משרד הבינוי והשיכון: "חוזרים לשווק במסגרת הסכם הגג לבאר שבע"

לאחר מפגש שנערך ערב החג בעיר, הוחלט על הסרת החסמים ועל חידוש הסכם הגג בין העירייה לבין המדינה • ראש העיר דנילוביץ': "חידוש הסכם הגג וקידום מעבר צה"ל דרומה הן משימות לאומיות חשובות"

שיתוף הכתבה
שר הבינוי והשיכון, זאב אלקין, וראש העיר באר שבע, רוביק דנילוביץ' (דיאגו מיטלברג)שר הבינוי והשיכון, זאב אלקין, וראש העיר באר שבע, רוביק דנילוביץ' (דיאגו מיטלברג)

בשורה חשובה לעיר באר שבע: בעקבות ביקור ערב חג הסוכות, הסיר שר הבינוי והשיכון זאב אלקין את החסמים סביב בנייה חדשה בעיר. "לאחר שנתיים, חוזרים לשווק במסגרת הסכם הגג", כך בהודעת המשרד היום (ד'). "באר שבע חוזרת להוביל את נושא הדיור ותקדם שיווק של כ-1,500 יחידות דיור, לצד פיתוח שכונות חדשות, חידוש תשתיות תחבורה, הקמה של עוגני תעסוקה ופרויקטים עירוניים".

בהודעה נכתב כי שר הבינוי והשיכון אלקין, מנכ"ל המשרד, אביעד פרידמן, מנהל רשות מקרקעי ישראל , עו"ד יעקב (ינקי) קוינט והצוותים המקצועיים קיימו בערב החג סיור עבודה בבאר שבע, ונפגשו עם ראש העיר רוביק דנילוביץ' ועם הצוותים המקצועיים של העירייה, לדיון עבודה על המשכו של הסכם הגג של בבירת הנגב.

לצד החשיבות הרבה בהגדלת היצע הדירות ברחבי העיר, לזוגות ולמשפחות צעירות ולמשפרי דיור, חשוב לפתח את שכונות המגורים החדשות, להקים תשתיות ראויות, מוסדות חינוך וציבור, פארקים ושאר שירותים לתושבים. לאור זאת סוכם כי יקודם בשלב זה שיווק של כ-1,500 יחידות דיור"

"לצד החשיבות הרבה בהגדלת היצע הדירות ברחבי העיר, לזוגות ולמשפחות צעירות ולמשפרי דיור, חשוב לפתח את שכונות המגורים החדשות, להקים תשתיות ראויות, מוסדות חינוך וציבור, פארקים ושאר שירותים לתושבים", כך נכתב. "לאור זאת סוכם כי יקודם בשלב זה שיווק של כ-1,500 יחידות דיור בשכונת פסגת רמות, בשכונת הפארק (בנייה רוויה) ובשכונת רקפות (בנה ביתך) - זאת במקביל לפיתוח השכונות בסטנדרט גבוה, לחידוש ולשדרוג תשתיות תחבורה, להקמה של עוגני תעסוקה ופרויקטים עירוניים, שיחזקו את באר שבע כמטרופולין אטרקטיבי ומוביל במדינת ישראל".

בהודעה נכתב עוד כי מאז שחתמה העירייה עם ממשלת ישראל על הסכם הגג, שווקו כבר יותר מעשרת אלפים יחידות דיור בשכונות החדשות שהוקמו בעיר. כמו כן, העירייה פעלה לחידוש ולשדרוג תשתיות ברחבי העיר, ולהקמה של פרויקטים עירוניים.

חיזוקה של באר שבע כמטרופולין של הדרום הוא דבר הכרחי, ועל כן היה לנו חשוב, לאחר שנתיים של קיפאון, להסיר חסמים ולאפשר את המשך הבנייה וההתפתחות של בירת הנגב. תפקידנו הוא להעמיד את כל הכלים האפשריים להמשך פיתוחה של העיר, על ידי שיווק מאסיבי יותר של יחידות דיור שייצור הגדלת היצע מול הביקוש ההולך וגובר"

שר הבינוי והשיכון אלקין: "חיזוקה של באר שבע כמטרופולין של הדרום הוא דבר הכרחי, ועל כן היה לנו חשוב, לאחר שנתיים של קיפאון, להסיר חסמים ולאפשר את המשך הבנייה וההתפתחות של בירת הנגב. נעשית פה עבודה נפלאה על ידי ראש העיר, רוביק דנילוביץ', ותפקידנו הוא להעמיד את כל הכלים האפשריים להמשך פיתוחה של העיר, על ידי שיווק מאסיבי יותר של יחידות דיור שייצור הגדלת היצע מול הביקוש ההולך וגובר".

ראש העיר, רוביק דנילוביץ': "אני מבקש להודות לשר אלקין ולצוותו על שיתוף הפעולה ועל ההסכמות. חידוש הסכם הגג וקידום מעבר צה"ל דרומה הן משימות לאומיות חשובות לבאר שבע ולמדינה כולה".


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:עיריית באר שבעמשרד הבינוי והשיכוןזאב אלקיןאביעד פרידמןינקי קוינטרשות מקרקעי ישראלרוביק דנילוביץ'הסכם גג
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...