עסקה שנייה לחברת חללי העבודה Rooms בתוך פחות משבוע: תשכור כ- 6,000 מ"ר בפרויקט גב-ים לעשר שנים בכ-50 מיליון שקל

מתחם ROOMS החדש בפרויקט ״גב-ים רעננה״ ישתרע על פני כ-6,000 מ"ר ויכלול 750 עמדות עבודה וכן מתקנים ושירותים שונים; ההשקעה הכוללת בהקמת מתחם ROOMS החדש נאמדת ב-25 מיליון שקל

שיתוף הכתבה
יריב בר דעה, סמנכ"ל שיווק ופיתוח עסקי בגב-ים (סיון פרג') על רקע מתחם גב ים רעננה (viewpoint)יריב בר דעה, סמנכ"ל שיווק ופיתוח עסקי בגב-ים (סיון פרג') על רקע מתחם גב ים רעננה (viewpoint)

גב-ים וחברת חללי העבודה ROOMS מודיעות הבוקר על עסקה נוספת  של חברת חללי העבודה המשותפים בתוך פחות משבוע - לאחר  שסגרה השבוע עם מליסרון   על השכרת 1350 מ"ר בעופר רעננה לעשר שנים תמורת כ-14 מיליון שקל. היום השתיים מדווחות על  השלמת עסקת שכירות ראשונה בפרויקט החדש ״ גב-ים רעננה״, שצפוי להסתיים בשנת 2023 :  ROOMS מקבוצת פתאל תשכור 3 קומות בפרויקט לתקופה של 10 שנים תמורת כ-50 מיליון שקל.

מתחם ROOMS החדש בפרויקט ״ גב-ים רעננה״ ישתרע על פני כ-6,000 מ"ר ויכלול 750 עמדות עבודה וכן מתקנים ושירותים שונים, בהם: מבחר של משרדים וסוויטות פרטיות לחברות, עמדות עבודה חמות בלובי המתחם, מגוון סוגים של חדרי ישיבות, כיתת הדרכה ועוד.

ההשקעה הכוללת בהקמת מתחם ROOMS החדש נאמדת ב-25 מיליון שקל. המתחם מתוכנן ויעוצב על ידי האדריכל רואי דוד, אשר מוביל את הקו העיצובי והסינרגיה בין החוויה המלונאית לצורכי המשרדים המשתנים.

חברת הנדל"ן המניב גב-ים השיקה בחודשים האחרונים את מתחם העסקים החדש הממוקם ברעננה בהשקעה של כ-300 מיליון שקל. המתחם ממוקם בלב א.ת קריית אתגרים ברעננה, שבו נמצאות החברות: NICE, SAP, Amdocs, ,HPTexas Instruments ועוד.

על התכנון והעיצוב של מתחם גב-ים רעננה חתום האדריכל פרופ' משה צור

לדברי נדב פתאל, מנכ"ל ROOMS: "אנו נרגשים לשתף פעולה עם חברת גב-ים שבחרה בנו מבין חברות אחרות בתחום שלנו, להקים את מתחם העבודה השיתופי במתחם העסקים החדש גב-ים רעננה. אין לנו ספק שזה יהיה פרויקט המשרדים המוביל והאיכותי ביותר בפארק העסקים ברעננה ואנו גאים להיות חלק ממנו ולהביא את הקונספט, האיכות והידע המלונאי שלנו באירוח למתחם המשרדים החדש בפרויקט זה״.

יריב בר-דעה, סמנכ״ל שיווק ופיתוח עסקי בגב-ים, הוסיף: "אנו מברכים על העסקה החשובה עם ROOMS, שהיא סנונית ראשונה ביצירת האקו-סיסטם הטכנולוגי המתהווה בפרויקט הייחודי המוקם בימים אלה בפרויקט גב-ים רעננה״


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:גב-ים קרקעות בע"מיריב בר דעהroomsנדב פתאלמשה צור
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...