קבוצת אלמוג תבצע פינוי בינוי ביבנה בהיקף של 764 יח"ד

הקבוצה זכתה במכרז דיירים להקמת הפרויקט במתחם תבור, במסגרתו בעלי הדירות הקיימות יקבלו דירות הגדולות בכ-25 מ"ר מאלו שיהרסו

שיתוף הכתבה
יבנה, התבור מצב עדכני (קרדיט קבוצת אלמוג)יבנה, התבור מצב עדכני (קרדיט קבוצת אלמוג)

קבוצת אלמוג זכתה במכרז דיירים להקמת פרויקט התחדשות עירונית במתחם התבור שביבנה. במסגרת הפרויקט תהרוס החברה 8 מבנים ישנים הכוללים 182 יח"ד, 2 חנויות ומבני ציבור. ותבנה מספר בניינים בגבהים שונים הכוללים 764 דירות חדשות ומבני ציבור. הפרויקט יתבצע במסגרת תב"ע אשר מקודמת על ידי עיריית יבנה ורמ"י מזה מספר שנים.

לאחר הצלחת פרויקט אלמוג יבנה ובחירתו לפרויקט ההתחדשות העירונית המצטיין של השנה, קבוצת אלמוג גאה לבשר כי דיירי מתחם התבור בעיר בחרו בה להקמת פרויקט התחדשות עירונית רחב היקף. לאחר שנה שבה קיימו הדיירים מכרז שכלל חברות בנייה גדולות ומובילות, הודיעו הדיירים לאחרונה לקבוצת אלמוג כי היא זו שנבחרה להוביל את הפרויקט ולהוציא אותו אל הפועל.

במסגרת הפינוי בינוי, החברה תהרוס את המבנים ברחובות התבור 1,4,6 (הגלבוע 5),הגלבוע 3,6,8, והנשיאים 3,5, במתחם המשתרע על פני שטח כולל של כ 22.6 דונם. בעלי הדירות הקיימות יקבלו דירות הגדולות בכ-25 מ"ר עם מרפסת בשטח כ-12 מ"ר, מחסן בשטח של כ-5 מ"ר, ומקום חניה תת קרקעי. בנוסף יקבלו בעלי הדירות שוברים לרכישת ריהוט ומוצרי חשמל לקראת מעברם לדירות החדשות וקרן הונית לתחזוקת הבית המשותף החדש.

יקי אמסלם מנכיקי אמסלם מנכ

יקי אמסלם, מנכ"ל קבוצת אלמוג , אמר כי: "אני מודה לדיירים על הבחירה בנו, שמח ומברך אותם שקיבלו החלטה על סמך עובדות בשטח ולא נהו אחרי הבטחות וחלומות ללא כיסוי. מדובר בהמשך טבעי לפעילותנו בעיר, ביבנה יש פוטנציאל התחדשות עצום בשכונות הוותיקות, עם תמיכה עצומה מראש העיר צבי גוב-ארי לתהליכי התחדשות. בהזדמנות זו אני רוצה להודות לעו"ד קרן בלחרסקי המייצגת את הדיירים, על חלקה הגדול בארגון וגיבוש הדיירים להחלטה לאחר קיום מכרז יזמים מקיף".


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:קבוצת אלמוגיקי אמסלםפינוי בינוי יבנהמתחם תבור
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...