אומה קטנה עם לד גדול: מסכי הענק של 'טיימס סקוור ישראל' מציבים רף חדש בתחום הפרסום

בדיוק כמו החיים שלנו, גם הטכנולוגיה שנמצאת סביבנו מתקדמת בקצב מסחרר. במרוצת השנים הטלפון הקווי הפך לסמארטפון, הספר הכתוב הפך לאודיו-בוק, וכעת – שלטי החוצות הסטטיים הופכים למסכי לד ענקיים עליהם רצות פרסומות וידאו באיכות K4: "מדובר במדיום שכל כולו עוצמה, יוקרה ותדמית מלהיבה יותר לכל עסק"

שיתוף הכתבה
מסך הלד של "טיימס סקוור ישראל" במתחם הבורסה, רמת גן (טיימס סקוור ישראל)מסך הלד של "טיימס סקוור ישראל" במתחם הבורסה, רמת גן (טיימס סקוור ישראל)

העולם המודרני מורכב מאוכלוסייה של חסידי טכנולוגיה ופיתוחים דיגיטליים חדשניים. ככל שזה חדש וראוותני יותר, כך ההתלהבות הנוצרת גדולה יותר. הטכנולוגיה קוראת לחתירה מתמדת לפיתוח ושדרוג הטכניקות בכל תחום שקיים ומאפשרת למצות אותן עד המקסימום. וזה נכון גם לתחום השיווק והפרסום שם השאיפה היא תמיד לחדש.

פרסומות "מתגנבות" אלינו בדרכים רבות והן נהיו לחלק בלתי נפרד מחיינו. הן נוכחות בשגרת היומיום שלנו, בין אם אנו מודעים לכך או לא, והן רק ממשיכות להשתכלל ככל שטובי המוחות השיווקיים מחפשים את הפרסום החדשני ביותר שיוכל לפתות את קהלי היעד . אמרנו פרסום חדשני – אמרנו מסכי לד ענקיים באיכות 4K.

מי שחלף לאחרונה במתחם הבורסה ברמת גן לא יכול היה להתעלם ממסכי הלד הענקיים שהופיעו לפתע על חזית מגדלים ומעל לצמתים בצירי תנועה מרכזיים. מסכים המשדרים 7/24 קמפיינים שיווקיים באיכות K4 עבור חברות ומותגים ממנעד עסקי רחב. מדובר בפרקטיקה חדשה של שיווק ופרסום אותה הנחיל בארץ אבי עבדי, הבעלים והמנכ"ל של חברת הפרסום "טיימס סקוור ישראל", לאחר ששאב את ההשראה לכך ממסכי הענק המאירים את 'טיימס סקוור' שבניו יורק, כיכר פיקדילי שבלונדון ואת כיכר האצ'יקו שבטוקיו. 

העוצמה של מסכי ענק שבתה בקסמיה את עבדי, והוא מצידו החליט להביא את אותה עוצמה שיווקית עד לרחובות ישראל כדי ליצור שפה פרסומית חדשה ומודרנית יותר – אחת המטשטשת את הגבולות בין מניפולציית פרסום בנאלית לבין אטרקציה נוצצת עם מסר שיווקי מהפנט. כיום, מודל הפרסום המהפכני בדמות מסכי לד ענקיים באיכות 4 Kהמקרינים סרטוני קמפיינים פרסומיים עבור חברות רבות ושונות, בכל שעה ביום, בכל מזג אוויר, ובחשיפה גבוהה מאי פעם עבור קהל יעד גדול יותר – מתקדם בצעדי ענק אל עבר התואר של הכלי השיווקי היוקרתי והיעיל ביותר של מדיה לפרסום בישראל.

