החלו העבודות במתחם הרב שאולי באשדוד

מדובר בפרויקט שיכלול שמונה בנייני מגורים, בהם ארבעה מגדלים בני 33 קומות כל אחד • היקף ההשקעה המועך בפרויקט הוא כ-918 מיליון שקל.

שיתוף הכתבה
הדמיית מתחם הרב שאולי באשדוד (י.ח דמרי)הדמיית מתחם הרב שאולי באשדוד (י.ח דמרי)

פרויקט פינוי-בינוי גדול באשדוד יוצא לדרך: חברת י.ח דמרי הודיעה היום (ג') כי החלה בשלב א' של העבודות בפרויקט – שלב הריסת ששת הבניינים במתחם, שבהם 152 יחידות דיור. הבניינים הללו נהרסו, ובמקומם ייבנו ארבעה בניינים בני חמש קומות ועוד ארבעה מגדלים בני 33 קומות, שיכילו כולם יחד 684 יחידות דיור בסך הכול.

את תחילת העבודות ציינה החברה בטקס שערכה במקום, ושודר בשידור חי למען דיירי המתחם ותושבי השכונה. הפינוי במתחם ייעשה בשלבים, ובסופו של דבר יכלול הפרויקט גם קומת מסחר בחזית רחוב הרצל, וכן אשכול גנים ובית כנסת שיוקם כחלק מהמטלות הציבוריות בפרויקט, לצד שטחים ציבוריים פתוחים. 

החלו העבודות במתחם הרב שאולי באשדודהחלו העבודות במתחם הרב שאולי באשדוד

ששת הבניינים, הממוקמים בשכונה ד' בעיר, ברחוב הרב שאולי 29-19, נבנו בשנות ה-70 של המאה הקודמת. המשפחות שפונו בשלב זה עברו להתגורר בדירות שכורות, במימון י.ח דמרי, ואילו יתרת הדיירים יפונו בשלב מאוחר יותר – כחלק מיישום תוכנית הפינוי בשלבים. החברה כבר החלה בשיווק דירות חשדות בפרויקט, והצפי לאכלוס הינו בתוך כארבע שנים. 

בזכות שיתוף פעולה עם עיריית אשדוד ועם דיירי המתחם, הצלחנו להגיע לשלב של הריסת בנייני הדירות הישנים והמטים ליפול, ולהקמת פרויקט חדש ומודרני לטובת דיירי המקום - כזה שישנה את פני מרכז העיר"

מהחברה נמסר כי היקף ההשקעה בפרויקט מוערך בכ-918 מיליוני שקלים. מדובר בפרויקט שחברת י.ח דמרי החלה לקדם עם בעלי הדירות כבר לפני כעשור, ולאחר השלמת החתמת בעלי הדירות והוצאת היתרי הבנייה, החלו השבוע עבודות ההריסה והבנייה של הפרויקט. 

עבור י.ח דמרי, שנכנסה בשנים האחרונות לתחום ההתחדשות העירונית, זהו פרויקט הפינוי-בינוי השני שמצוי בביצוע, לאחר שלפני כשנתיים החלה בניית פרויקט להקמת כ-300 יחידות דיור על גבול תל אביב-גבעתיים, ברחוב ערבי נחל. הפרויקט הזה יצא לדרך רשמית בפברואר 2018, ובמסגרתו נבנים בין היתר שני מגדלים בני 31 קומות.

לדברי אמיר כהן, סמנכ"ל שיווק של חברת י.ח דמרי: "החברה מקדמת כמה פרויקטים של התחדשות עירונית ברחבי הארץ. בזכות שיתוף פעולה עם עיריית אשדוד ועם דיירי המתחם, הצלחנו להגיע לשלב של הריסת בנייני הדירות הישנים והמטים ליפול, ולהקמת פרויקט חדש ומודרני לטובת דיירי המקום - כזה שישנה את פני מרכז העיר ויקלוט בו מאות משפחות חדשות. הדיירים שפינו את דירותיהם הישנות יקבלו דירות חדשות ומרווחות, וייהנו מאיכות חיים גבוהה יותר".


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:התחדשות עירוניתי.ח דמריעיריית אשדודמתחם הרב שאולי באשדודאמיר כהןפינוי בינוי
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...