עולה שלב: תוכנית ההתחדשות העירונית במתחם נחמיה שבנס ציונה הומלצה להפקדה בוועדה המחוזית

במסגרת התוכנית צפויים להיהרס 29 מבני מגורים בני 4-3 קומות הנמצאים במצב פיזי ירוד ומכילים בתוכם סך של 271. במקומם יקומו 14 בנייני מגורים בני 15-10 קומות וסך של 609 יח"ד; שטח התוכנית הינו כ־32 דונם

שיתוף הכתבה
התחדשות עירונית בנס ציונה (שאטרסטוק) התחדשות עירונית בנס ציונה (שאטרסטוק)

הוועדה המקומית בנס ציונה המליצה על הפקדת תוכנית ההתחדשות העירונית במתחם נחמיה בוועדה המחוזית. במסגרת התוכנית צפויים להיהרס 29 מבני מגורים בני 4-3 קומות הנמצאים במצב פיזי ירוד ומכילים בתוכם סך של 271. במקומם יקומו 14 בנייני מגורים בני 15-10 קומות וסך של 609 יח"ד. שטח התוכנית הינו כ־32 דונם.

התוכנית מקודמת על ידי עיריית נס ציונה ומטרתה כאמור, לייצר התחדשות עירונית במתחם נחמיה באמצעות פרוייקט פינוי בינוי . המתחם ממוקם באזור המזרחי של העיר בתחום שבין הרחובות רחבעם זאבי ממזרח ורחוב הבנים ממערב. בסמיכות לתוכנית נמצאים בית הספר היסודי לב המושבה ופארק גן רווה. התוכנית הינה בסמכות מחוזית וכוללת איחוד וחלוקה ללא הסכמת בעלים.

התוכנית נדונה בוועדה בעבר והומלצה להפקדה ביחד עם שטח להשלמה במתחם נס/155 בכפר אהרון.על מנת לקדם את הליכי התכנון הוחלט בשלב זה לדון בתוכנית ללא שטח להשלמה ובמקביל לפעול לפתרון המבטיח את הכדאיות הכלכלית של התוכנית - יודגש כי סוגיה זו נותרה ללא מענה וכי לא יהיה ניתן לקדם את התוכנית ללא הסכם מול רמ"י, חתימת רמ"י על הסדר כדאיות לתוכנית באמצעות תמורה כספית/קרקע משלימה אשר תיהיה תנאי להפקדת התוכנית.

בנוסף, התוכנית עומדת בצפיפות הבינוי ובגובה הקומות ע"פ החלטת הוועדה המחוזית על הפקדת תוכנית המתאר. צפיפות הבינוי בתוכנית שהוחלטה להפקדה על ידי הוועדה המחוזית הנה 26 יח"ד לדונם נטו. צפיפות הבינוי המוצעת בתוכנית הנה יח"ד לדונם נטו. ההחלטה על המלצת התוכנית לוועדה המחוזית אושרה פה אחד בכפוף לעמידה בתנאים המפורטים בהחלטה ותיקונים טכניים.


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:התחדשות עירוניתמתחם נחמיה נס ציונהרמ"ינס ציונהפינוי בינוי שטח השלמה
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...