"ללא המעטפת של העירייה ושל עזרה ובצרון הדיירים בשכונות לא היו יכולים לצאת לשיפוץ"

חברת עזרה ובצרון, חברת הבת של עיריית תל אביב-יפו, מספקת לתושבי השכונות הדרומיות סל תמריצים לביצוע התחדשות עירונית ותחזוק – כולל מענקים כספיים משמעותיים • "אנחנו מלווים את הפרויקט יד ביד"

שיתוף הכתבה

אחד האתגרים המרכזיים של כל עיר גדולה הוא מתן "זריקת עידוד" לשכונות החלשות ולאוכלוסיות המוחלשות בתחומיה. מדובר במאמצים סיזיפיים לעיתים, שדורשים משאבים רבים, אך המטרה היא החשובה ביותר: להעלות את רמת החיים גם של תושבי שכונות אלו, כדי שחוויית המגורים שלהם תהיה נעימה יותר, ראויה יותר, משופרת.

נדמה כי עיריית תל אביב-יפו מצאה את הדרך לעשות זאת בצורה חכמה ויעילה, באמצעות חברת הבת שלה, חברת עזרה ובצרון: החברה מאגדת תחתיה, ביד אחת, את כל תחומי ההתחדשות העירונית עבור התושב, וביד השנייה מקדמת גם את פרויקט "מענקים לדרום", שמטרתו לעודד שיפוץ של בתים ישנים ומוזנחים.

כך, מציעה עזרה ובצרון לתושבי השכונות שבדרום העיר, יפו ג' ויפו ד', נווה שאנן, שכונת התקווה ושכונת שפירא סיוע וסל תמריצים הרחב – מענק כספי על סך 20% מעלות השיפוץ של כל יחידת דיור (מוגבל עד 10,000 ₪). ומעמידה לרשות תושבי השכונות נווה שאנן, שכונת התקווה ושכונת שפירא, מענק כספי נוסף - "מענק רווחה", סיוע של עד 60% מיתרת התשלום לבעלי הנכסים שיש להם שיעור הנחה בארנונה.

כל אלו מבטיחים התקדמות בשני ערוצים: בערוץ ההתחדשות העירונית פעילותה של עזרה ובצרון מעודדת יציאה לדרך של פרויקטים רבים; בערוץ תחזוקת הבניינים פעילות זו מאפשרת שדרוג וחידוש מבנים, החל במעטפת החיצונית ועד לתשתיות – פרויקטים שכנראה לא היו יוצאים לפועל לעולם ללא תמיכת העירייה.


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:התחדשות עירוניתעזרה ובצרוןשכונות דרום תל אביבמאי לואניפרויקט מענקים לדרוםשירן פרץדורית רחמנישאול עמרםמחלקת שיפוצי חזיתות ובתיםעיריית תל אביב-יפו
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...