מצפה רמון: שני מגרשים שנסגרו ללא זוכים בסוף 2020 – שווקו בהצלחה; 98 יח"ד בשכונה המערבית

בשני המגרשים זכו שתי קבוצות נפרדות של יזמים, שישלמו יחד כ-38.6 מיליון שקל כולל הוצאות פיתוח • מגרש שלישי, שגם בשנה שעברה נותר יתום, נסגר ללא זוכים

שיתוף הכתבה
מצפה רמון (שאטרסטוק)מצפה רמון (שאטרסטוק)

רשות מקרקעי ישראל מדווחת על שיווק מוצלח של שני מגרשים למגורים בשכונה המערבית במצפה רמון – במסגרת מכרז שבסוף 2020 דיווחנו כי נסגר ללא זוכים. יש לציין כי מתחם שלישי בסמוך לשני המגרשים הללו נסגר ללא זוכים, ממש כפי שקרה ב"סבב" הקודם בסוף השנה החולפת.

שני המכרזים מיועדים לבנייה נמוכה/צמודת קרקע/בנה ביתך בשכונה החדשה במצפה רמון. הם כוללים יחד 98 יחידות דיור חדשות, 44 במגרש הקטן יותר, ו-54 במגרש הגדול יותר. בסך הכול הוגשו לשני המגרשים ארבע הצעות

שני המכרזים מיועדים לבנייה נמוכה/צמודת קרקע/בנה ביתך בשכונה החדשה במצפה רמון. הם כוללים יחד 98 יחידות דיור חדשות, 44 במגרש הקטן יותר, ו-54 במגרש הגדול יותר. בסך הכול הוגשו לשני המגרשים ארבע הצעות.

במגרש הגדול יותר זכתה קבוצה של כמה מציעים ששיתפו פעולה יחד - י. שנאור יזמות ובניה, אי.ווי. יזמות לחיים טובים, יערית נכסים והחזקות, יוסף חוגי, אילי קוניו ואברהם אדוט. הצעתם הזוכה היא בסך של 3,155,555, שאליה יצרפו הזוכים גם הוצאות פיתוח, בסכום לא נמוך של 17,408,478 שקל. המגרש עצמו הוא בשטח של 27,606 מ"ר, ומחיר השומה שנקבע לקרקע הוא 8,985,000 שקל – כמעט פי שלושה יותר מסכום ההצעה.

במגרש הקטן יותר, בשטח של 23,611 מ"ר, זכתה גם כן קבוצת יזמים – רשימת מציעים בהובלתו של עו"ד רן בלקין. קבוצת מציעים זו תשלם על הקרקע 3,505,113 שקל, ותוסיף לכך הוצאות פיתוח בסך של 14,613,440 שקל. מחיר השומה שנקבע לקרקע הוא 7,147,000 שקל – פי שניים ויותר מסכום ההצעה הסופית. כאמור, המתחם השלישי, שפורסם גם בדצמבר האחרון ונותר ללא זוכים אז, נסגר שוב ללא זוכים – זאת לאחר שהוגשו לו הצעות פסולות.

התוכנית לשכונה המערבית של מצפה רמון אושרה בסוף שנת 2018. היא מתוכננת לאפשר את הקמתן של 185 יחידות דיור, כולן יחידות צמודות קרקע, בסמוך לשכונת גוונים ביישוב. היא חולשת על פני כ-651 דונם. המגיש והיזם של התוכנית הוא משרד הבינוי והשיכון

התוכנית לשכונה המערבית של מצפה רמון אושרה בסוף שנת 2018. היא מתוכננת לאפשר את הקמתן של 185 יחידות דיור, כולן יחידות צמודות קרקע, בסמוך לשכונת גוונים ביישוב. היא חולשת על פני כ-651 דונם. המגיש והיזם של התוכנית הוא משרד הבינוי והשיכון . בשכונה ישולבו גם מבני ציבור, שטחים פתוחים ודרכים, "תוך שמירה על ערכי טבע ועתיקות", כך לשון תיאור התוכנית.

לעיון במסמכיה לחצו כאן

נזכיר כי באותו "סבב" לא מוצלח מדצמבר 2020 נסגרו ללא זוכים מכרזים לא רק במצפה רמון, אלא ביישובים נוספים בדרום כמו דימונה וירוחם, וכן בקריית ביאליק. נציין כי לאחרונה שווקו בהצלחה מכרזי דיור מחיר מופחת בדימונה.


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:רשות מקרקעי ישראלהשכונה המערבית במצפה רמוןצמודי קרקעי. שנאור יזמות ובניהאי.ווי. יזמות לחיים טוביםיערית נכסים והחזקותעו"ד רן בלקין
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...