הפרסום הדיגיטלי מגיע לרחוב

פרסום על מסכי לד ענקיים מאפשר למסר השיווקי להגיע במהירות וביעילות אל התודעה של הקהל במרחב הציבורי. מצד אחד זה בלתי אפשרי שלא לשים לב אליהם, מצד שני, הם אינם "דוחפים" באופן פולשני משהו את המסר השיווקי אלא מעבירים אותו בצורה חווייתית יותר, איכותית יותר,  ובסופו של דבר, גם יעילה יותר. 

"את רוב הפרסומות האחרות אפשר או לזפזפ או לדפדף או להחליק עם האצבע – תלוי איזו פלטפורמה" מציין שיר שבדרון, המשנה למנכ״ל וסמנכ"ל שיווק בחברת טיימס סקוור ישראל. "אבל כשאתה עומד ברמזור, בין אם בתור הולך רגל או נוסע ברכב – ומולך ניצב מסך ענק באיכות 4K שמקרין סרטון דינמי אז אתה בהכרח זוכר את זה ובהכרח גם מתרשם מזה. מדובר במדיום שכל כולו עוצמה, יוקרה ותדמית מלהיבה יותר לכל עסק".

קרדיט: שאטרסטוקקרדיט: שאטרסטוק

מסכי הענק של טיימס סקוור ישראל מספקים את המענה המקיף ביותר לשאלת יעילותה של פרסומת. באמצעות סרטון וידאו המתנגן על גביי מסך ענק ניתנת לקהל היעד האפשרות לעכל יותר מידע, לקבל את המסר השיווקי במלוא עוצמתו גם בפרק זמן מועט יחסית. "השקנו את החברה באוגוסט 2019, עם 4 מסכים ענקיים במיקומי 'פריים' עוטף בורסה רמת גן" מדגיש שיר שבדרון,  "המסכים הוצבו ברמזורים מרכזיים בהם ישנה תנועה מוגברת. כך יוצא שהחשיפה היא גם ל-50 אלף עובדי הבורסה – שהם בעצמם דיסטריקט עסקי מאוד מאופיין ומוגדר –  וגם לעוד 200 אלף איש שנוסעים בכל יום על הצירים הללו מרמת גן, תל אביב, גבעתיים ופתח תקווה ונחשפים למסרים שיווקיים במקסימום איכות ויעילות".

קוקטייל שיווקי

הקמפיינים הפרסומיים שמריצה חברת טיימס סקוור ישראל משודרים על מסכי הענק שהציבה במיקומי פריים, ומקבלים גם חשיפה באמצעות פלטפורמות דיגיטליות נוספות ובכך עוברות דרך כל הצינורות המובילים היישר אל הלקוחות הפוטנציאליים. ועל כך מספר שבדרון: "כל קמפיין פרסומי כזה או אחר אנחנו מקפידים לפרסם גם ברשתות החברתיות – בפייסבוק, באינסטגרם, בטיק-טוק –  בכל פלטפורמה אפשרית.

בסופו של דבר, לסרטון באורך 6-10 שניות המתנגן ברשתות החברתיות או לפרסומת שרצה בטלוויזיה – אנו עושים קופי פייסט הישר אל המסכים הענקיים באיכות 4K. זהו למעשה המהלך המשלים אשר ממנף את קמפיין הפרסום במדיה ובדיגיטל לגבהים חדשים". 

על הנייר, נדמה כי פרסום על מסכי ענק דורש מחברות ועסקים להכניס את היד עמוק לכיס כדי לזכות בקמפיין שיווקי כה יוקרתי. ואילו בפועל, בהשוואה לפלטפורמות שיווקיות שונות, נמצא כי דווקא האיכות הזולה היא הכי יקרה. "המחיר לספוט של פרסום בטלוויזיה באורך של מספר שניות בודדות עולה בין מאות שקלים לבין אלפי שקלים ללקוחות" מזכיר לנו שבדרון, "והמחיר אצלנו? פחות משקל. מדובר בפערים של עשרות אלפי אחוזים שחוסך כסף רב עבור החברות והעסקים".

