אלקטרה נדל"ן בוחנת כניסה לתחום ה-Single-Family בארה"ב; "מצויה בשלבי בחינת עסקאות"

החברה מעדכנת כי התקשרה עם שותף מקומי "בעל ניסיון ומוניטין רב בתחום" • כידוע, החברה פעילה מאוד כיום בתחום ה-Multy-Family (מקבצי הדיור) בארה"ב

שיתוף הכתבה
מנכ"ל אלקטרה דנל"ן, גיל רושינק (אורן קהן)מנכ"ל אלקטרה דנל"ן, גיל רושינק (אורן קהן)

חברת אלקטרה נדל"ן בוחנת את אפשרות הרחבת פעילותה בענף הנדל"ן האמריקאי: החברה, אשר פעילה מאוד בתקופה האחרונה בשוק הדיור להשכרה בארה"ב, באמצעות כמה קרנות להשקעה במקבצי דיור (אשר נקראים בארה"ב Multy-Family), מתעתדת להרחיב את פעילותה גם אל תחום ה-Single-Family, שאותו היא מגדירה מוצר משלים לפעילותה בתחום.

"ה-Multi-Family מורכב מקומפלקסים בודדים המכילים מאות יחידות דיור קטנות המיועדות בעיקר ליחידים, ואילו ה- Single-Family מורכב מבתים פרטיים בודדים המיועדים לרוב למשפחות"

"ה-Multi-Family מורכב מקומפלקסים בודדים המכילים מאות יחידות דיור קטנות המיועדות בעיקר ליחידים", מציינת החברה בהודעתה לרשות לניירות ערך, "ואילו ה- Single-Family מורכב מבתים פרטיים בודדים המיועדים לרוב למשפחות". 

מתברר כי אלקטרה נדל"ן כבר החלה לפעול בתחום, וכפי שדיווחה בהודעתה, "על מנת לקדם את כוונתה התקשרה החברה עם שותף מקומי בארה"ב בעל ניסיון ומוניטין רב בתחום ה-Single-Family. 
נכון למועד הדיווח, החברה לא ביצעה עסקאות מהותיות בתחום האמור, והיא מצויה בשלבי בחינת עסקאות".

עוד מעדכנת החברה כי רכישת דירות בתחום ה- Single-Family תתבצע, על פי ההערכה, בדרך של שותפויות וקרנות השקעה (Private Equity), שבהן החברה תשמש כשותף כללי (GP) ותפעל לגיוס כספים מהשותפים המוגבלים (LP) - בדומה לאופן שבו פועלת החברה, באמצעות הקרנות שהוזכרו לעיל, בתחום מקבצי הדיור.

רכישת דירות בתחום ה- Single-Family תתבצע, על פי ההערכה, בדרך של שותפויות וקרנות השקעה, שבהן החברה תשמש כשותף כללי (GP) ותפעל לגיוס כספים מהשותפים המוגבלים (LP) - בדומה לאופן שבו פועלת החברה, בתחום מקבצי הדיור

ברקע הודעה זו נציין כי השבוע ביצעה החברה שני מהלכים בתחום מקבצי הדיור: ביום ראשון האחרון השלימה החברה עסקה למכירת הזכויות במקבץ דיור בפלורידה, תמורת 53 מיליון דולר. מדובר במקבץ דיור בן 358 יחידות דיור, שאותו רכשה החברה באמצעות חברה בת תמורת 39.5 מיליון שקל, בפברואר 2017. 

יום לאחר מכן דיווחה אלקטרה נדל"ן כי חברה המוחזקת על ידה בשרשור, ואשר החזיקה ב-12 מקבצי דיור בטקסס שבדרום ארה"ב, חתמה על ארבע עסקאות עם צדדים שלישיים למכירת זכויותיה בארבעה מהמקבצים, תמורת כ-115.9 מיליון דולר. הארבעה נקנו לקראת סוף 2015 תמורת סוכם כולל של כ-76 מיליון דולר.

תזרים המזומנים החופשי שממנו תיהנה החברה כשותף מוגבל מארבע העסקאות מסתכם בכשני מיליון דולר. שיעור התשואה הפנימי (IRR) הממוצע, ברמת הנכסים, הנובע מהמימוש, הוא כ-20.2%. "החברה לא צפויה לרשום רווח או הפסד מהותי כתוצאה מהעסקאות המפורטות, מלבד הרווח שנרשם עד כה בספרי החברה", ציינה אלקטרה נדל"ן בדיווח לרשות לניירות ערך.


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:נדל"ן בארה"באלקטרהMulty familyמקבץ דיורSingle Familyדיור להשכרהשוק הדיור להשכרה בארה"ב
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...