חברת תל אביב יפו רכשה בניין לשימור בפלורנטין ב־28 מיליון שקל, כמה היא תרוויח מהפרויקט?

הבניין לשימור נמצא ברחוב בנבנישתי 18 פינת דרך שלמה 69 בתל אביב • הבניין נרכש מבעלים פרטיים, עם זכויות בנייה של 1,300 מ"ר עיקרי לפני מרפסות • מחיר הנכס מגלם כ־18 אלף שקל למ"ר אקווילנט • עלויות הבנייה בפרויקט צפויות לעמוד על כ־15 מיליון שקל

שיתוף הכתבה
קובי סער- סמנכ״ל שיווק ופיתוח עסקי (יפו תל אביב חברה לבניין)קובי סער- סמנכ״ל שיווק ופיתוח עסקי (יפו תל אביב חברה לבניין)

חברת הנדל"ן יפו תל אביב בבעלות היזם צורי סעדה רכשה בניין לשימור ברחוב בנבנישתי 18 פינת דרך שלמה 69 בפלורנטין תל אביב בעלות 28 מיליון שקל. הבניין הוקם בשנות ה־30, החברה רכשה את הבניין מבעלים פרטיים במטרה לחדש אותם ולבנות בהם דירות יוקרה לצד שימור מוטיבים היסטוריים במבנה. כעת החברה מתכוונת להגיש את היתר הבנייה ולהתחיל את הבינוי והשיפוץ במבנה תוך שלוש שנים.

הנכס בן 3.5 קומות, נמצא מעל קומה מסחרית ובעל זכויות בנייה של 1,300 מ"ר עיקרי ועליו מתוכננת בנייה עתידית של 21 דירות בנות 3 חדרים ו-3 חנויות. קומת מסחר ועשר קומות מגורים. בניין לשימור. הבינוי במקום יתבסס על התב"ע היסטורית של המתחם. 

העלות של המגרש הוא 28 מיליון שקל כ־18 אלף שקל למ"ר למ״ר אקוויוולנט, עלויות בנייה של החברה יעמדו על כ־ 15 מיליון שקל, צפי המכירות מהדירות וקמות המסחר נכון לשוק של היום יעמדו על כ-90 מיליון שקל כולל מע"מ. החברה צופה כי רווחים של כ-35 מיליון לאחר ניכוי הוצאות ומע"מ.

חברת הנדל"ן יפו תל אביב עוסקת בין היתר ברכישה והשבחה של מבנים לשימור בעיר תל אביב ופועלת בעיר החל משנת 2016. כך החברה שיווקה שיווק של פרויקט השימור ברחוב מונטיפיורי 19, כעת החברה עומדת לפני מסירה של הדירות במתחם השימור ברחוב בורוכב 9. כמו כן, החברה מקדמת את התכנון של אלנבי 70, ושל יהודה הלוי 33 – במתחם האחרון החברה מקדמת שינוי תב"ע מזכויות למבנה למגדל.

קובי סער סמנכ"ל השיווק ופיתוח עסקי של יפו תל אביב מסר: "בתקופה האחרונה אנחנו עדים לכך שפלורנטין מתחילה לצמצם פערים לכיוון המחירים של מרכז העיר ולהפוך למוקד של צעירים מבוססים שכבר לא יכולים להרשות לעצמם לרכוש דירות בלב העיר. בעקבות זה הם התחילו לרכוש דירות בשכונה המתפתחת שבה המחירים נחשבים מתונים.

חלק קטן מהבניינים בשכונה מוגדרים לשימור וככל הנראה הביקוש לדירות בבניינים לשימור רק יגדל. בעקבות כך הדבר יגרום ליזמים להתחיל לבנות בבניינים האלו דירות יוקרה שבעתיד יעלו את שווים וימשכו את האוכלוסייה העמידה יותר לגור בשכונה".

חברת "יפו תל אביב" הינה חברת נדל"ן יזמית הפועלת ברחבי תל אביב יפו החל משנת 2016. החברה פועלת בתחום המבנים לשימור בעיר, החברה מאתרת בניינים ישנים במיקומים מרכזיים, בעלי ערך היסטורי ונוסטלגי, ומשמרת  את הצביון האדריכלי שלהם, תוך שימת דגש על תקני בניה מודרניים. 
 


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:מבנה לשימורקובי סערצורי סעדהחברת הנדל"ן יפו תל אביבפלורנטין
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...