ארי נדל"ן משתלטת על מתחם סטאר סנטר באשדוד: רכשה את חלקה של הפניקס

התמורה שתשלם להפניקס היא 315 מיליון שקל. לאחר השלמת הרכישה תחזיק ארי נדל"ן במלוא הזכויות במתחם הסטאר סנטר, 75% באמצעות סטאר סנטר מנופים בע"מ ו-25% הנותרים באמצעות  אס.אל.אס. עסקה זו מצטרפת למכירת קרקע שעליה יוקם סניף של איקאה

שיתוף הכתבה

בהמשך לדיווחה מ-30 בדצמבר 2021  מדווחת היום ארי  נדל"ן, בשליטת צחי אבו לרשות ני"ע כי אס.אל.אס, חברה בת  של החברה, חתמה הסכם עם הפניקס לרכישת כל זכויותיה של האחרונה במתחם הסטאר סנטר באשדוד. התמורה שתשלם להפניקס היא 315 מיליון שקל. סכום זה משקף לנכס שווי של 26.1 מיליארד שקל. לאחר השלמת הרכישה תחזיק ארי נדל"ן במלוא הזכויות במתחם הסטאר סנטר, 75% באמצעות סטאר סנטר מנופים בע"מ ו-25% הנותרים באמצעות  אס.אל.אס.

במועד חתימת העסקה תשלם אס.אל.אס. 63 מיליון שקל בתוספת מע"מ כדין ויתרת התמורה, בסך של 252 מיליון שקל בתוספת מע"מ, תשולם במועד השלמת העסקה, אשר יחול עד ליום 5 ביולי 2022. בכוונת החברה לממן את ביצוע הרכישה באמצעות חוב בנקאי או באמצעות הנפקת איגרות חוב.

אתמול דיווחה ארי נדל"ן כי איקאה צפויה לפתוח סניף בקרקע שמכרה באשדוד על שטח של 30 דונם ויהיה בגודל של כ-25 אלף מ"ר בנוי. סניף זה יצטרף לסניפים בנתניה, ראשון לציון, באר שבע, קריית אתא ואשתאול (הרי יהודה).  רוכשות הקרקע הן קבוצת ברונפמן פישר, המחזיקה בזיכיון איקאה בישראל, וקרן JTLV שרכשו שטח של 110 דונם מידי ארי נדל"ן וקבוצת איירון של ניסים ברכה תמורת 226 מיליון שקל.


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:הפניקסארי נדל"ןאס אל אססטאר סנטר
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...