שרת הפנים קבעה: "סירקין הקטנה" לא תסופח לאלעד

על פי תוכניות קודמות, אמורות היו להיבנות בשטח כ-4,000 דירות נוספות. כעת הוחלט כי יישאר בחזקת המועצה האזורית דרום השרון

שיתוף הכתבה
פתח תקווה (שאטרסטוק)פתח תקווה (שאטרסטוק)

שרת הפנים אילת שקד ומנכ"ל המשרד יאיר הירש החליטו שלא לספח את תא השטח "סירקין הקטנה" לאלעד ולהשאירו בחזקת המועצה האזורית דרום השרון. על פי תוכניות קודמות - אמור היה המתחם להכיל כ-4000 דירות שיתווספו לעיר אלעד ואשר היו נשענות על התשתיות של פתח תקוה. במקביל, שרת הפנים קיבלה את ההמלצה על סיפוח לפתח תקווה של שני תאי שטח המתפרסים על פני 95 דונם לטובת קידום תשתיות תחבורה אשר ישרתו את תושבי העיר.

כזכור, בנוגע לתא שטח המדובר, עיריית פתח תקווה הציגה התנגדות וטענה כי מאחר שפתח תקווה היא העיר הגדולה והסמוכה לשטח, מובן כי היא תהיה זו שתספק לאזור את התשתיות והשירותים העירוניים ותישא בעלויות ולכן אין זה סביר שהאוכלוסייה בשטח המדובר תהיה משויכת לאלעד, וגם כי אין צורך לצופף את האזור באלפי יחידות דיור נוספות. כמו כן, אמרה העירייה כי היא רואה בשטחי סירקין קרקעות משלימות שנדרשות לטובת פינוי בינוי בתוך העיר כדי לחזק את השכונות הוותיקות בעיר.

ראש העירייה רמי גרינברג התייחס להחלטה: "אני מברך את שרת הפנים אילת שקד ומנכ"ל משרדה יאיר הירש על ההחלטה החשובה והנכונה אשר מביאה בשורה אמיתית לתושבי העיר פתח תקווה ולכל האזור. החלטת השרה מנעה בעיה אורבנית ותכנונית קשה, עימה תושבי פתח תקווה והעירייה היו נאלצים להתמודד במהלך העשור הקרוב. אני שמח שעמדתנו התקבלה בנושא ונמשיך לוודא כי תושבי פתח תקווה יקבלו את המיטב בכל תוכנית ובכל תחומי החיים".


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:איילת שקדפתח תקווהאלעדמועצה אזורית דרום השרוןסירקין הקטנה
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...