עליית מחירי הדירות נמשכת – אם כי בקצב מעט מתון יותר: 0.3% נוספו בפברואר 2021

זאת לאחר חודשיים שבהם עלו מחירי הדירות בכמעט אחוז בכל חודש • ירידות מחירים נרשמו במחוזות תל אביב וירושלים • בראייה שנתית עלו מחירי הדירות בפברואר ב-4%

שיתוף הכתבה
העלייה נמשכת (שאטרסטוק)העלייה נמשכת (שאטרסטוק)

העלייה במחירי הדירות התמתנה מעט בפברואר 2021: לאחר חודשיים שבכל אחד מהם עלו מחירי הדירות ב-0.9%, עלו מחירי הדירות בפברואר האחרון ב-0.3% - כך על פי נתוני הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה שפורסמו היום, בהשוואה בין פברואר לבין ינואר 2021. בהשוואה בין פברואר 2021 לפברואר 2020, עלו מחירי הדירות ב-4%.

בפילוח שינויי מחירי הדירות לפי מחוזות בפברואר, בהשוואה לחודש שקדם לו, נרשמו דווקא ירידות מחירים בשני המחוזות המשמעותיים ביותר: תל אביב (ירידה של 0.2%) וירושלים (ירידה של 0.6%); עליות מחירים נרשמו במחוזות הללו: בדרום - 1.1%; בחיפה - 0.9%; במרכז - 0.8%; ובצפון - 0.5%.

בפילוח שינויי מחירי הדירות לפי מחוזות לעומת התקופה המקבילה אשתקד הצפון הוא המחוז המוביל, עם עלייה של 5.4%; מחוז המרכז אחריו עם עלייה של 4.5%; בדרום נרשמה עלייה של 4.3%; במחוז תל אביב עלייה של 3.9%; בחיפה - 3%; ובירושלים 1.2%

בפילוח שינויי מחירי הדירות לפי מחוזות לעומת התקופה המקבילה אשתקד, התמונה אחרת, כמובן, שכן בכל המחוזות נרשמו עליות מחירים: הצפון הוא המחוז המוביל, עם עלייה של 5.4%; מחוז המרכז אחריו עם עלייה של 4.5%; בדרום נרשמה עלייה של 4.3%; במחוז תל אביב עלייה של 3.9%; בחיפה - 3%; ובירושלים 1.2%.
 
באשר למדד מחירי הדירות החדשות, הוא עלה בפברואר 2021, בהשוואה לינואר שלפניו, ב-1.6%. בכך השלימו מחירי הדירות החדשות עלייה של 4.1% לעומת התקופה המקבילה אשתקד. אחוז העסקאות שבוצעו בתמיכה ממשלתית והשתתפו בחישוב היווה בפברואר 23.6%, בהשוואה ל-29.8% בינואר.


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:הלשכה המרכזית לסטטיסטיקהדירות חדשותמדד מחירי הדירות
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...