כהונתו של יו"ר "דירה להשכיר" אהוד אדמתי הוארכה בשלוש שנים

רשות החברות הממשלתית החליטה גם על הארכת מינויו של אדמתי כדירקטור לתקופה דומה • ביוני הוחלט על מינויו של המנכ"ל הזמני, יאיר טל, למנכ"ל הקבוע של החברה

שיתוף הכתבה
יו"ר "דירה להשכיר", אהוד אדמתי (יח"צ)יו"ר "דירה להשכיר", אהוד אדמתי (יח"צ)

שומרים על יציבות בצמרת החברה הממשלתית " דירה להשכיר ": רשות החברות הממשלתית החליטה באחרונה על הארכת כהונתו של יו"ר החברה, אהוד אדמתי, בשלוש שנים – ובמקביל על הארכת מינויו כדירקטור לתקופה דומה.

לפני כשלוש שנים, בשנת 2017, מונה אדמתי לתפקיד יו"ר החברה הממשלתית הפועלת בתחום השכירות ארוכת הטווח, על ידי שר האוצר משה כחלון. אדמתי שימש בעבר כמנכ"ל סופרגז וכמנהל חטיבה בדלק ישראל, ובשנים האחרונות הוא אחד מבעלי חברת גרין כייבלס.   

אדמתי עצמו עמד בראש הדירקטוריון אשר אישר ביוני האחרון את הפיכת מינויו של מנכ"ל החברה, יאיר טל, למנכ"ל הקבוע – לאחר שבמשך ארבע שנים שימש כמנכ"ל הזמני. החלטה זו התקבלה בהמלצת ועדת האיתור של החברה, שבראשה עמד אדמתי גם כן.

דירה להשכיר – החברה הממשלתית לדיור ולהשכרה, החלה בפעילותה בסוף שנת 2014, במטרה לטפל במשבר הדיור על ידי הגדלת ההיצע של דירות מושכרות, לטווח ארוך ובחוזים קבועים. בשנים האחרונות מובילה החברה יותר מ-30 פרויקטים המיועדים להשכרה לטווח ארוך ברחבי הארץ, וכ-10,000 יח"ד הנמצאות בשלבי בנייה שונים, הן באזורי הביקוש והן בפריפריה.

בחודש שעבר דיווחנו על שתי רכישות שביצעה החברה, בהיקף של 119 יחידות דיור, בנהריה ובכפר יונה – פרויקטים שנמצאים בימים אלו בהתהוות. החברה שילמה על הרכישה 159 מיליון שקל בסך הכול. לאחרונה פרסמה החברה שלושה מכרזים חדשים, באמצעות רשות מקרקעי ישראל , בירושלים, בתל אביב ובבאר שבע.


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:שכירות ארוכת טווחדירה להשכיריאיר טלאהוד אדמתירשות החברות הממשלתיות
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...