ארבל דר: "פרויקט פינסקר 6 של חברת בניין העיר הוא פרויקט מיוחד גם בהיבט המימון"

מדוע פרויקט שימור נחשב רגיש כל כך – ואיך "תופרים" גם לו חליפת מימון מתאימה? ארבל דר מגרניט גיוס הון: "למדנו את מאפייני הפרויקט ואת הייחודיות שלו, כך שנדרש פחות הון עצמי וסיכון הרבה יותר נמוך ומפוזר"

שיתוף הכתבה
ארבל דר, שותף מנהל בגרניט גיוס הון (מרכז הנדל"ן)ארבל דר, שותף מנהל בגרניט גיוס הון (מרכז הנדל"ן)

מבנים היסטוריים נושאים איתם ערכים, זה ידוע. כשמחליטים לשמר בניין היסטורי בעצם מעניקים לו עומק מסוים, פרספקטיבה היסטורית, זיכרון. וכמו שאנחנו אוהבים אנשים שיש להם אופי, ומקומות שיש להם אופי, כך אנחנו אוהבים גם בניינים שיש להם אופי.

לכן הפרויקט בפינסקר 6 – פרויקט שימור בית פייגה טיפבנך שמבצעת חברת בניין העיר – הוא פרויקט מיוחד מהרבה היבטים: גם המקום המרכזי, גם הבניין עצמו וגם גודל המגרש. אפשר לומר שזהו פרויקט של פעם בחיים. האתגר התכנוני גדול מאוד, והוא מתבטא גם בביצוע, אך מתברר שהאספקט המימוני כאן ייחודי למדי בפני עצמו.

העבודה סביב בניין לשימור היא קצת יותר אמוציונלית, גם מבחינת המבצעים וגם מבחינת הרוכשים, אבל ללא הכסף והצד הפיננסי לא ניתן יהיה לסיים אותו כמו שצריך. לכן נרתמה לטובת המשימה חברת גרניט גיוס הון , שגייסה עם החברה המבצעת קרן פרייבט אקוויטי, שהשתתפה בהון העצמי. לאחר למידת מאפייני הפרויקט, המורכבות שלו והייחודיות שלו, נתפרה החליפה, ובסופו של דבר נדרש פחות הון עצמי, והסיכון נמוך הרבה יותר, ומפוזר.

צפו בסרטון שיסביר את הכול לעומק:


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:ארבל דרגרניט גיוס הון בנדלןבניין לשימוראדריכל אורן אוןאדריכל טל גזיתאדריכל מעוז פרייסדודו מקייסבניין העירבית פייגה טיפבנך
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...