הופקדה תוכנית פינוי בינוי לשכונת גורדון בהרצליה: 411 יחידות דיור ובי"ס חדש

שטח התכנית, במזרח הרצליה, הוא כ-41 דונם וכולל 120 יחידות דיור כיום. נוסף על כך ייבנו כ-1,200 מ"ר למסחר שישולבו במגורים. כ-7 דונם יוקצו למבני ציבור 

שיתוף הכתבה
שכונת גורדון הרצליה. הדמיה( HQ אדריכלים)שכונת גורדון הרצליה. הדמיה( HQ אדריכלים)

אושרה להפקדה התוכנית המפורטת להתחדשות שכונת גורדון בהרצליה, במימון הרשות הממשלתית להתחדשות עירונית. התוכנית אושרה להפקדה ע"י הוועדה המקומית הרצליה ומקודמת על ידי הרשות להתחדשות עירונית , עיריית הרצליה ומינהלת ההתחדשות העירונית.

שכונת גורדון נמצאת במזרח הרצליה ומשתרעת בין הרחובות ארלוזורוב בצפון, בית"ר בדרום ודרך ירושלים במזרח. 

שטח התכנית כיום הוא כ-41 דונם וקיימות בתחומה 120 יחידות דיור. על פי התוכנית יקומו במקומן 411 יחידות דיור, וכן כ-1,200 מ"ר למסחר שישולב במבני המגורים ושטח של כ-7 דונם למבני ציבור שונים. 

התכנית תכלול בינוי למגורים בגבהים שבין 6 ל-9 קומות. כמו כן, מציעה התכנית הסדרה ושילוב של מבני הציבור בשכונה וכן הסדרה של מערך הרחובות בשכונה, תוך יצירת חיבורים נוספים לשכונה להולכי רגל וכלי רכב מהמערכת הסובבת.

השטח למבני הציבור יכלול בית ספר חדש, מבנה חדש ושטחי חוץ עבור שבט הצופים הפועל בשכונה, גני ילדים, מעונות יום ובתי כנסת. 

התכנית כוללת גם הקמת מבנה של יחידות דיור בר השגה שיוקם על קרקע בבעלות העירייה וייתן מענה לצרכים בנושא. 

לדברי אלעזר במברגר, מנכ"ל הרשות הממשלתית להתחדשות עירונית: "התכנית האיכותית והיצירתית שאושרה מאזנת בין שימור האופי השכונתי ושיפור איכות החיים של תושבי השכונה בכל האופנים. תכניות מעין אלו מהוות דוגמה לפוטנציאל האדיר של התחדשות עירונית הנעשית מתוך חשיבה, דיוק והתאמה, ומביאות לשיפור דרמטי של סביבת החיים."

משה פדלון, ראש עיריית הרצליה, הוסיף:  " התחדשות עירונית היא כיום אחד ממרכיבי השינוי והשדרוג של המרחב הציבורי בערים רבות בישראל, והינה מדיניות משמעותית לפיתוח פניה של העיר הרצליה. תנופת ההתחדשות בהרצליה משפרת את איכות המגורים של תושבי העיר, משאירה את בני ובנות העיר, וכמובן מביאה תושבים חדשים. ויחד עם זאת, חשוב לי להדגיש שאנו בהרצליה מבצעים את מהלכי ההתחדשות העירונית באופן מידתי ותוך הקפדה על שיתוף מלא של ציבור התושבים בתהליכים ובתכניות שמתייחסות לאזור, או לשכונה, שבהם הם גרים."


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:משה פדלוןעיריית הרצליההתחדשות עירוניתהרשות הממשלתית להתחדשות עירוניתאלעזר במברגרשכונת גורדון
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...