בת ים: חברת אמפא ישראל רוכשת קרקע לבניית 140 יח"ד במתחם השלושה תמורת 45 מיליון שקל

החברה תבנה בשטח של כ-5.7 דונמים פרויקט התחדשות עירונית בן 100 יחידות דיור "רגילות" ועוד 40 דירות מיוחדות • השטח, שכולל שתי חטיבות קרקע, נרכש מחברת השלושה בניה וייזום

שיתוף הכתבה
אלי אגם, מנכ"ל אמפא ישראל, על רקע הפרויקט בבת ים (יח"צ; citybee)אלי אגם, מנכ"ל אמפא ישראל, על רקע הפרויקט בבת ים (יח"צ; citybee)

בדרך להתחדשות עירונית בשיכון עמידר בבת ים: חברת אמפא ישראל רכשה קרקע בשכונה מחברת השלושה בניה וייזום, תמורת 45 מיליון שקל. השטח, ברחוב השלושה, מורכב משתי חטיבות קרקע, שעליהן תוכל חברת אמפא להקים 140 יחידות דיור חדשות.

כחלק מהעסקה תקבל אמפא שתי חטיבות קרקע, כאמור, שבכל אחת מהן זכויות בנייה שונות: על חטיבת הקרקע הראשונה, 2.7 דונמים שטחה, ייבנו שלושה בניינים עם 100 יחידות דיור בבנייה רוויה ועירוב שימושים, כולל מסחר ומבני ציבור. על חטיבת הקרקע השנייה, ששטחה שלושה דונמים, ייבנו 40 יחידות דיור המוגדרות כדירות מיוחדות – דירות בוטיק עם גן, דופלקסים, דירות גג ועוד. הבניינים יכללו גם תכנון מיוחד למטלות הציבוריות הנדרשות מצד העירייה. 25 מהדירות בחטיבת הקרקע הראשונה מיועדות למתפנים מהקרקע, המתגוררים כיום בדירות הקיימות במתחם. תכנון הפרויקט כולו הופקד בידי האדריכלים ערן לשם וערן שקד ממשרד אדריכלים Citybee.

זהו פרויקט של התחדשות עירונית בלב ליבה הוותיק של העיר בת ים, אשר אין ספק כי בשל מגוון השימושים הכלולים בו - מגורים בבנייה רוויה ודופלקסים, מסחר ומבני ציבור - יהווה אבן שואבת לאוכלוסייה מגוונת, וישתלב היטב עם חזון העירייה לשיפור פני העיר ולהתחדשותה"

שיכון עמידר ממוקם בצפון-מזרח בת ים, והוא מציע בין היתר גישה מהירה לכביש 20 (נתיבי איילון). בעתיד, לאור הקירבה לתוואי הרכבת הקלה ולתחנות הממוקמות בסמיכות לשכונה ברחובות רוטשילד והעצמאות, צפויים מחירי הדירות באזור לעלות בעשרות אחוזים – כך נמסר בהודעת הרכישה.

אלי אגם, מנכ"ל אמפא ישראל, מציין: "חברת אמפא ישראל שמחה על ההזדמנות אשר נפלה בחלקה להוציא אל הפועל פרויקט של התחדשות עירונית בלב ליבה הוותיק של העיר בת ים, אשר אין ספק כי בשל מגוון השימושים הכלולים בו - מגורים בבנייה רוויה ודופלקסים, מסחר ומבני ציבור - יהווה אבן שואבת לאוכלוסייה מגוונת, וישתלב היטב עם חזון העירייה לשיפור פני העיר ולהתחדשותה, כחלק מתוכנית הרובעים החדשה".

מדובר בפרויקט התחדשות עירונית משמעותי באזור המשווע לכך. מעבר להיותו מיטיב עם הדיירים בבניינים המתחדשים, הוא מיטיב עם כל השכונה באמצעות הסדרת ההמשך הטבעי של רחוב השלושה ושיפור הקישוריות של תנועת הולכי הרגל וכלי הרכב לכל תושבי השכונה"

האדריכלים ערן לשם וערן שקד, בעלי משרד האדריכלים CityBee: "מדובר בפרויקט התחדשות עירונית משמעותי באזור המשווע לכך. מעבר להיותו מיטיב עם הדיירים בבניינים המתחדשים, הוא מיטיב עם כל השכונה באמצעות הסדרת ההמשך הטבעי של רחוב השלושה ושיפור הקישוריות של תנועת הולכי הרגל וכלי הרכב לכל תושבי השכונה, הוותיקים והחדשים. הפרויקט תוכנן כקומפלקס המשלב מגורים מגוונים, מסחר ומבני ציבור, ואת כל השימושים מאפיינת שפה אדריכלית אחת ליצירת זהות ייחודית".

ערן שקד (מימין) וערן לשם משרד אדריכלים citybee (יחערן שקד (מימין) וערן לשם משרד אדריכלים citybee (יח

כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:התחדשות עירוניתעיריית בת יםCityBeeערן שקדערן לשםמתחם השלושה בבת יםאמפא ישראלהשלושה בניה וייזוםאלי אגם
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...