הכשרת הישוב מדווחת על זינוק של 95% בהכנסות

הרווח הנקי ברבעון זינק לכ-47 מיליון שקל (כ-33 מיליון שקל לבעלי המניות),  לעומת רווח נקי של כ-10 מיליון שקל;

שיתוף הכתבה
עופר נמרודי מנכ"ל הכשרת היישוב (ורדי כהנא)עופר נמרודי מנכ"ל הכשרת היישוב (ורדי כהנא)

הכשרת הישוב, בשליטת יעקב ועופר נמרודי, מדווחת על הכנסותיה לרבעון הראשון של 2021. ההכנסות ברבעון הראשון לשנת 2022 עלו בכ-95% לכ-146 מיליון שקל. הרווח הנקי ברבעון זינק לכ-47 מיליון שקל (כ-33 מיליון שקל לבעלי המניות),  לעומת רווח נקי של כ-10 מיליון שקל (כ- 1 מיליון שקל לבעלי המניות) ברבעון המקביל אשתקד.

בנוסף, עליית ערך הנדל"ן להשקעה הסתכמה ברבעון בכ-60 מיליון שקל, מהם כ-38 מיליון שקל בגין נכסים בישראל (בעיקר עליית ערך הקניון בהרצליה וכן התאמת שווי הקומות שנמכרו במתחם BBC) וכ-22 מיליון שקל בגין נכסים בחו"ל (בעיקר בגין גידול בהיקף השטחים המושכרים).

ה-NOI המשיך לצמוח והסתכם ברבעון בכ-57 מיליון שקל, לעומת כ-41 מיליון שקל ברבעון המקביל ב-2021. סך המזומנים ושווי המזומנים והשקעות לזמן קצר במאזן המאוחד הסתכם בכ-600 מיליון שקל.

לחברה מסגרות אשראי בלתי מנוצלות בישראל בסך של כ-100 מיליון שקל, וכן נכסי נדל"ן לא משועבדים בישראל בסך של כ-348 מיליון שקל, והחזקות במניות סחירות ללא כל חוב עליהן בהיקף של כ-907 מיליון שקל. ההון העצמי הסתכם לסוף הרבעון הראשון של 2022 בכ-2 מיליארד שקל (מתוכם כ-1.2 מיליארד שקל מיוחס לבעלי המניות).

במאי 2022 החברה גייסה הון בהנפקה פרטית בהיקף של כ-100 מיליון שקל. בעלי השליטה, יעקב ועופר נמרודי, התחייבו להשתתף בהנפקה בהיקף של כ-10 מיליון שקל נוספים, בכפוף לאישור האסיפה הכללית. במאי 2022 החברה רכשה מניות של הכשרה התחדשות בהיקף של כ-11.4 מיליון שקל ועלתה להחזקה של כ-84.1% במניות הכשרה התחדשות. החברה צפויה להכיר ברבעון השני של 2022 ברווח של 100-107 מיליון שקל בגין מכירת זכויותיה בקרקע בהרצליה.  במהלך הרבעון נחתם הסכם לשיתוף פעולה אסטרטגי עם מנורה-מבטחים להשקעה בהון עצמי ישירות ב-4 פרויקטי התחדשות עירונית , בהיקף של עד 166 מיליון שקל, מהם 100 מיליון שקל על-ידי מנורה.

לדברי עופר נמרודי, מנכ"ל הכשרת הישוב: "פתחנו את שנת 2022 בתנופת צמיחה משמעותית, תוך שאנחנו ממשיכים לקדם את תוכניות הפיתוח העסקי בכל תחומי הפעילות, בארץ ובחו"ל. המהלכים העסקיים והמימוניים המשמעותיים שאותם הובלנו בשנים האחרונות מניבים פרי ובאים לידי ביטוי גם בתוצאות הכספיות, עם עלייה בכל הפרמטרים התפעוליים, וכן בשורה התחתונה.

"בהתאם לתוכנית האסטרטגית של החברה, אנחנו מצפים בשנים הקרובות להכפלת ה-NOI מנכסים המניבים בישראל, ולהכפלת שווי פעילות הלוגיסטיקה באירופה באמצעות MLP, ולהמשך חיזוק  מעמדנו כשחקן המוביל בתחום ההתחדשות העירונית בישראל. לצד זאת, אנו ממשיכים לפעול למיקוד הפעילות, ובהתאם מכרנו בהצלחה במהלך הרבעון את הקרקע ב'פאת ים' שבהרצליה המיועדת למלונאות ועם השלמת העסקה אנו צפויים להכיר ברווח של מעל 100 מיליון שקל".


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:עופר נמרודייעקב נמרודיהכשרת הישובשוק ההון
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...