זירה מושלמת לנדל"ן 

מודל הפרסום על מסכי הענק של חברת טיימס סקוור ישראל מושך אליו חברות נדל"ן כמו פרפרים הנמשכים לאור.

"בשנה וחצי פרסמנו 200 מותגים שונים משלל העולמות – רכבים, בנקים, מסעדות, הלבשה ועוד. אבל רוב הלקוחות שלנו –  25% מהם ליתר דיוק – מגיעים מענף נדל"ן. הם בעצם הרוב המוחלט של לקוחות החברה, וזה בכלל לא מקרי" כך לפי דבריו של שיר שבדרון.

"המדיה החדשנית של פרסום על מסכי לד ענקיים מתכתב באופן מושלם עם קמפיינים שיווקיים של פרויקטים בתחום הנדל"ן. היא מאפשרת להציג סיור וירטואלי בתוך הדירות שבפרויקט, להעביר באופן מושלם את תמונת הנוף הנשקפת מהמרפסת או את סביבת המגורים הירוקה והפסטורלית – במילים אחרות, היא מציגה את כל היתרונות של פרויקט נדל"ן בצורה היעילה ובאיכות הגבוהה ביותר. כמו כן, חייבת להיות קורלציה בין המוצר המפורסם למוצר המפרסם.  כאשר מפרסמים מוצר יקר ויוקרתי כמו נדל"ן, הוא צריך להתפרסם בהתאמה על מוצר איכותי, יוקרתי, בולט, תדמיתי, נקי, מוביל וחדשני".

את החיבור ברמת המוצר עם עולם הנדל"ן משלים מיקום הפריים של מסכי הענק בגבול ת"א-ר"ג-גבעתיים-פ"ת, ועל כך מספר שיר שבדרון: "מסכי הענק שלנו מריצים קמפיינים שיווקיים מתחום הנדל"ן אל מול עיניהם של אנשי עסקים, ברוקרים, יהלומנים, הייטקיסטים – קהל היעד המדויק של יזמי הנדל"ן אשר נחשף לפרסומים הללו באופן יומיומי".

חברות הנדל"ן רוצות לראות קמפיין וידאו שלהן מתנגן מעל כבישים וצמתים מרכזיים אל מול אלפי האנשים שעוברים שם מדי יום. והאנשים מצידם, לא יכולים שלא להיחשף למסכי לד ענקיים באיכות 4K שמריצים סיורים וירטואליים בפרויקטים למגורים בזמן שהם ממתינים ברכב לרמזור מתחלף או חולפים באזור ברגל.

"המטרה? פריסה ארצית"

ניתן לומר בלב שלם כי מודל הפרסום על מסכי ענק הולך ומתפתח להיות המדיום הפרסומי היוקרתי והעוצמתי ביותר עבור חברות מכל סקטור עסקי כזה או אחר. בעולם היפר-פרסומי כמו זה שלנו, פרסום על מסכי לד ממקסם את פוטנציאל ההשפעה של קמפיין שיווקי ומבטיח כי המודעות הנכונות יצודו את עיניהם של האנשים הנכונים. זהו הניו-אייג' של הפרסום. וטיימס סקוור ישראל, החברה שהוקמה לפני שנה וחצי בלבד, מסתמנת כזו שתוביל את עידן הפרסום הגדול והיוקרתי יותר במחוזות מדינתו הקטנה.

"לאחרונה הוספנו מסך נוסף על גביי קניון ביאליק ברמת גן, בציר ז'בוטינסקי המרכזי" מסכם שיר שבדרון. "נכון להיום, ישנם פרויקטים רבים שמחכים אצלנו בקנה והמטרה שלנו הייתה ונשארה זהה עוד מיום הקמת החברה – פריסה ארצית של מסכי הענק האיכותיים שלנו בלוקיישנים הבולטים ביותר בישראל".


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:טיימס סקוור ישראלשיר שבדרוןTimes square israelאבי עבדי
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...