בשבוע הבא: סגירת מכרז עבור 434 יחידות דיור לבנייה עצמית בשכונה חדשה ביישוב ערערה שבנגב

מדובר על מכרז שהוא חלק מהקמת שכונה 10 ביישוב, מעט צפונית לדימונה • הוא כולל 172 מגרשים – 99 עבור שתי יחידות דיור, 56 עבור שלוש ו-17 עבור ארבע

שיתוף הכתבה
יישוב בדואי בדרום (שאטרסטוק)יישוב בדואי בדרום (שאטרסטוק)

בעוד כשבוע, ביום שני 4.10.2021, ייסגר מכרז עבור הקמת 434 יחידות דיור חדשות ביישוב ערערה שבנגב. מדובר על מכרז לבנייה עצמית למחוסרי דיור ביישוב, בשכונה 10 החדשה, המתוכננת לכלול 1,390 יחידות דיור בסך הכול. המכרז מקודם על ידי רשות מקרקעי ישראל והרשות לפיתוח והתיישבות הבדואים בנגב.

המכרז כולל מספר גדול של מגרשים, 172 בסך הכול, אשר נחלקים לפי החלוקה הזו: 99 מגרשים מיועדים לבניית שתי יחידות דיור כל אחד; 56 מגרשים מיועדים לבניית שלוש יחידות דיור כל אחד; ו-17 מגרשים מיועדים לבניית ארבע יח"ד כל אחד

המכרז כולל מספר גדול של מגרשים, 172 בסך הכול, אשר נחלקים לפי החלוקה הזו: 99 מגרשים מיועדים לבניית שתי יחידות דיור כל אחד; 56 מגרשים מיועדים לבניית שלוש יחידות דיור כל אחד; ו-17 מגרשים מיועדים לבניית ארבע יח"ד כל אחד. המכרז צפוי להיסגר ב-4.10.2021 בשעה 12:00.

הזוכים ייקבעו באמצעות הגרלה, כך שעבור המגרשים שיכללו שתי יחידות דיור, כמו גם עבור המגרשים שיכללו שלוש יחידות דיור, תותר הרשמה והגרלה למציע אחד לפחות; במגרשים לבניית ארבע יחידות דיור תותר הרשמה והגרלה לשני מציעים לפחות, "אשר יירשמו במשותף ויופיעו במשותף כיחידת רישום אחת ובחלקים שווים (בני זוג יחשבו כיישות אחת)", כך לשון המכרז. "הצעה אשר תוגש על ידי מספר מציעים נמוך או בחלקיות שונה מהאמור, תיפסל".

פרטי ההגרלה המלאים -  בחוברת המכרז

כאמור, המכרז הוא חלק משכונה 10 שמתוכננת לקום בדרום היישוב, שנמצא מעט צפונית לדימונה, דרום-מזרחית לבאר שבע. שכונה 10 תכלול 1,390 יח"ד על שטח של כ-1,035 דונם, ובהיקף של 443 מגרשים למגורים, מתוכם 19 מגרשים לבנייה רוויה עם חזית מסחרית. עוד מציעה התוכנית קביעת מגרשים לבניית דרכים, מבני ציבור, מסחר ומשרדים ומערך שצ"פ, לשימוש תושבי השכונה ושכונות סמוכות.

"התוכנית ממוקמת בחלק הדרומי של היישוב, על בסיס גבולות חלקה 700 - חלקה שעליה לא קיימות תביעות בעלות", כך בסברי ההסבר. "הבינוי משתלב עם המבנה הטופוגרפי של הקרקע, ומתוכננת מערכת שבילים המשמשת למערכת מעברים פנימית ולהעברה גרביטציונית של ביוב וניקוז המגרשים. 

במרכז התוכנית נמצאים מבני הציבור הגדולים, ועל ידם עובר צפונה ערוץ שבניצב אליו עובר הרחוב המרכזי בשכונה, ולאורכו מרוכזים מרבית שטחי המסחר". חלוקת הייעודים בתוכנית היא כזו: 259,895 מ"ר שטח בנוי למגורים, 88,000 מ"ר שטחים עבור מבני ציבור, 3,860 מ"ר שטחי מסחר ו-2,780 מ"ר שטחי תעסוקה

במרכז התוכנית נמצאים מבני הציבור הגדולים, ועל ידם עובר צפונה ערוץ שבו נשמר תחומו של נחל שעובר בתחומי התוכנית, ובניצב אליו עובר הרחוב המרכזי בשכונה, שלאורכו מרוכזים מרבית שטחי המסחר". חלוקת הייעודים בתוכנית היא כזו: 259,895 מ"ר שטח בנוי למגורים, 88,000 מ"ר שטחים עבור מבני ציבור, 3,860 מ"ר שטחי מסחר ו-2,780 מ"ר שטחי תעסוקה.


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:רשות מקרקעי ישראלבנייה רוויההרשות לפיתוח והתיישבות הבדואים בנגבצמודי קרקע
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...