חתומה האדריכלית קיקה ברא"ז ועל עיצוב פנים הדירות והשטחים המשותפים כדוגמת הבריכה הספא, הלוביים וחדר הכושר חתומה האדריכלית דנה אוברזון.  

שיתוף פעולה נוסף בין שתיים מהחברות המובילות בשוק הנדל"ן הישראלי באחד מהמתחמים הנחשקים ביותר בעיר תל אביב: צמח המרמן ואזורים יקימו במשותף 201 יחידות דיור חדשות במתחם דפנה 504 במרכז ת"א, לאחר שזכו במכרז דיירים ונבחרו יחד לבצע את פרויקט הפינוי בינוי ברוב קולות של בעלי הדירות. 

פרויקט דפנה 504 כולל מגדל מגורים יוקרתי בן 25 קומות, שאליו צמוד מבנה בבנייה מרקמית בן 6 קומות מעל קומת מסחר וחניון תת קרקעי. על גג המבנה המרקמי תמוקם בריכת שחייה מפוארת ומתחתיה מתחם ספא פרטי לרווחת הדיירים, חדר כושר ופינות עבודה . על התכנון אחראי משרד האדריכלים המוביל של קיקה ברא"ז ועל עיצוב הפנים אחראי משרד דנה אוברזון. הדירות החדשות ייבנו במקום 66 דירות קיימות בבניינים ישנים בני 4 קומות שייהרסו ויפונו. 

צמח המרמן ואזורים פרויקט דפנה 504 קרדיט הדמיה אנדו סטודיו צמח המרמן ואזורים פרויקט דפנה 504 קרדיט הדמיה אנדו סטודיו

לדברי חיים פייגלין, מנכ"ל ומבעלי השליטה בצמח המרמן, "אנו מודים לבעלי הדירות על האמון שנתנו בנו בבחירתנו ברוב קולות, ומברכים גם את נציגות הדיירים ועורכי דינם על פועלם המקצועי בגיבוש הדיירים. מדובר בשיתוף פעולה מתמשך בין שתי חברות בניה ציבוריות מהאיכותיות והוותיקות בענף, שכבר שיתפו פעולה בעבר ומביאות יחד  ניסיון רב שנים, אמינות ועוצמה פיננסית. תכנון הפרויקט מוקפד, העיצוב האדריכלי יוקרתי ויחדיו ניצור כאן אייקון תל אביבי מוביל שייחשב לאחד מהפרוייקטים היותר טובים ויוקרתיים של תל אביב. צמח המרמן פעילה בייזום פרויקטים בישראל בפרישה ארצית ובמסגרת זו  רואה בהתחדשות העירונית חלק מהותי מפעילותה. החברה  מקדמת כיום כ – 4,000 יח"ד בהתחדשות עירונית בשלבים שונים של תכנון וביצוע". 

רון אבידן, מנכ"ל אזורים, "אנו מברכים על הזכייה במכרז הנחשק של פרויקט התחדשות עירונית ברחוב דפנה. פרויקט זה מהווה המשך להתרחבותה ופעילותה של אזורים בעיר תל אביב והאזור. לאחרונה הודיעה החברה על זכייתה במכרז פינוי-בינוי בשכונת כוכב הצפון, זאת לצד מספר עסקאות אסטרטגיות בהן החברה התקשרה בין השאר ברחוב המסגר, נחלת יצחק, פארק חורשות ועוד.  שיתוף הפעולה האסטרטגי והמוצלח עם צמח המרמן והאמון שנתנו בנו בעלי הדירות מסמנים את אבן הפינה במסע חשוב ומשמעותי זה להקמת אחד מפרויקטי הפינוי-בינוי האייקוניים והמובילים בעיר. אין כל ספק כי פרויקט זה יהפוך לפרויקט דגל ייחודי של החברות בעיר ובאזור כולו"

התב"ע לפרויקט כבר אושרה וקודמה על ידי עיריית תל אביב כולל תוכנית עיצוב מוסדרת - והחברות פועלות לקידום תוכנית עיצוב פרטנית ולאחריה להגשת היתר בנייה מהוועדה המקומית בתוך מספר שבועות לאחר החתמת הדיירים על ההסכמים. במסגרת ההליך המכרזי גובש נוסח סופי להסכם פינוי בינוי בין בעלי הדירות לחברות היזמיות. 

האדריכלית קיקה ברא"ז "העיצוב האדריכלי של חזיתות המגדל והמבנה המרקמי משלב קווים מעוגלים המזכירים את תקופת הבאוהאוס בתל אביב הלבנה ואת העיצוב של "זאהה חדיד" ב"היי ליין בניו יורק". החזית המערבית הפונה לרחוב דפנה משלבת זכוכית עם פאנלים אטומים על מנת לאפשר לדיירים ליהנות מהנוף הפתוח לים."

הפרויקט ממוקם ברחוב דפנה 24-26-28 במרכז תל אביב, במתחם בין הרחובות ארלוזרוב, שאול המלך, מנחם בגין וויצמן. הוא צמוד לתחנת ארלוזורוב של הרכבת הקלה, סמוך לבית החולים איכילוב, בתי המשפט ולאזורי הבילוי, הפנאי והמסחר המרכזיים של העיר. המגדל יציע דירות רחבות ידיים בטווח של 145 עד 172 מ"ר ויהיו רק 5 דירות בקומה. כל הדירות הגדולות פונות מערבה וייהנו מנוף פתוח לים מהסלון והמרפסת. הדירות הקטנות יותר ימוקמו בחלק המרקמי של המגדל.

היזמים יוצגו על ידי משרד עו"ד נבו קידר בלום אשר ייצג את החברות היזמיות בהליך מכרזי מורכב שהסתיים בבחירתם לפרויקט, עו״ד גיל נבו (בעלים ומייסד המשרד) והשותפים עו״ד ערן רחמינוב ועו״ד ניצן אדרי.

בעלי הדירות יוצגו על ידי עו"ד עדי שנהב גלוז, שותפה ומנהלת מחלקת התחדשות עירונית במשרד יהב ושות', משרד המייצג בעלי זכויות במעל 120 פרויקטים ברחבי ישראל. זו הפעם הראשונה בה ניהל המשרד משא ומתן מול 3 יזמים מובילים במקביל כשבסופו נבחרו ברוב קולות צמח המרמן ואזורים.

צמח המרמן ואזורים משתפות פעולה מזה כ-17 שנה בין היתר בהקמת מתחם המגורים המוביל ברמת גן "קריניצי החדשה". לאחרונה זכתה חברת הבת של צמח המרמן סיון ביצוע במקום הראשון בתחרות המצוינות בבניה ע"ש אורי דורי ז"ל בקטגורית "מתחם מגורים יוקרתי" אותו בנתה כקבלן מבצע עבור שותפות יזמית של חברת אזורים עם האחים עופר.


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:אזוריםצמח המרמןתל אביבמתחם דפנה-ארלוזורוב בתל אביבפינוי בינוי
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...