ריאליטי רכשה את בנייני תאומי הגלים בהרצליה פיתוח, בתמורה לכ- 200 מיליון שקל

על המגרש שכיום מיועד לתעשייה, משרדים ומסחר, תקדם ריאליטי תוכנית למגורים, תעסוקה, מסחר ושטחי ציבור תוך הגדלת זכויות הבניה

שיתוף הכתבה
אבא אבן 8 הרצליה (צחי קיבנשטיין) אבא אבן 8 הרצליה (צחי קיבנשטיין)

קרן ריאליטי הודיעה היום (ד') על רכישת מגרש ברחוב אבא אבן שבהרצליה פיתוח בתמורת לכ־200 מיליון שקלים. על המגרש בשטח 4 דונם בנויים שני בניינים בני ארבע קומות כל אחד בשטח של כ־7,000 מ"ר בנוי וכ־265 חנויות. הקרקע נרכשה משלושה בעלי קרקע פרטיים.

הנכס, הממוקם במרכז העסקים של הרצליה, מושכר לשוכרים שונים, בניהם מרפאות לאסתטיקה, עורכי דין ומשרדי הייטק ומניב כ־7 מיליון שקלים בשנה. הוא ממוקם בין מגדלי אקרשטיין למגדל בבנייה של חברת מבנה, בסמוך למחלף הסירה. בכוונת ריאליטי לפתח את הנכס ולהשביחו באמצעות קידום תוכנית מפורטת הכוללת עירוב שימושים הכוללים מגורים, תעסוקה, מסחר ושטחי ציבור תוך הגדלת זכויות הבניה באופן משמעותי.

תוכנית המתאר החדשה לאזה"ת של הרצליה פיתוח נמצאת כיום בתהליך הפקדה בוועדה המחוזית לתכנון ובניה לאחר שאושרה בוועדה המקומית הרצליה. התוכנית צפויה להוסיף כ- 1.66 מיליון מ"ר נוספים לייעודי תעסוקה, מסחר, מלונאות, מגורים ומטלות ציבוריות. כמו כן, כ- 3,000 יחידות דיור קטנות בשטח של 50 מ"ר. קו המטרו העתידי מתוכנן לעבור ברחוב אבא אבן והקו הירוק של הרכבת הקלה עובר בסמיכות ומצוי כבר בעבודות בניה, כשהתחנה הקרובה נמצאת כ- 200 מטר מהנכס. בין החברות שיושבות בהרצליה פיתוח ניתן למצוא חברות ענק כמו אפל ומיקרוסופט.

דן מנחם שותף בריאלטי (טל גבעוני)דן מנחם שותף בריאלטי (טל גבעוני)

לפני מספר חודשים, נרכש המגרש הסמוך, באבא אבן 15, בשטח של 2.7 דונם עליו בניין בן שלוש קומות וקומת מרתף, הכולל 3,200 מ"ר שטחים עיליים וחניון תת־ קרקעי, על ידי חברה בבעלות יצחק מירילשווילי בכ– 190 מיליון שקל, עסקה המשקפת כ- 70 מיליון שקל לדונם.  

דן מנחם, שותף בקרן ריאליטי: "קבוצת ריאליטי מאמינה בפוטנציאל הגדול הטמון בפיתוח אזור מערב הרצליה וברחוב אבא אבן בפרט, לפרויקטים בעירוב שימושים, כשזה מתווסף לשינוי המשמעותי שמתכננת ריאליטי במתחם ארנה. אנחנו צופים כי עם אישור תוכנית המתאר החדשה למרכז העסקים הרצליה, ערכי הקרקע יעלו ותתאפשר השבחה משמעותית באזור שיתחדש באופן המיטבי. על רקע זה, בשנה האחרונה אנחנו רואים עסקאות רבות מקודמות באזור".


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:הרצליה פיתוחקרן ריאליטיריאליטי קרן השקעות בנדל"ןאבא אבן הרצליה
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...