קבוצת "גולן.רחמני.יעדים" – חברת נדל"ן חדשה בבעלות הזמר אייל גולן

השותפים הם היזמים מוטי אברג'יל ורן רחמני, ואיש העסקים ניסן יחזקאל • החברה תעסוק "באיתור קרקעות, בהשבחתן ובייזום פרויקטים בתחום המגורים והמסחר".

שיתוף הכתבה
אייל גולן (יניב אדרי)אייל גולן (יניב אדרי)

הזמר אייל גולן נכנס לתחום הנדל"ן: גולן הודיע היום (ג') על הקמת חברת נדל"ן חדשה, בשותפות עם יזמי הנדל"ן מוטי אברג'יל, בעלי "קבוצת יעדים", ורן רחמני, בעלי "קבוצת רחמני", ועם איש העסקים ניסן יחזקאל. החברה המשותפת תיקרא G.R.Y  - קבוצת "גולן.רחמני.יעדים" ותעסוק באיתור קרקעות, בהשבחתן ובייזום פרויקטים בתחום המגורים והמסחר.

בהודעת הקמת החברה נמסר כי היא מחזיקה כבר כיום בעתודה של עשרות קרקעות, עם תב"ע מאושרת לבניית מגורים ומסחר. עוד מצוין בהודעה כי החברה כבר ביצעה עסקה ראשונה, לרכישת קרקע בשטר של כעשרה דונמים בראשון לציון, תמורת כעשרה מיליון שקל, צמוד לשכונת נטעים. הקרקע מיועדת לעירוב שימושים, כחלק מתוכנית כוללת של עיריית ראשון לציון.

קבוצת יעדים של אברג'יל, שבה משמש שי זוארץ כשותף, היא בעלת החברה "יעדים המרכז הארצי לקורסים". קבוצת רחמני פועלת בתחום הבנייה בישראל בשלושת העשורים האחרונים, בעיקר בצפון הארץ. החברה תכננה ובנתה פרויקטים רבים עבור מוסדות וגופים שונים ברחבי ישראל, ובהם חידוש רכבת העמק בעפולה, ובניית גדר המערכת בין ישראל למצרים.

אייל גולן אמר בעקבות ההודעה: "כחלק מהתפתחות עסקיי בתחום הנדל"ן, לצד ההזדמנויות העסקיות כיום בענף, החלטתי לחבור למוטי אברג'יל, לרן רחמני ולניסן יחזקאל, אנשים בעלי ניסיון רב ו-ותק בתחום ייזום והשקעות בנדל"ן. החברה המשותפת תעסוק ביזמות נדל"ן ובאיתור הזדמנויות עסקיות. אני מאמין שלנוכח ההשקעות בעולם הנדל"ן, לצד ניסיונם הרב של שותפיי בתחום, נצליח לייצר ערך רב למשקיעים".

אברג'יל ציין כי "מטרת החברה הינה לאתר הזדמנויות עסקיות בעולם הנדל"ן באמצעות איתור קרקעות בעלות תב"ע מאושרת, או בשלבים מתקדמים, באזורי ביקוש, וליצור מוצר נדל"ני נגיש לכל כיס, גם לבעלי הון עצמי נמוך".


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:אייל גולןמוטי אברג'ילניסן יחזקאלקבוצת יעדיםקבוצת רחמנירן רחמני
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...