אקירוב הנפיק בשוויץ את החברה הבת של אלרוב ב-637 מיליון שקל

ההנפקה של החברה אפיק סוויס בוצעה בהיקף של 183 מיליון פרנק שוויצרי; מחיר המניה משקף שווי לחברת הבת לאחר ההנפקה של כ- 693 מיליון פרנק שוויצירי; אלרוב נשארת בעלת השליטה

שיתוף הכתבה
בעל השליטה באלרוב נדל"ן, אלפרד אקירוב (התאחדות התעשיינים)בעל השליטה באלרוב נדל"ן, אלפרד אקירוב (התאחדות התעשיינים)

בהמשך להודעת חברת אלרוב נדל"ן , בשליטת אלפרד אקירוב, מספטמבר 2020 וממאי השנה על בחינת הנפקה של חברת בת שוויצרית שלה אפיק סוויס, אמש היא הודיעה על הנפקה ראשונה של מניות אפיק סוויס, החברה הבת. ההנפקה בוצעה בהיקף של 183 מיליון פרנק שוויצרי (כ-637 מיליון שקל) לפני הוצאות ההנפקה ולפני ניצול האופציה להקצאת היתר של עד 507,298 מניות חדשות של חברת הבת שניתן לנצלן עד 24 ביוני השנה. בהנחה שתנוצל כל האופציה להקצאת היתר - הצעת־מכר לציבור של ניירות ערך חדשים יותר יחידות מאלה הקיימים בפועל, היקף ההנפקה יעמוד על כ-203 מיליון פרנק שוויצרי, (706 מיליון שקל) לפני הוצאות.

כתוצאה מההנפקה הונפקו לציבור 2,686,567 מניות חדשות של אפיק במחיר של 68 פרנק שוויצרי למניה, המשקף שווי לחברת הבת לאחר ההנפקה של כ- 693 מיליון פרנק שוויצירי לפני ניצול האופציות להקצאת היתר.

שיעור החזקות הציבור באפיק לאחר ההנפקה יעמוד על כ-28.5% במקרה שתנוצל האופציה להקצאת היתר, ועל כ- 26.4% במקרה שלא תנוצל האופציה; שיעור ההחזקה של החברה בחברת הבת לאחר ההנפקה יעמוד על כ55.7% בהנחה של ניצול האופציה להקצאת היתר  ועל כ57.3% אם לא תנוצל.

במסגרת ההנפקה בעלי המניות העיקריים של אפיק, אלרוב וחברה נוספת, לא מכרו את החזקותיהם הנוכחיות באפיק, כך שלאחר ההנפקה החברה משמרת את השליטה בחברה הבת

במסגרת התשקיף, ציינה אפיק כי בכוונתה לחלק דיבידנד קבוע בסך של 3  פר"ש למניה) חלקה של החברה כ-17 מיליון פר"ש בהתחשב באחזקותיה),ולאחר מכן בהתאם למדיניות הדיבידנד שאומצה, היעד לחלוקה יהיה דיבידנד שנתי בגובה של 80% מהכנסות ה-FFO של חברת הבת.

הנפקת מניות חברת הבת צפויה להגדיל את סך הון החברה, כולל זכויות שאינן מקנות שליטה ולאחר הוצאות ההנפקה בסך של כ-662 מיליון שקל (בהתאם לשער היציג בהנחה של ניצול האופציה להקצאת היתר כאמור ובסך של כ-592 מיליון שקל בהנחה של אי ניצול האופציה).


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:אלרוב נדל"ןהנפקהאקירובאפיק סוויס
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...