חברת גשם החזקות קיבלה היתר בנייה לפרויקט בשכונה החדשה בג'אסר א-זרקא

מדובר בפרויקט "טורקיז", הנמצא במרחק של 100 מטר מהים. הפרויקט כולל 196 יח"ד ב-28 בניינים נמוכים ומדורגים בני שלוש קומות; 60% מהדירות יימכרו במסגרת מחיר למשתכן

שיתוף הכתבה
פרויקט טורקיז (סטודיו לומו)פרויקט טורקיז (סטודיו לומו)

חברת גשם החזקות דיווחה היום על קבלת היתר בנייה בפרויקט "טורקיז" בג'אסר א-זרקא. ההיתר התקבל על ידי ועדת יישובי הברון, הוועדה האחראית על היישוב. בעקבות קבלת ההיתר צפויה החברה להתחיל בבנייה בימים הקרובים.

מדובר בפרויקט הנמצא במרחק של 100 מטר מהים. הפרויקט כולל 196 יח"ד ב-28 בניינים נמוכים ומדורגים בני שלוש קומות, אלו תוכננו כדי למצות באופן המיטבי את המיקום, הנוף ואוויר הים. 60% מהדירות יימכרו במסגרת פרויקט מחיר למשתכן ו-40% הנוספות יימכרו בשוק החופשי. השיווק כבר יצא לדרך ועד כה נמכרו בפרויקט 20 דירות. אדריכל הפרויקט הוא לירן צ'צ'יק, אדריכל גשם החזקות .

לדברי מנהל המכירות שי הולי: "דירות יימכרו החל מ-2.7 מיליון שקל, בהנחת פריסייל. מדובר בדירות 150 מ"ר בנוי + 44 מ"ר מרפסות, קו שני לים.  כמו כן דירות קו ראשון לים עם נוף ים פתוח, 130 מ"ר בנוי + 38 מ"ר מרפסות, יוצעו במחיר המתחיל ב-2.9 מיליון שקל".

הפרויקט נבנה במסגרת שכונה חדשה אשר עתידה לכלול 520 דירות ו-200 חדרי נופש. מיקום השכונה הוא ברצועה לא מפותחת ממערב לג'אסר. מצפון לשכונה נמצאת שמורת הטבע נחל תנינים, ממזרחה ג'אסר א-זרקא וממערבה הים. בסמוך למתחם ומדרום לו נמצא חוף גולשים מוכרז ובמקום בית ספר לגלישה.

בנובמבר האחרון אישרה הוותמ"ל את הפקדת התוכנית לטובת קידומה המהיר, בהתאם לתוכנית המתאר שאושרה ליישוב ב-2018. השכונה כולה תשתרע על פני 130 דונם, 6,500 מ"ר יוקצו למבני ציבור וכ-3,000 מ"ר לשטחי מסחר.  כמו כן כוללת התוכנית פארק ציבורי גדול בשטח של 27 דונם, שיתחבר עם שמורת הטבע נחל תנינים. הוותמ"ל קבעה כי בנוסף על הפארק החדש תורחב גם השמורה המוכרזת על חשבון שטחים חקלאיים.

התוכנית כוללת חלק מ"דרך הים". לאורך דרך זו יוקמו עסקים מקומיים. השכונה עצמה תורכב מרחובות הולנדיים קטנים מרוצפים באבן משתלבת.

לדברי יוסי מזרחי, מנכ"ל משותף ובעלים בחברת גשם החזקות : "אנו בטוחים כי בניית הפרויקט ביישוב ששנים רבות לא נבנתה בו בניה חדשה ומודרנית, תביא לשיפור איכות החיים של כלל האוכלוסייה, בעיקר בעקבות שיפור ותשתיות חדשות וכן טיילת ושדרת מסחר וכמובן תוספת של תושבים ומשפחות צעירות. פרויקט טורקיז הוא יוצא דופן בנוף, ואין כיום עוד פרויקט המציע איכות חיים כזו. שכונה חדשה במרחק נגיעה מחוף הים, במרכז הארץ ועם גישה מהירה לנתיבי תחבורה מרכזיים, בשכונה הנבנית מאפס על רצועת חוף יפהפיה. קבלת ההיתר הוא רגע משמח ומאפשר לנו לקדם את הבנייה במהירות ולבנות עוד שכונה בישראל".

גשם החזקות , בבעלות יוסי מזרחי ושמגר ואקנין, היא חברה יזמית ומבצעת הפועלת בכ-25 ערים ברחבי ישראל, בתחומי המגורים, מסחר, תעסוקה ומלונאות. החברה שיווקה במהלך 2021 למעלה מ-1,000 יח"ד ברחבי הארץ ומדווחת על מכירות של 1.259 מיליארד שקל, וכיום בונה ומתכננת למעלה מ-11,000 יח"ד בבנייה חדשה, מחיר למשתכן ושוק חופשי, וכן פעילות נרחבת בתחום ההתחדשות העירונית.


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:שכונה חדשהגשם החזקותיוסי מזרחיפרויקט "טורקיז"ג'אסר א-זרקאלירן צ'צ'יקשי הולי
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...