שגראוי תבנה 184 דירות להשכרה ארוכת טווח בנוף הגליל

החברה זכתה במכרז של רמ"י וחברת דירה להשכיר במסגרתו תקים 276 דירות בסך הכל בפרויקט השני להשכרה ארוכת טווח בעיר הצפונית

שיתוף הכתבה
הדמית המתחם (טוטם) הדמית המתחם (טוטם)

רשות מקרקעי ישראל וחברת דירה להשכיר ממשיכים לקדם פרויקטים להשכרה ארוכת טווח בגליל והכריזו על שיווק מוצלח של פרויקט הכולל 276 יח"ד מתוכן 184 להשכרה ארוכת טווח בנוף הגליל. חברת שגראוי, זכתה במתחם היחיד במכרז תמורת סכום כולל של כ־44 מיליון שקלים (הצעה+הוצאות פיתוח). 

בנוסף ליחידות הדיור, הפרויקט מציע הקמה של שטחי מסחר על שטח של 1,200 מ"ר. סה"כ שטח המתחם יעמוד על כ־8.7 דונם. זהו הפרויקט השני של דירה להשכיר המקודם בעיר. הפרויקט הראשון, אותו מקימה חברת "גולדן ארט", נמצא בבנייה מתקדמת וכולל 226 יח"ד.

ענבל דוד, מנכ"לית " דירה להשכיר ": "אנחנו נרגשים לצאת לדרך עם פרויקט שני של שכירות ארוכת טווח בנוף הגליל. אני מברכת את העיר נוף הגליל ואת העומד בראשה, רונן פלוט, על חלקם במהפכת הדיור להשכרה ארוכת טווח ועל ההבנה העמוקה בדבר החשיבות והתרומה האדירה של פרויקטי שכירות ארוכת טווח להמשך צמיחתה של העיר. התנופה שאנחנו עדים לה בשוק השכירות ארוכת הטווח, 70 פרויקטים וסה״כ 17,000 יח״ד, היא תוצאה של מדיניות ממשלתית, בהובלת משרד הבינוי והשיכון , שמעניק במה מרכזית לדיור להשכרה ארוכת הטווח בישראל״.

ראש העיר נוף הגליל רונן פלוט: "היצע הדירות בפרויקטים אלה יספק פתרון זמין, איכותי ושווה לכל כיס עבור תושבי נוף הגליל ובעיקר עבור זוגות ומשפחות צעירות שרוצים לבנות את ביתם בעיר ולהיות חלק מתנופת הפיתוח האדירה שמתחוללת בה. לא במקרה נוף הגליל מובילה בהיצע הדיור להשכרה ארוכת טווח. תנופת הפיתוח וההתחדשות האדירה נכנסת במלוא הכוח לתחום הבנייה למגורים  ועל כל בית שמשווק בעיר יש לפחות שבעה מתמודדים. גם הרוכשים וגם היזמים מזהים את הפוטנציאל הגדול של העיר המתחדשת".


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:דירה להשכירהשכרה ארוכת טווחרמ"יענבל דודנוף הגלילרונן פלוט
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...