נכסים ובנין מכרה את בית רומנו ב-370 מיליון שקל

חברת YBOX רכשה את המתחם המיתולוגי ומתעתדת להקים בו פרויקט מגורים ומסחר הכולל 140 יחידות דיור, משרדים, שטחי מסחר בהיקף 2,500 מ"ר ולחברו למתחם גת-רימון

שיתוף הכתבה
מתחם גת רימון, הדמיה: אלכס לובימובמתחם גת רימון, הדמיה: אלכס לובימוב

חברת YBOX רכשה מנכסים ובנין את מתחם "בית רומנו" בתל אביב בתמורה ל-370 מיליון שקל. החברה מתכננת להקים במתחם פרויקט מעורב שימושים של מגורים, מסחר הכולל 140 יחידות דיור, משרדים, שטחי מסחר בהיקף 2,500 מ"ר. בכוונת החברה לשמור על הווי הצעירים במתחם. בכפוף לתב"ע הקיימת, YBOX מתכננת לחבר בין מתחם בית רומנו למתחם גת רימון הסמוך שבבעלותה, שיושבים שניהם לאורך פארק המסילה, וליצור מתחם אחד גדול של מלונאות, מגורים, תעסוקה ופנאי.

התמורה תשולם לנכסים ובנין בשלושה תשלומים – התשלום הראשון בסך של כ-37 מיליון ש"ח (המהווה כ-10% מהתמורה, חלק החברה כ-27 מיליון ש"ח) התקבל במועד חתימת ההסכם; התשלום השני בסך של כ-37 מיליון ש"ח (המהווה כ-10% מהתמורה, חלק החברה כ-27 מיליון ש"ח) ישולם לנכסים ובנין בתוך 30 יום מחתימת הסכם המכר; והתשלום השלישי בסך של כ--297 מיליון ש"ח (המהווה כ-80% מהתמורה, חלק החברה כ – 214 מיליון ש"ח) ישולם למוכרים עד למועד מסירת הנכס. להבטחת תשלום התמורה, העמידה  YBox  ערבות בנקאית אוטונומית בלתי מותנית על סך של 35 מיליון ש"ח. בסך הכול השלמת העסקה ומסירת הנכס יבוצעו עד 90 ימים ממועד החתימה על הסכם המכר.

בגין העסקה צפויה נכסים ובנין לרשום בדוחותיה הכספיים השנתיים לשנת 2021 את חלקה ברווח נטו מעליית ערך נדל"ן להשקעה, בסך של כ-157 מיליון ש"ח.

בית רומנו הוא מבנה בן 4 קומות ברחוב דרך יפו ששטחו הוא כ-12,000 מ"ר. המבנה הוקם ב-1947 ואכלס בתחילה חנויות אופנה בעיקר ומשרדי ממשלה. בשנים האחרונות הוא הפך למרכז בילוי וכלל את בר "התדר" של השף אייל שני, מסעדת רומנו, מועדון הרפי ועוד מספר מיזמים תרבותיים.

לדברי יוסי תורג'מן, מנכ"ל קבוצת YBOX נדל"ן, "רכישת מתחם 'בית רומנו' תואמת לאסטרטגיה של החברה ליצירת פרויקטי בנייה מתוכננים נכון ומותאמים לצרכים של הלקוחות, תוך שמירה על אופי האזור. אנו מתכוונים ליצור מתחם עצום של מגורים, תעסוקה, בילוי ופנאי שיענה על כל הצרכים האלה."


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:YBOXנכסים ובנייןבית רומנו
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...