ברוכים הבאים לדובאי: פאנל נדל"ן ייחודי בין ישראל לאיחוד האמירויות התקיים במסגרת פסגת הנדל"ן 2020

הפאנל הכיר לצופי הפסגה כמה מאנשי המקצוע המובילים בדובאי – שהסבירו על הזדמנויות ההשקעה באמירות, ובאיחוד כולו, וסיפרו כיצד השוק מתנהל כיום • חוויה מומלצת לכל אחד, לא רק למעוניינים להשקיע בחצי האי ערב

שיתוף הכתבה
מתוך פסגת הנדל"ן 2020 (דרור סיתהכל)מתוך פסגת הנדל"ן 2020 (דרור סיתהכל)

היום (ג') נרשמה היסטוריה קטנה וחשובה – אפילו מרגשת – במסגרת פסגת הנדל"ן 2020 ONLINE: בסוף היום הראשון של האירוע נערך פאנל ראשון מסוגו כנראה, פאנל המקשר בין תל אביב לדובאי, בין ישראל לאיחוד האמירויות, ומספר לצופים על השקעות נדל"ן באיחוד.

מאז נחתם הסכם השלום עם איחוד האמירויות, משקיעים ישראלים רבים מתעניינים בהשקעות באחת משבע האמירויות שבחצי האי. לכולנו ידוע עד כמה מדובר באזור עשיר ומסקרן, וגם מבחינה נדל"נית הוא מרתק. אך נדמה שנכון להיום, הישראלי הממוצע יודע מעט מאוד על השוק האמירותי ועל מה שהוא מציע למשקיעים הזרים.

בדיוק לשם כך הוחלט להביא לצופי פסגת הנדל"ן את הדובדבן שבקצפת ביום הזה: פאנל נדל"ן מקצועי בהשתתפות אנשי נדל"ן מישראל ומהאיחוד. בישראל הנחה את הפאנל עו"ד אברהם ללום, מייסד פירמת אברהם ללום ושות', ולצידו היו גם היועץ הבכיר רועי רוזנק ממשרד אברהם ללום ושות', ושרון גלילי, מומחית פיתוח עסקי בדובאי. את הפאנל בדובאי הנחה עו"ד שארם ספאי, והשתתפו בו גם סאנג'יב אגרוואלה, חסאן אלנג'אר וג'יימס חורי.

בפאנל שוחחו המשתתפים על היבטי מיסוי, קניין והיבטים חוזיים באיחוד האמירויות, על מימון נדל"ן ועל השקעות נדל"ן באיחוד, על הדרך שבה מתבצעות עסקאות נדל"ן באמירויות השונות, על אחד הנושאים החשובים והמובילים באיחוד האמירויות – הפרופטק, על רישוי הנדל"ן בדובאי ובאיחוד כולו ועוד ועוד.

צפו בסרטון מטעם מרכז הנדל"ן על דובאי, שהוכן כרקע מקדים לפאנל ההיסטורי:


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:אברהם ללוםמשרד עו"ד אברהם ללום ושות'נדל"ן באיחוד האמירויותפסגת הנדל"ן 2020 ONLINEנדל"ן בדובאידן קצ'נובסקימיכאל אסף
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...