סקייליין צופה צמצום של 2-1 מיליון שקל ברווח הנקי

תסגור שלושה אתרי סקי בעקבות הנחיות השלטונות בקנדה ובארה"ב • עסקה של מישורים במיאמי בוטלה בשל אי-הוודאות הכלכלית

שיתוף הכתבה
משבר הקורונה. הענף ממשיך להתמודד עם ההשלכות (שאטרסטוק)משבר הקורונה. הענף ממשיך להתמודד עם ההשלכות (שאטרסטוק)

• חברת סקייליין מעדכנת לגבי השפעת הקורונה על עסקיה באמריקה כי "היות שהממשל המקומי, המדינתי והפדרלי בקנדה החל להטיל מגבלות על נסיעות מקומיות והגבלות אחרות, החברה מתחילה לראות האטה בעסקיה, שתשפיע באופן מהותי על הרווח הנקי של החברה במהלך הרבעון הראשון לשנת 2020 בטווח של כ-2-1 מיליון דולר קנדי. 
בכוונת החברה להפסיק את פעילות הסקי באתר Bear Valley כחודש מוקדם מהרגיל לעונה, וייתכן שהאתר לא יפתח מחדש לעונת הקיץ השנה. באתר Horseshoe תיסגר פעילות הסקי שבוע מוקדם מהרגיל והאתר צפוי להישאר סגור באופן זמני עד סוף מאי 2020 . אתר Deerhurst ייסגר השבוע ויישאר סגור באופן זמני, אך צפוי להיות מוכן, ככל הנראה, לפתיחה מחדש בזמן לחודשי הקיץ העמוסים באופן מסורתי. שני המלונות של החברה הממוקמים בעיר קליבלנד וכן 13 מלונותCourtyard  נותרים, נכון למועד דוח זה, פתוחים, אך הם פועלים עם צוות עובדים ושירותים מצומצמים".

• משרד המשפטים מודיע כי הבחינה מתחום שמאות המקרקעין בנושא 'גישות ועקרונות בהערכת מקרקעין', שהייתה אמורה להתקיים לקראת סוף אפריל הקרוב, נדחית למועד מאוחר יותר. "נבחנים שנרשמו לבחינה ושילמו - האגרה תוחזר אוטומטית לכרטיס האשראי שממנו בוצע התשלום, בתוך כמה ימים", מעדכנים במשרד, ומדגישים: "כאשר ייקבע מועד חדש, יהיה צורך ברישום מחדש לבחינה".

• חברת מישורים מדווחת כי רוכש החניון המסחרי שלה במיאמי, פלורידה, החליט שלא לממש את העסקה לרכישת הנכס – וזאת על רקע חוסר הוודאות הכלכלית הקיימת בשווקים בגין התפשטות נגיף הקורונה. "היות שתקופת הבדיקה (כהגדרתה בדיווח המיידי) טרם הסתיימה, הרוכש מממש את זכותו שלא להשלים את העסקה ונסוג מהעסקה", עדכנה החברה את הרשות לניירות ערך. החברה אמורה הייתה למכור את החניון תמורת כ-104 מיליון שקל, לאחר שבספטמבר רכשה אותו תמורת 64 מיליון שקל.

• קבוצת מגידו, העוסקת בייזום ובביצוע של פרויקטים נדל"ניים, הודיעה ללקוחותיה – רוכשי דירות בפרויקטי המגורים שלה – כי היא מאפשרת לכל לקוחותיה דחייה בביצוע התשלומים למשך שלושה חודשים, כל זאת מבלי שתחול עליהם ריבית פיגורים. הרוכשים זכאים לדחות למשך עד שלושה חודשים כל תשלום שמועד ביצועו לפי ההסכם חל בין אמצע מרץ לאמצע אפריל.

גם כמה חדשות נדל"ן "רגילות" בימים טרופים אלו:

• הוועדה המחוזית לתכנון ובנייה דרום החליטה להפקיד להתנגדויות תוכנית להסדרה של מושב גילת שבדרום, אשר נמצא בתחום מועצה אזורית מרחבים בנגב המערבי. במסגרת התוכנית, בתכנון משרד מרש אדריכלים, יוסדרו 124 נחלות שיכילו 372 יח"ד כפריות, נוסף על 248 יח"ד לבנייה עצמית הקיימות במושב במסגרת הרחבה קהילתית. בין היתר התוכנית מסדירה כניסות למושב מכבישים ארציים, שטחי ציבור, ספורט ועוד. במסגרת תכנית זו ניתנו הנחיות לשימור המבנים ההיסטוריים של המושב כחלק משימור ערכי מורשת.

• חברת ישראל-קנדה מעדכנת תנאים ופרטים בנוגע להסכם רכישת הזכויות בחברת אלעד מגורים החדשה, ומציינת כי עד השליש השני של חודש אפריל הקרוב צפוי דירקטוריון החברה לאשר את העסקה – ומרגע זה, המועד האחרון לאישור התנאים המתלים יהיה 45 יום. החברה תרכוש כ-70% מאלעד מגורים החדשה תמורת 205 מיליון שקל.

• חברת צמח המרמן הודיעה כי התקבל התנאי המתלה – אישור עיריית כפר סבא – להקמת קאנטרי קלאב חדש בכפר סבא, עם חברת הולמס פלייס. בתוכנית: הקמת  מתחם בילוי ופנאי הכולל מועדון ספורט וחוגים ובריכות שחייה, בהתקשרות עם עיריית כפר סבא, לכ-25 שנה. עלות הקמת המועדון צפויה להסתכם בכ-45 מיליון שקל.

• חברת ראדקו התחדשות עירונית , מקבוצת רפאלי, מעדכנת כי קיבלה היתר בנייה לפרויקט שהיא מקימה ברחוב הצנחנים 8-6 בשכונת מגדיאל בהוד השרון. מדובר בפרויקט תמ"א 38 (חיזוק והרחבה) בבניין הכולל כיום 36 דירות בשלוש קומות, על עמודים. הבניין המחודש יכלול עוד 2.5 קומות ו-64 יחידות דיור בסך הכול.


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:משרד המשפטיםנדל"ן בארה"ברם מרשנדל"ן בקנדהצמח המרמןעיריית כפר סבאמישוריםאלעד מגורים החדשהסקיילייןמרש אדריכליםהולמס פלייסראדקו התחדשות עירוניתקבוצת רפאליהוועדה המחוזית לתכנון ובניה
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...