מנרב פרויקטים תקים 117 יח"ד בנתניה בהשקעה של 152 מיליון שקל

מדובר בפרויקט בדרום העיר שיוצא לדרך במסגרת עסקת קומבינציה • היקף ההכנסות הצפוי: 168 מיליון שקל • העסקה - על רקע מכירתה הצפויה של החברה

שיתוף הכתבה
מנכ"ל מנרב פרויקטים, דרור קוזניצקי (יח"צ)מנכ"ל מנרב פרויקטים, דרור קוזניצקי (יח"צ)

חברת מנרב פרויקטים עדכנה היום (א') כי התקשרה בהסכם לבניית 117 יחידות דיור בדרום נתניה, במתחם שבין הרחובות אברהמס-מסדה-בן גוריון, באזור שנחשב דליל יחסית מבחינת מבני מגורים. החברה מעדכנת כי הפרויקט נחתם מול בעלי מלוא הזכויות במגרש, במסגרת עסקת קומבינציה ושירותי בנייה.

"בתמורה למכירת 62.5% מזכויות בעלי הזכויות במגרש, יהיו זכאים בעלי הזכויות לקבל ממנרב 37.5% מיחידות הדיור שתבנה מנרב בפרויקט, ועבור עד 22 מסך יחידות הדיור בפרויקט תספק מנרב שירותי בנייה בהתאם לתמורה שסוכמה בין הצדדים", נכתב בהודעת החברה. "אם בתוך 24 חודשים לא יפונו בפועל המחזיקים במבנים הקיימים במגרש, יהיה ההסכם בטל ומבוטל".

בהודעתה לרשות לניירות ערך מעריכה מנרב פרויקטים כי עלות ההשקעה הצפויה בפרויקט הינה כ-152 מיליון שקל, וכי היקף ההכנסות הצפוי בפרויקט הינו כ-168 מיליון שקל. עוד מעדכנת החברה כי בכוונתה להתקשר בהסכם ליווי בנקאי לצורך מימון הקמת הפרויקט, תהליך שצפוי להימשך כ-37 חודשים ממועד תחילת ביצוע העבודות.

נזכיר כי בחודש ספטמבר האחרון השלימה מנרב פרויקטים שתי עסקאות נדל"ן בתחום המגורים, בהיקף של 260 יח"ד בסך הכול – 170 יח"ד בגבעה הצרפתית בירושלים, ו-90 יח"ד בהרצליה. הערכותיה של החברה באשר לשני הפרויקטים הללו מדברות על הכנסות כוללות של כ-510 מיליון שקל בסך הכול.

ברקע כל אלו יש לזכור כי חברת מנרב פרויקטים, חברת בת של מנרב אחזקות, עומדת בפני מכירתה לקבוצה משותפת לחברות ישראל-קנדה וא.ר.ראם פרויקטים תמורת 550 מיליון שקל. על העסקה פורסם כאן לראשונה באמצע דצמבר האחרון, ולפני כשבועיים הודיעה חברת ישראל-קנדה כי העסקה נמצאת לקראת השלמה, וכי במהלך החודש הנוכחי צפויים הצדדים לחתום על ההסכם.

במסגרת המהלך הזה תבצע חברת האם, מנרב אחזקות, שינויים ארגוניים שונים בקבוצה, כך שמנרב הנדסה – חברה בת אחרת של הקבוצה – תמוזג אל תוך חברת האם, ובמקביל יתבצע מהלך לפישוט מבנה ההחזקות בקבוצה. שינויים אלו כבר אושרו על ידי הדירקטוריון וצפויים להתממש בקרוב.


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:הרשות לניירות ערךא.ר.ראם פרויקטיםדרור קוזניצקימנרב
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...