תוצאות שיא לקבוצת :More הרווח הנקי הרבעוני הסתכם ב-29.1 מיליון שקל

זאת בהשוואה לרווח של 1.4 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד ● ברבעון הראשון של 2022 עמדו הכנסות הקבוצה על 217 מיליון שקל – עלייה של 242% בהשוואה לתקופה קודמת

שיתוף הכתבה
חנן מור - צילום: אייל טואגחנן מור - צילום: אייל טואג

קבוצת more בהובלת חנן מור ואבי מאור פרסמה את הדוחות הכספיים של הרבעון הראשון של שנת 2022, המסתמנת כשנת צמיחה נוספת, ככל הנראה אף יותר מהשנה החולפת. על פי הדוחות, ברבעון הראשון של 2022 נמכרו 65 יח"ד וקרקעות, עלייה של 51% בהשוואה לרבעון מקביל אשתקד, בו מכרה החברה 43 יח"ד ויחידות מסחר.

סך ההיקף הכספי של מכירת יח"ד ברבעון הראשון של 2022 עמד על 117.5 מיליון שקל, עלייה של 67% זאת בהשוואה ל-70.2 מיליון שקל ברבעון מקביל אשתקד. ההכנסות ברבעון זה הסתכמו ב-217 מיליון שקל, עלייה של 242% בהשוואה ל-63 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד. מתוך הכנסות אלו, 5.4 מיליון שקל הם מדמי שכירות וניהול מהנכסים המניבים – עלייה של 62% בהשוואה ל-3.3 מיליון שקל ברבעון המקביל. יעד החברה הוא להגיע לקצב של כ-40 מיליון שקל בשנה בסוף שנה זו.

הרווח הגולמי ברבעון הראשון של 2022 עמד של 51.9 מיליון שקל, עלייה של 290%, בהשוואה ל-13.3 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד. שיעור הרווח הגולמי השנתי עלה ל-23.9%, בהשוואה לשיעור רווח גולמי של 20.9% ברבעון המקביל אשתקד.

שערוך נכסי נדל"ן להשקעה עמד ברבעון הראשון של 2022 על 1.3 מיליון שקל, בהשוואה ל- 2.1 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד.

הרווח הנקי ברבעון הראשון של 2022 עמד על 29.1 מיליון שקל בהשוואה לרווח נקי של כ-1.4 מיליון שקל ברבעון מקביל אשתקד.

ההון העצמי בסוף רבעון ראשון של 2022  עלה לסך של 652 מיליון שקל, עליה של כ-410 מיליון שקל, זאת בהשוואה להון עצמי של 242 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד. שיעור ההון למאזן, בנטרול מקדמות מרוכשים עומד על כ- 15.4%. פעילות החברה קדימה משקפת עליה נוספת בהון העצמי בהיקף של מאות מיליוני שקלים בשנתיים-שלוש הקרובות.

מלאי מבנים בהקמה וקרקעות עומד על כ-2.56 מיליארד שקל, ונובע בעיקר מרכישת הקרקעות בבאר יעקב, רמת גן ושדה דב וכן מעלויות בנייה לאור ההתקדמות הפרויקטים בקבוצה ומנגד קיטון בשל ההכרה בעלות המכר בתקופת הדוח. המלאי משקף את צבר העבודה האדיר של החברה לשנים הקרובות. נדל"ן להשקעה ונדל"ן להשקעה בהקמה עומד על כ-1.45 מיליארד שקל וכולל בעיקר את הקניון המניב והקניון בהקמה בחריש, פרויקט " דירה להשכיר " ברמת גן וחלק הקרקע המיועד למסחר בשדה דב תל אביב.

חנן מור, יו"ר הקבוצה, מסר: "תוצאות הרבעון הראשון הם בהמשך לפעילות העסקית המשמעותית של החברה אשר צפויה להימשך לפחות בשנתיים-שלוש הקרובות. לאור היקפי מכירות גבוהים בפרויקטים וכן שיעור ביצוע הולך וגובר אנו צפויים לגל משמעותי של הכרה בהכנסות וברווח גולמי בהיקפים שטרם נראו בקבוצה.

הארגון שבנינו ממצב אותנו כחברת נדל"ן גדולה, מובילה, מגוונת ואיכותית, בעלת מספר מרכזי רווח קיימים כגון ייזום נדל"ן, עם מספר רב של פרויקטים ונדל"ן מניב שמייצר לחברה תזרימי מזומנים קבועים ושוטפים.

לצד אלו, השקענו בבניית מנועי צמיחה חדשים משמעותיים, בהם הדיור להשכרה – יחד עם חברת הביטוח הראל, תחום שצפוי גם הוא להניב לחברה תזרימי מזומנים יציבים וקבועים לשנים קדימה וכן תחום ייזום המקרקעין שכבר מתחיל להבשיל לבנק קרקעות אדיר במתחם המייסדים בנס ציונה, עם פוטנציאל הקמה של אלפי יח"ד. במקביל  אנו פועלים להמשך איתור ורכישת קרקעות בעלות פוטנציאל השבחה , קידום עסקאות קומבינציה עם בעלי קרקעות פרטיים ומכרזים לקרקעות בלתי מתוכננות.

הקבוצה ממוקדת באזורי הביקוש המרכזיים של מדינת ישראל – פרויקט שדה דב בתל אביב, רמת גן, גבעתיים חיפה ואור ים, מודיעין, ראשון לציון, באר יעקב ונס ציונה - כך שבשנים הקרובות אנו צפויים למכור מידי שנה מאות רבות של יח"ד".


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:אבי מאורחנן מורקבוצת מור
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...