תוכנית גת רימון של YBOX אושרה להפקדה; 33 אלף מ"ר, למלונאות, משרדים, דיור ומסחר

כ-24,000 מ"ר מיועדים למשרדים ומלונאות כאשר השטח הנותר מיועד לבנייה של 70 יח"ד ומסחר בקומת הקרקע • בחודש ינואר האחרון YBOX חתמה על הסכם מכר מול חברת המלונות פתאל, על מכירת חצי מזכויות שטח המלון במטרה להקמת מלון בשותפות

שיתוף הכתבה
בעלי YBOX, יעקב גורסד - יח"צבעלי YBOX, יעקב גורסד - יח"צ

חברת YBOX (וויי בוקס) דיווחה היום לבורסה לניירות ערך בתל אביב כי התקבלה בידיה החלטת ועדת המשנה לתכנון ולבניה של מחוז תל אביב, לפיה החליטה הוועדה להפקיד למתן התנגדויות את תכנית בניין עיר שהגישה החברה, בכפוף להשלמת התנאים שפורטו בהחלטת הוועדה (תנאים המקובלים בנסיבות העניין בעת שינוי תב"ע ),וזאת בקשר עם פרויקט גת רימון אותו מקדמת חברה בת בבעלותה ובשליטתה המלאה של החברה על גבי מקרקעין בשטח של כ-2,800 מ"ר ברחוב גת רימון בתל אביב. 

על פי התוכנית יכלול הפרויקט, בין היתר, זכויות בניה בהיקף של כ-33,000 מ"ר, מתוכן, כ-75% (כ-24,000 מ"ר) מיועדות למשרדים ומלונאות וכ-25% (כ-8,000 מ"ר) למגורים. בשילוב מסחר בקומת הקרקע כך שהחברה תהא רשאית לבנות 70 יחידות דיור. בנוסף לכך, מתייחסת התוכנית למתחם קרקע הצמוד לפרויקט אשר מוחזק על ידי מספר בעלים וביניהם חברת הפרויקט (המחזיקה שיעור של כ-13.5% מהזכויות בו),לגביו נקבעו זכויות בנייה בהיקף של כ-27,500 מ"ר, המיועדת בין היתר, למגורים, תעסוקה ומשרדים. יצוין, כי התוכנית כוללת אפשרות להמרת שימוש תעסוקה למלונאות באישור הוועדה המקומית במסגרת היתר בנייה ובהתאם לחוות דעת של מהנדס העיר. 

מימוש התוכנית כפוף, בין היתר, להשלמת התנאים שקבעה הוועדה, הסרת ההתנגדויות ככל שיהיו, ואישור סופי של הוועדה המקומית לתכנון ובניה בתל אביב למתן תוקף. עם מתן התוקף לתוכנית, תפעל החברה לקבלת היתרי בנייה.  

על רקע הפרויקט נכתב במרכז הנדל"ן בחודש ינואר: "YBOX חתמה על הסכם מכר מול חברת המלונות פתאל, על מכירת חצי מזכויות המלון שבכוונתה להקים במסגרת פרויקט גת רימון אותו היא מקימה בימים אלה בדרום תל אביב. עם חתימת הסכם המכר חברת פתאל תיכנס לשותפות מלאה עם החברה המוכרת על המלון. בתמורה למכירת חצי מזכויות המלון חברת פתאל תשלם כ-93.6 מיליון שקל כולל מע"מ". 

 


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:תל אביבYBOXפתאלגת רימון
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...