אלקטרה בנייה תבצע את פרויקט "אונו סנטר" של גשם החזקות; התמורה: כ-386 מיליון שקל

מדובר בפרויקט בן 197 יחידות דיור בארבעה בניינים, לצד ארבעה בנייני משרדים, באור יהודה • בחצי השנה האחרונה זכתה אלקטרה בפרויקטים בהיקף כולל של כ-720 מיליון שקל

שיתוף הכתבה
מעמד החתימה בין שתי החברות, אלקטרה וגשם החזקות (יח"צ)מעמד החתימה בין שתי החברות, אלקטרה וגשם החזקות (יח"צ)

אלקטרה בנייה תקים את פרויקט "אונו סנטר" של חברת גשם החזקות באור יהודה. כך סוכם לאחרונה בין החברות. קבוצת אלקטרה , בניהולו של איתמר דויטשר, דיווחה היום (ה') כי החברה הבת אלקטרה בנייה תהיה הקבלן המבצע של הפרויקט, שיזמה חברת "משכנות גשם הארץ" מקבוצת גשם החזקות. התמורה עבור הקמת הפרויקט עומדת על כ-386 מיליון שקל.

פרויקט "אונו סנטר" (הדמייה)פרויקט "אונו סנטר" (הדמייה)

במסגרת הפרויקט, שממוקם בשכונת 'בית בפארק' שבאור יהודה, בצמוד לכביש 461, תקים אלקטרה בנייה 197 יחידות דיור בארבעה בנייני מגורים בני 12 קומות כל אחד, מעל 2 קומות מסחר, ועוד ארבעה בנייני משרדים מחוברים, בני חמש קומות כל אחד, גם הם מעל שתי קומות מסחר. שטח הפרויקט כולו הוא של 45,000 מ"ר.

עוד יוקמו במסגרת הפרויקט בין שתיים לארבע קומות של חניון תת-קרקעי, בשטח של כ-50,000 מ"ר. תקופת הביצוע מוערכת בכ-31 חודשים וצפויה להתחיל בפברואר 2021. אדריכלי הפרויקט הינם מילוסלבסקי אדריכלים ולזרוביץ' אדריכלים, וניהול הפרויקט ע"י גיאומטריקס הנדסה.

פרויקט זה מתווסף לשלושה פרויקטי הבנייה שבהם זכתה אלקטרה בנייה בחצי שנה האחרונה, שהיקפם הכולל הוא כ-720 מיליון שקל. מדובר בפרויקט אינפיניטי של האחים חג'ג' במתחם סומייל בתל אביב, במתחם 'פארק הים' של קבוצת זיתוני בבת-ים, ובפרויקט בניין הכימיה במכון ויצמן למדע שברחובות.

הדמיית מתחם אונו סנטר (מילוסלבסקי אדריכלים)הדמיית מתחם אונו סנטר ( מילוסלבסקי אדריכלים )
ירון שורק, מנכ"ל אלקטרה בנייה : " קבוצת אלקטרה מצויה בימים אלו בתנופת שיא של בנייה בעשרות פרויקטים ברחבי הארץ. פרויקט זה הינו נדבך נוסף בפעילות הענפה של הקבוצה בארץ. אנו שמחים לתרום מנסיונה העשיר ומיכולותיה המקצועיות של הקבוצה, ולקדם בהצלחה פרויקטים מסוג זה בסטנדרטים של איכות וביצוע מהגבוהים ביותר".

זהו פרויקט דגל של החברה, מתוך צבר של עשרות פרויקטים בפריסה ארצית. מלאכת השיווק והתכנון באונו סנטר נעשתה בקפידה רבה, ואנו גאים בבחירה בחברת אלקטרה בנייה כגוף המשלים את הצלחת הפרויקט"

שמגר ואקנין, מבעלי גשם החזקות : "פרויקט זה הינו פרויקט דגל של החברה, מתוך צבר של עשרות פרויקטים בפריסה ארצית. מלאכת השיווק והתכנון באונו סנטר נעשתה בקפידה רבה, ואנו גאים בבחירה בחברת אלקטרה בנייה כגוף המשלים את הצלחת הפרויקט".

יוסי מזרחי, גם הוא מבעלי השליטה בגשם החזקות, אמר: " אלקטרה בנייה הינה חברה מובילה בתחום הביצוע בארץ ואני מאמין שההחלטה לבחור בהם הינה הבחירה הנכונה ביותר עבור פרויקט מורכב כמו אונו סנטר, המשלב מסחר מגורים ומשרדים. אני מאמין כי שיתוף הפעולה זה יניב תוצאות רבות גם בעתיד".


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:אלקטרהאיתמר דויטשרגשם החזקותפרויקט אונו סנטרשכונת בית בפארקירון שורק
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...