ירושלים: דירה במתחם וילה שרובר בשכונת טלביה נמכרה תמורת כ-20.5 מיליון שקל

מדובר בדירה בפרויקט תמ"א 38 עתידי שייבנה במקום בשנת 2024, ושיכלול 24 יחידות דיור • הדירה בקומה הראשונה, בשטח 198 מ"ר ובה שישה חדרים וחצר בשטח 260 מ"ר

שיתוף הכתבה
וילה שרובר בירושלים (יח"צ)וילה שרובר בירושלים (יח"צ)

היוקרה נשמרת גם "בדור הבא": דירה במתחם וילה שרובר בשכונת טלביה, אשר מתוכנן להיבנות בשנת 2024, נמכרה בסוף אוקטובר האחרון תמורת 20.47 מיליון שקל – כל עך פי אתר " מידע נדל"ן " של רשות המיסים.

המדובר הוא בדירה בשטח של 198 מ"ר, בקומה הראשונה בבניינים העתידיים, אשר תכלול שישה חדרים וחצר בשטח 260 מ"ר. במתחם הווילה מתוכנן פרויקט תמ"א 38 , אשר ישלב שימור של הווילה ההיסטורית, והקמת שני בניינים לצידה, עם 24 יחידות דיור. השטח הממוצע של כל יחידת דיור בפרויקט הוא 200 מ"ר. במקום מתוכנן גם חניון עם 70 מקומות חניה.

הפרויקט החדש במתחם וילה שרובר. הדמיה - yomaהפרויקט החדש במתחם וילה שרובר. הדמיה - yoma

וילה שרובר היא אחד הנכסים הידועים והמוכרים בשכונת טלביה בירושלים, ואולי בעיר כולה, וזאת בין היתר בשל גודלה העצום: היא משתרעת על פני 1,800 מ"ר בנויים, על שטח של שישה דונמים. הווילה עצמה הוקמה בשנות ה-50 של המאה הקודמת, ובמתחם הייתה גם וילה קטנה יותר, בשטח "צנוע" של 300 מ"ר.

הווילה הייתה של בני הזוג גיטה ומיילס שרובר, שבחרו לבנות אותה על קרקע שיועדה במקום לשטח ציבורי פתוח, ושבעליה המקוריים הם אנשי הכנסייה היוונית האורתודוקסית. הווילה נבנתה בתכנון האדריכלים קרלוס גינאנד, מוזס בנסרף ואמיליו וסטוטי. מעצבי הפנים היו דן צור ודורה גד. היא נמכרה בשנות חייה האחרונות של גיטה, תמורת 70 מיליון שקל, לחברת DEKA שבבעלות ג'קי ספרא, וב-2014 נמכרה לאיש עסקים צרפתי תמורת 2014.


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:מתחם וילה שרובר בירושליםשכונת טלביה בירושליםמידע נדל"ןרשות המיסים
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...