הזוכה במכרז "דירה להשכיר" במתחם רצועת הנופש מערב ברמה"ש: גיא ודורון לוי; תשלם כ-295 מיליון שקל

ממוצע ההצעות במכרז – שאליו ניגשו שבע חברות – עמד על כ-231 מיליון שקל, בעוד מחיר המינימום נקבע על כ-62 מיליון שקל • 25% מהדירות במתחם יוקצו לזכאים, בשכר דירה מופחת

שיתוף הכתבה
הדמיית תוכנית רצועת הנופש ברמת השרון (אדם מזור - אלי פירשט אדרי אדריכלים ומתכנני ערים)הדמיית תוכנית רצועת הנופש ברמת השרון (אדם מזור - אלי פירשט אדרי אדריכלים ומתכנני ערים)

שווק בהצלחה מכרז " דירה להשכיר " ורשות מקרקעי ישראל במתחם רצועת הנופש מערב ברמת השרון: חברת גיא & דורון לוי הנדסה בנייה והשקעות הוכרזה אתמול (ד') על ידי ועדת המכרזים של רמ"י כזוכה במכרז, לאחר שהציעה מחיר של 271,009,999 שקל. הוצאות הפיתוח עבור המתחם מסתכמות ב-24,145,863 שקל, כך שהמחיר הסופי שתשלם החברה הוא 295,155,862 שקל.

מדובר במכרז המזמין להגיש הצעות במכרז פומבי לרכישת זכויות חכירה במתחם רצועת הנופש מערב, עבור 116 יחידות דיור בסך הכול לבניה רוויה למטרת השכרה לטווח ארוך ברמת השרון. על יציאתו של המכרז לדרך פרסמנו כאן ביולי האחרון.

המכרז מתייחס לשטח של 4,359 מ"ר, בתחומי תוכנית רש/1010 אשר מטרתה הקמת שכונה חדשה בשטח רמה"ש, מדרום לכביש 5. נציין כי שבע הצעות הוגשו בסך הכול למכרז, במחיר ממוצע גבוה – כ-231 מיליון שקל, זאת לעומת מחיר מינימום שנקבע על 61,918,630 שקל

המכרז מתייחס לשטח של 4,359 מ"ר, בתחומי תוכנית רש/1010 אשר מטרתה הקמת שכונה חדשה בשטח רמה"ש, מדרום לכביש 5. נציין כי שבע הצעות הוגשו בסך הכול למכרז, במחיר ממוצע גבוה – כ-231 מיליון שקל, זאת לעומת מחיר מינימום שנקבע על 61,918,630 שקל.

חברת גיא ודורון לוי מתחייבת להשכיר את הדירות במתחם לתקופה של 20 שנה לפחות. על פי כללי המכרז, 25% מהדירות ייועדו לדירות להשכרה לזכאים בשכר דירה מופחת. עוד נכתב בחוברת המכרז כי "אם תאושר על ידי גורמי התכנון המוסמכים בקשה להיתר שבמסגרתה יגדל מספר הדירות שניתן לבנות במקרקעין, מתחייב הזוכה לבנות ולהשכיר 100% מהדירות הנוספות במקרקעין כדירות להשכרה לטווח ארוך, בתנאים כפי שנקבעו בחוברת המכרז. 25% מהדירות הנוספות במקרקעין יוקצו לדיור בשכר דירה מופחת לזכאים".

בעת פרסום המכרז נקבע גם שכר הדירה המקסימלי שאותו יהיה היזם הזוכה רשאי לגבות: בדירות בנות חדרים - 76 שקל למ"ר עבור כל חודש שכירות; בדירות בנות שלושה חדרים - 68 שקל למ"ר עבור כל חודש שכירות; בדירות בנות ארבעה חדרים - 56 שקל למ"ר עבור כל חודש שכירות

בעת פרסום המכרז נקבע גם שכר הדירה המקסימלי שאותו יהיה היזם הזוכה רשאי לגבות: בדירות בנות שני חדרים - 76 שקל למ"ר עבור כל חודש שכירות; בדירות בנות שלושה חדרים - 68 שקל למ"ר עבור כל חודש שכירות; בדירות בנות ארבעה חדרים - 56 שקל למ"ר עבור כל חודש שכירות.

נציין כי המכרז ששווק בהצלחה כעת בתחומי תוכנית רצועת הנופש מערב הוא המכרז הראשון לדיור להשכרה שפורסם בתחומי העיר רמת השרון. המכרז פורסם, כאמור, ביולי השנה, ונסגר במועד המקורי שנקבע – 1.11.2021.

שר הבינוי והשיכון, זאב אלקין: "פיתוח מענה של שכירות ארוכת טווח לצעירים, לזוגות ולמשפחות בישראל, היא אחד היעדים המרכזיים ששמנו לעצמנו. יוזמות החקיקה האחרונות וחוק ההסדרים מבטאים את המחויבות שלנו לחזון הזה, ואנחנו נחושים להמשיך ולהגדיל את היקפי השיווקים לשכירות ארוכת טווח בישראל".

מנכ"לית דירה להשכיר , עו"ד ענבל דוד: "מהפיכת השכירות ארוכת הטווח בישראל כבר כאן. בשנת 2021 שיווקה דירה להשכיר עם רמ"י, בהתאם למדיניות משרד הבינוי והשיכון , יותר מ-6,000 יחידות דיור להשכרה ארוכת טווח, ואנו מחויבים ליעד אף גבוה מכך בשנת 2022, במטרה לייצר אלטרנטיבה ראויה למשקי הבית החיים בשכירות בישראל".

מנהל רשות מקרקעי ישראל , עו"ד יעקב (ינקי) קוינט: "אני מברך על הצלחה נוספת של מכרז במסלול דיור להשכרה ברמת השרון. רשות מקרקעי ישראל פועלת לשיווק קרקעות במסלולי דיור מגוונים, גם למבקשים לגור במרכז הארץ.

שיווק קרקע במסלול שכירות ארוכת טווח מהווה מסלול משלים למסלולים אחרים שבהם אנו משווקים קרקע לציבור. מראשית השנה הגענו לשיא שיווקים עם קרקע לבניית כ-85,000 יח"ד, מהם כ-6,000 עם ' דירה להשכיר '. אנו נמשיך לפעול כדי לאפשר לצעירים חסרי דיור למצוא פתרונות דיור במחיר מפוקח ומוזל גם באזורי הביקוש".

ראש עיריית רמת השרון, אבי גרובר: "הפרויקט של דירה להשכיר בנווה גן יהיה הזדמנות לצעירות ולצעירים רמת-שרונים לחזור לעיר ולשכור דירות לטווח ארוך. זה רק חלק משורת צעדים שאנחנו עושים כדי לייצר פתרונות דיור שמותאמים לצעירים ולמבוגרים, ונועדו לאפשר להם להמשיך לגור בעיר שתמיד הייתה להם לבית. אני מאמין שהפרויקט הזה יהיה טוב גם לשכונה, כי זה ייצר גיוון בין אוכלוסיות שונות בגיל ובמצב הכלכלי".


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:רשות מקרקעי ישראלשכירות ארוכת טווחדירה להשכירגיא ודורון לויתוכנית רצועת הנופש מערבעיריית רמת השרוןזאב אלקיןעו"ד ענבל דודאבי גרוברינקי קוינט
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...