חולון: אושרה הקמת מגדל בן 26 קומות של אזורים בשכונת קריית שרת; יציע 100 יח"ד לצד מסחר ומבני ציבור

השטח יועד במקור למלונאות – ותוכנית זו משנה את ייעודו כדי לאפשר "ניצול מיטבי של המגרש בהתאמה לבינוי הקיים בסביבה הקרובה" • 50 יחידות דיור – כמחצית מכלל היח"ד – יהיו דירות קטנות

שיתוף הכתבה
רון אבידן, מנכ"ל אזורים (תמר מצפי)רון אבידן, מנכ"ל אזורים (תמר מצפי)

הוועדה המחוזית לתכנון ובנייה תל אביב אישרה לאחרונה את תוכנית ח/639, תוכנית להקמת "מגדל בעירוב שימושים בשכונת קריית שרת", שיכלול מגורים, שטחי מסחר ושטחים עבור מבני ציבור. המגדל יוקם בסמוך למרכז המסחרי נווה שרת, לבית הספר נווה שרת, המשכן לתרבות ואומנות ורחוב משה שרת. המגדל, פרויקט של חברת אזורים, יהיה בן 26 קומות.

"ייעוד הקרקע המאושר בשטח התוכנית הינו שטח למלונאות", נכתב בדברי ההסבר. "המגרש אינו מבונה ומשמש לחניה. מטרת התוכנית הינה לאפשר הקמת מתחם ובו שימושים מעורבים למגורים ולשימושים ציבוריים, בשילוב מסחר בקומת הקרקע וחניון ציבורי תת-קרקעי.

יישום התוכנית המוצעת יאפשר ניצול מיטבי של המגרש בהתאמה לבינוי הקיים בסביבה הקרובה, סביבת מגורים, והתאמת הבינוי החדש לצרכים השכונתיים - לרבות מבנים ומוסדות ציבור, מסחר וחניון ציבורי תת-קרקעי"

יישום התוכנית המוצעת יאפשר ניצול מיטבי של המגרש בהתאמה לבינוי הקיים בסביבה הקרובה, סביבת מגורים, והתאמת הבינוי החדש לצרכים השכונתיים - לרבות מבנים ומוסדות ציבור, מסחר וחניון ציבורי תת-קרקעי".

הוראות התוכנית כוללות, בראש ובראשונה, קביעת ארבע קומות מסד למגדל, ומעליהן עוד 22 קומות, כולל קומה טכנית, מעל הכניסה הקובעת, ועד ארבעה מרתפי חניה בתת הקרקע. עוד הוראות הן: שינוי ייעוד קרקע משטח למלונאות ושצ"פ לייעוד מעורב - מגורים, מסחר ומבנים ומוסדות ציבור, שצ"פ, ושצ"פ עם הוראות מיוחדות; קביעת זכויות בנייה בשטח ל-100 יחידות דיור; איחוד וחלוקה בהסכמת הבעלים; קביעת קווי בניין; קביעת הוראות בינוי ופיתוח.

התוכנית חולשת על כשלושה דונמים. היא קובעת עוד כי 50 דירות – מחצית מכלל יחידות הדיור במגדל – יהיו דירות קטנות, בשטח של עד 75 מ"ר, שטח עיקרי וממ"ד. היא מציעה 775 מ"ר שטחים עבור מבני ציבור ועוד 525 מ"ר של שטחי מסחר

התוכנית חולשת על כשלושה דונמים. היא קובעת עוד כי 50 דירות – מחצית מכלל יחידות הדיור במגדל – יהיו דירות קטנות, בשטח של עד 75 מ"ר, שטח עיקרי וממ"ד. היא מציעה 775 מ"ר שטחים עבור מבני ציבור ועוד 525 מ"ר של שטחי מסחר.

המגישה והיזמית של התוכנית היא חברת אזורים. העורך הראשי הוא אדריכל מוטי כסיף ממשרד ברעלי לויצקי כסיף אדריכלים; השמאי הוא משה פרידמן ממשרד ברק פרידמן קפלנר שימקביץ ושות' (BFKS); המודד הוא אריה פישמן ממשרד מדבא מדידות והנדסה.

לעיון בהוראות התוכנית לחצו כאן


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:אזוריםעיריית חולוןעירוב שימושיםאדריכל מוטי כסיףמשרד ברעלי, לויצקי, כסיף אדריכלים ובוני עריםמשה פרידמןברק פרידמן קפלנר שימקביץ ושות', כלכלה ושמאות מקרקעין
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...